O KTMach
-
- Mistrz prostej
- Posty: 78
- Rejestracja: wt, 15 maja 2007, 23:41
- Motocykl: Suzuki DR 125&Honda CR 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O KTMach
wlasciwie to i tak jestem juz zdecydowana na to moto, wiec nie ma sie o co klocic Panowie
a tak powaznie to dziekuje za info
a tak powaznie to dziekuje za info
-
- VIP
- Posty: 1067
- Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
- Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O KTMach
Sprostowanie-olejem nie reguluje się twardości zawieszenia, tylko jego 'szybkość' reakcji.Radosny pisze: zawias można ustawić tak, że motocykl bedzie miękki jak budyń - to tylko kwestia regulacji i "twardości" zalanego oleju
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: ndz, 16 lip 2006, 00:16
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O KTMach
Sprawa jasna i oczywista, uprościłem myśl i dlatego wstawiłem tam cudzysłów - zwykły jeździec nie obeznany z budową zawiasu, "twardym zawieszeniem" nazywa zachowanie amortyzatorów z gęstym olejem, potocznie nazywanym "twardym" - to już niestety wina powszechnie używanej błędnej terminologii. Podobnie jak z osłonami dłoni - nie wiedzieć czemu u nas w kraju wszyscy mówią na nie "handbary" gdy faktycznie oznacza to poprostu kierownice, a osłony po polskiemu brzmieć raczej powinny "handgłardy" 8) I sam zapewne gdybym miał dać ogłoszenie na forum że sprzedam handguard'y to na bank napisałbym "handbary" by nie musieć odpisywac po wielokroć na pytania - a co to, a do czego....
KTM 450 EXC Racing '05
KTM 530 EXC Six Days '09
KTM 530 EXC Six Days '09
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O KTMach
Marcys jakies ciekawe teorie masz. Exc450 to juz roczek 03<, czyli nowe zawieszenie w ktm'ie na lagach 48mm. To zawieszenie jest wg. mnie zdecydowanie bardziej "hard" . Mialem okazje jezdzic EXC400 w starszej budzie i motorek jest naprawde stosunkowo miekki, nawet po niewielkich nierownosciach plynie, z kolei moja setka 03' mozna bylo dostac pier*olca na korzeniach. Zmiany oleju i regulacja i tak nie przynosily oczekiwanych efektow. Za to swietnie sie zachowywal przy wiekszych nierownosciach, hopach, dropach itp
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 26
- Rejestracja: śr, 23 sty 2008, 23:01
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O KTMach
teorie?....Skoro mam mozliwosc latac na 450i250 to mam porownanie przynajmniej tak odczuwam te zawiasy ,roznica w lagach jast owszem ale 450 jakby fajniej pracowal,w 250 zmienilem olej na 2,5 i roznica od razu ale idealnego zawiasu w 7 letnim motorku sie nie znajdzie pozdrawim.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 304
- Rejestracja: wt, 18 wrz 2007, 17:01
- Motocykl: Na razie nie ma
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O KTMach
Witam, Może mi ktoś powiedzieć jak sie sprawują exc-f 250 w rocznika 05 wzwyż. Chodzi mi o to jakie były(o ile sa ) wady fabryczne itp?
Pozdro.
Pozdro.
Moto sprzedane, zbieram kasę na następne.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 631
- Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O KTMach
Po pierwsze w 2005 nie było EXC-f 250.Wiem że wyszedł wcześniej kiedyś EXC 250 4t motor nie udany, w ogóle nie jedzie.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 227
- Rejestracja: śr, 31 paź 2007, 11:13
- Motocykl: Yz 250 2t 07'
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kingston
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O KTMach
od strony technicznej to chyba niczym.. na pewno ma zmieniony design wzorowany na motocyklu zawodnika MX2.
Mój kanał: http://pl.youtube.com/user/gmaliszewski
Aprilia Rx 50 --> Ktm Sx 125 --> Yamaha Yz 250f --> Suzuki Rm-Z 250 --> Yamaha Yz 250
Aprilia Rx 50 --> Ktm Sx 125 --> Yamaha Yz 250f --> Suzuki Rm-Z 250 --> Yamaha Yz 250
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 26
- Rejestracja: śr, 16 maja 2007, 09:29
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O KTMach
Mnie interesuje wszystko o EXC 520; proszę o wszelkie, ale rzeczowe opinie najlepiej posiadaczy; jak z żywotnością i serwisem, na ile starcza korba, tłok itd. Motor miałby mieć szerokie zastosowanie, zarówno las, trochę szosa jak i tor.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 172
- Rejestracja: śr, 12 mar 2008, 06:32
- Motocykl: KTM 250 SXF
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O KTMach
toż to potwór nie motocykl.
Mój dobry kumpel miał tego KTM i powiem ci że dla mnie to był szatan nie motocykl ...
Wiem że co dziwne najczęściej zmieniał klocki hamulcowe=] ...
Niestety ogólnie jego 520 strasznie się sypała i pakował w naprawy mnóstwo kasy że o serwisie nie wspomnę.
Miał 2003 rok .. niestety sprzedał potwora.
Wiem że kiedyś na prostej drodze na przykład jak jechaliśmy poszło mu łożysko pod zębatką z przodu i musiałem go 6 km holować motocyklem .... LOL
nie pytajcie jak to zrobiłem wole nie wspominać
Mój dobry kumpel miał tego KTM i powiem ci że dla mnie to był szatan nie motocykl ...
Wiem że co dziwne najczęściej zmieniał klocki hamulcowe=] ...
Niestety ogólnie jego 520 strasznie się sypała i pakował w naprawy mnóstwo kasy że o serwisie nie wspomnę.
Miał 2003 rok .. niestety sprzedał potwora.
Wiem że kiedyś na prostej drodze na przykład jak jechaliśmy poszło mu łożysko pod zębatką z przodu i musiałem go 6 km holować motocyklem .... LOL
nie pytajcie jak to zrobiłem wole nie wspominać
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 26
- Rejestracja: śr, 16 maja 2007, 09:29
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O KTMach
Niech ktoś mi wytłumaczy od którego roku wychodził model 640 i jaka jest różnica pomiędzy LC4 640, a LC4 620; upatrzyłem sobie KTMa w wersji supermoto, rocznik 1998; jest to model jak twierdzi właściciel 640, jednak w 1998 roku chyba tego modelu jeszcze nie było (myle się?); kolor silnika ciemno siwy z czarną głowicą; Jak to jest z tymi modelami i rocznikami?