O KTMach
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: ndz, 16 lip 2006, 00:16
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O KTMach
Od bodajże 2003 roku (albo 2004, nie pamiętam dokładnie w tej sekundzie) wzwyż wszystkie 4T mają przednie ośki grube czyli o średnicy 26mm - wcześniejsze modele miały przednią ośkę o średnicy 20mm.
Ostatnio zmieniony sob, 11 paź 2008, 00:02 przez Radosny, łącznie zmieniany 1 raz.
KTM 450 EXC Racing '05
KTM 530 EXC Six Days '09
KTM 530 EXC Six Days '09
-
- Mistrz prostej
- Posty: 187
- Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 22:42
- Motocykl: Honda crf 250 2006r.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O KTMach
No to prooblem.. chcialem kupic kola sm.. a na allegro tylko przod 26mm a tyl 20mm!! slyszalem ze mozna tuleje zamienic ale gdzie takie teraz dostac.. ehh
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: ndz, 16 lip 2006, 00:16
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O KTMach
A wystarczyłoby zajrzeć kilka tematów poniżej......współczesna młodzież chadza myślowo zdecydowanie na łatwiznę i skróty :axe:
viewtopic.php?f=16&t=8140
Tył ma od zawsze 20mm, a przód od '03r 26mm więc całkowicie pochrzaniłeś temat 8)
A z redukcjami też nie jest żaden narodowo-wyzwoleńczy problem, bo poprostu można je kupić z katalogu KTM HardEquipment..........na tym zakańczam pomoc bo ucznie nie wykazują werwy
viewtopic.php?f=16&t=8140
Tył ma od zawsze 20mm, a przód od '03r 26mm więc całkowicie pochrzaniłeś temat 8)
A z redukcjami też nie jest żaden narodowo-wyzwoleńczy problem, bo poprostu można je kupić z katalogu KTM HardEquipment..........na tym zakańczam pomoc bo ucznie nie wykazują werwy
Ostatnio zmieniony sob, 11 paź 2008, 00:01 przez Radosny, łącznie zmieniany 1 raz.
KTM 450 EXC Racing '05
KTM 530 EXC Six Days '09
KTM 530 EXC Six Days '09
-
- Mistrz prostej
- Posty: 187
- Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 22:42
- Motocykl: Honda crf 250 2006r.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O KTMach
A no rzeczywiscie jest nie zauwazylem... Dopiero zachodze w tajniki KTM'a wiec jestem laikiem jezeli chodzi o pomarancze z tad moje glupkowate pytania..
-
- Mistrz prostej
- Posty: 188
- Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K9
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poland East Side
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O KTMach
co możecie powiedzieć na temat EXC-R 450 08r?? Jestem w trakcie wyboru motocykla i uznałem,że po 2T trzeba spróbować 4T:-)
Najgorsze co może Cię spotkać to brak TOTALNEGO POWERA
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: ndz, 16 lip 2006, 00:16
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O KTMach
A już przez chwilkę myślałem że można na tym forum stworzyć choć jeden konkretny, sensowny i merytoryczny (takie trudne słowo) temat.....cóż, zbłądziłem
KTM 450 EXC Racing '05
KTM 530 EXC Six Days '09
KTM 530 EXC Six Days '09
-
- Mistrz prostej
- Posty: 188
- Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K9
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poland East Side
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O KTMach
skoro dział tyczy się KTMa to nie wiem w czym problem. Jedyne informacje jakie można uzykać na temat nówki to w salonie i brzmią "Yamaha się sypie,Honda zeszła na psy....itd itp TYLKO KTM trzyma poziom wśród nowych motocykli" Taka opinia raczej mnie nie satysfakcjonuje więc zapytałem na forum. W mojej okolicy jest tylko 250 EXC 2T 08r a nie ma 4T ani nie znam nikogo kto by jeździł na EXC-R z tego roku. A że temat brzmi "o KTMach" to chyba nie mamy zamiaru dyskutować o nowej okleinie albo czyj fajniejszy i bardziej pomarańczowy. Zwłaszcza,że moje pytanie nie brzmiało "chce kupić ***** czy da rade na koło z 4 biegu itp." tylko prosiłem o wypowiedź kogoś kto tym jeździ a NIE HANDLUJE.Nie wiem po co od razu irytować się.
Najgorsze co może Cię spotkać to brak TOTALNEGO POWERA
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: ndz, 16 lip 2006, 00:16
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O KTMach
Wystarczy cofnąć kilka postów wzwyż - dość wyczerpująco opisany jest EXC-R 530, który od 450-tki różni się tylko i wyłącznie pojemnością.
KTM 450 EXC Racing '05
KTM 530 EXC Six Days '09
KTM 530 EXC Six Days '09
-
- Mistrz prostej
- Posty: 188
- Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K9
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poland East Side
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O KTMach
Przepraszam musiałem przeskoczyć stronę I to jeszcze taka wtopa...bo to Ty opisywałeś...i nawet w opisie masz 530 sixdays Ale dałem ciała...
Ale to nic pomęczę Cię mimo wszystko...czy tylko w 530 występuje ten problem z regulacją zaworów i opuszczaniem silnika( o tym słyszałem ale niby to miał się okazać mit ale jednak to prawda) no i wiem,że był problem ze sprzęgłem w roczniku 08 a w niektórych wersjach zdarzały się lipne uszczelniacze na wale.Jakaś seria poszła która miała za słabe uszczelniacze ale podobno szybko to naprawili. Czy mógłbyś powiedzieć mi co ile reguluje się zawory(kontroluje) co ile wymiana oleju,inspekcja lub wymiana tłoka... z tego co rozmawiałem to niby w EXC 450 zawory się reguluje co 10zbiorników paliwa a olej wymienia co 1000km. Chciałbym poznać Twoją opinię jeżeli chodzi o serwisowanie. Jeździłem wcześniej 2T i jedyne co mnie interesowało to wymiana tłoka i korbowodu i co 6 zbiorników olej w skrzyni:)
Ale to nic pomęczę Cię mimo wszystko...czy tylko w 530 występuje ten problem z regulacją zaworów i opuszczaniem silnika( o tym słyszałem ale niby to miał się okazać mit ale jednak to prawda) no i wiem,że był problem ze sprzęgłem w roczniku 08 a w niektórych wersjach zdarzały się lipne uszczelniacze na wale.Jakaś seria poszła która miała za słabe uszczelniacze ale podobno szybko to naprawili. Czy mógłbyś powiedzieć mi co ile reguluje się zawory(kontroluje) co ile wymiana oleju,inspekcja lub wymiana tłoka... z tego co rozmawiałem to niby w EXC 450 zawory się reguluje co 10zbiorników paliwa a olej wymienia co 1000km. Chciałbym poznać Twoją opinię jeżeli chodzi o serwisowanie. Jeździłem wcześniej 2T i jedyne co mnie interesowało to wymiana tłoka i korbowodu i co 6 zbiorników olej w skrzyni:)
Najgorsze co może Cię spotkać to brak TOTALNEGO POWERA
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: ndz, 14 wrz 2008, 11:15
- Motocykl: RM 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O KTMach
KTM najlepszy i najdroszszy byl by taniejszy mysle ze wszystkie jezdziliby na ktmach
To be champion, you have to BELIEVE in yourself when nobody else will