Jak wyprofilować amatorksą rampe
Jak wyprofilować amatorksą rampe
Chciałbym się dowiedzieć jak wyprofilować amatorską rampe do skoków, jakie kąty, może jakieś zdięcia, wiem że zawracam wam
głowe ale ogromnie prosze bo zaczynam z kolegami i chcemy naśladować innych
głowe ale ogromnie prosze bo zaczynam z kolegami i chcemy naśladować innych
-
- Mistrz prostej
- Posty: 112
- Rejestracja: pt, 15 lip 2005, 22:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K2
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
na stronie http://www.cross-demons.prv.pl możesz znaleźć 3 plany różnych ramp. znajdują się w galerii w albumie "nasze moto" na koncu.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 16
- Rejestracja: pn, 17 kwie 2006, 20:09
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Polska Płn - Grudziądz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Witam mam pare fotek ramy na stronie http://www.teambanas.tfirma.pl ktora zrobilem z kumplem. Jesli chodzi o kat wygiecia to robilem to na "oko".Pozdrawiam
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Najlepiej popytać się kogoś kto zna sie na tym. Albo napisać maila do jakiegoś zawodnika. Na http://www.oglaza.pl i kontakt chyba i coś sie zapytać
KTM 125SX '10 :]
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1437
- Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
- Motocykl: może kiedyś
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
No to fakt, ja właśnie tak zrobiłem i otrzymałem natychmiastową pomoc i odpowiedz. Zajebiste podejście i tak powinno być! PozdroNa http://www.oglaza.pl i kontakt chyba i coś sie zapytać
but only the devil responded cause god wasn't there...
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 250
- Rejestracja: sob, 14 sty 2006, 18:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z "10-cio lecia "
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
zrobilem tak samo.podeslalem mu plany wlasnei z cross demons i otrzymalem prawie natychmiastowa odpowiedz.zacytuje jeszcze raz kolege wyzej zajebiste podjescie!!!! i dlatego OGLAZA ROOLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moze i najlepszy nie jest ale jak to mowia zawodnika nie poznaje sie po wynikach tylko po stylu MULISHA MUSI BYC!!!!!!!!!!!!!Kaze pisze:No to fakt, ja właśnie tak zrobiłem i otrzymałem natychmiastową pomoc i odpowiedz. Zajebiste podejście i tak powinno być! PozdroNa http://www.oglaza.pl i kontakt chyba i coś sie zapytać
"Bardzo dużo się nauczyliśmy - również tego, że wciąż musimy się wiele nauczyć." #199
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 250
- Rejestracja: sob, 14 sty 2006, 18:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z "10-cio lecia "
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
http://212.244.40.140/~cross/gallery/vi ... Name=rampy
prosze bardzo mam nadzijee ze chlopaki z CD nie bede mi mieli tego za zle
prosze bardzo mam nadzijee ze chlopaki z CD nie bede mi mieli tego za zle
"Bardzo dużo się nauczyliśmy - również tego, że wciąż musimy się wiele nauczyć." #199
-
- Mistrz prostej
- Posty: 112
- Rejestracja: pt, 15 lip 2005, 22:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K2
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Spoko, nie ma problemu. Ciesze się, że nasza robota komuś się przydaje 8) . Wrzuciłem jeszcze do galerii plan lądowania.
LĄDOWANIE
Ale fakt jest taki, że jak się sypie koparą albo spychem to nigdy nie chce wyjść takie same jak na tym planie, ale mniej więcej można się wzorować. Pamiętajcie tylko, że do płaskiej rampy lepiej lądowanie dłuższe, ale wtedy jest bardziej płaskie, a do kickera lepiej strome, ale automatycznie robi się krótsze. Wtedy po prostu jest łatwiej, no i im większe lądowanie tym lepiej - niewcelować to nie problem, a kontuzja gotowa.
Kicker straszniej wygląda niż jest naprawde. Ważne żeby na początek blisko go postawić i się przełamać. Tutaj skaczemy na takim(może minimalnie wyszedł bardziej płaski, ale tyci tyci, fota nie oddaje tego wygięcia :rolleyes: ):
SKOK Z KICKERA
Na focie jest rampa zrobiona według tego planu:
PLAN KICKER
Darek w Zielonej Górze ma jedną rampę jeszcze ostrzejsza, tamto to jest hardcore
LĄDOWANIE
Ale fakt jest taki, że jak się sypie koparą albo spychem to nigdy nie chce wyjść takie same jak na tym planie, ale mniej więcej można się wzorować. Pamiętajcie tylko, że do płaskiej rampy lepiej lądowanie dłuższe, ale wtedy jest bardziej płaskie, a do kickera lepiej strome, ale automatycznie robi się krótsze. Wtedy po prostu jest łatwiej, no i im większe lądowanie tym lepiej - niewcelować to nie problem, a kontuzja gotowa.
Kicker straszniej wygląda niż jest naprawde. Ważne żeby na początek blisko go postawić i się przełamać. Tutaj skaczemy na takim(może minimalnie wyszedł bardziej płaski, ale tyci tyci, fota nie oddaje tego wygięcia :rolleyes: ):
SKOK Z KICKERA
Na focie jest rampa zrobiona według tego planu:
PLAN KICKER
Darek w Zielonej Górze ma jedną rampę jeszcze ostrzejsza, tamto to jest hardcore