Zakręty, czyli co i jak
-
- Mistrz prostej
- Posty: 59
- Rejestracja: sob, 14 lut 2009, 23:02
- Motocykl: Cr 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zakręty, czyli co i jak
Staraj się nie trzymać na sprzęgle! Jak już (chociaż i to nie jest zalecane) strzel ze sprzęgła
ale go nie trzymaj. Twojej maszynie nie wyjdzie to na zdrowie.
Spróbuj jeszcze brać inaczej zakręty. Np. nie jedz cała długością bandy tylko wjedź w połowie złam moto, i od razu prosto łycha (bez jechania do końca bandy). Myślę że wiesz o co mi chodzi.
Pozdrawiam i powodzenia.

Spróbuj jeszcze brać inaczej zakręty. Np. nie jedz cała długością bandy tylko wjedź w połowie złam moto, i od razu prosto łycha (bez jechania do końca bandy). Myślę że wiesz o co mi chodzi.
Pozdrawiam i powodzenia.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 267
- Rejestracja: ndz, 8 lut 2009, 00:07
- Motocykl: Kawsaki KX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Głogów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zakręty, czyli co i jak
bober, wiem o co chodzi, bo czasem tak mi się udaje, tylko że nadal nie umiem sobie radzić z 2t i często brakuje mi mocy z dołu. Wiem że sprzegło się zużywa od zabaw nim w trakcie jazdy
dla tego chyba jedynym wyjsciem jest idealne obcykanie maszyny i trasy.
Wiem że ludzie na 4t takich problemow nie mają, bo to cholerstwo sie zbiera jak dzik ;]

Wiem że ludzie na 4t takich problemow nie mają, bo to cholerstwo sie zbiera jak dzik ;]
BANDIT
-
- Mistrz prostej
- Posty: 59
- Rejestracja: sob, 14 lut 2009, 23:02
- Motocykl: Cr 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zakręty, czyli co i jak
Perfekcyjne obcykanie trasy załatwi problem tyko na chwile, bo jak pojedziesz na inny tor to znowu będzie lipa
Jeśli nie czujesz 2t to może trzeba pomyśleć nad zmiana moto na 4t
??
Pozdrawiam


Pozdrawiam
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zakręty, czyli co i jak
Ej no, sam masz sete a radzisz 4T?? :]]Bober pisze:Perfekcyjne obcykanie trasy załatwi problem tyko na chwile, bo jak pojedziesz na inny tor to znowu będzie lipaJeśli nie czujesz 2t to może trzeba pomyśleć nad zmiana moto na 4t
??
Pozdrawiam
Trening czyni mistrza, także ćwiczyć , ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć

PS. Na 4T na serio się łatwiej jeździ :]
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 267
- Rejestracja: ndz, 8 lut 2009, 00:07
- Motocykl: Kawsaki KX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Głogów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zakręty, czyli co i jak
ej, bez sensu... a co to za sztuka!? nie potrafie jezdzić fordem, to kupie merca z abs,esp,dpp,stg,xxx i czymś jeszcze !?
Ja chce się nauczyć śmigać tym co mam, bo jakoś ludzie potrafią cuda na 2t robić, wiec to nie wina motoru tylko jeźdzca
a praktyka czyni mistrza czasem
Ja chce się nauczyć śmigać tym co mam, bo jakoś ludzie potrafią cuda na 2t robić, wiec to nie wina motoru tylko jeźdzca

BANDIT
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zakręty, czyli co i jak
Teraz moje kolej:)
Jak złamać moto w zakręcie? Chodzi mi o to aby nie jechać po całej bandzie tylko w połowie zakrętu już wyprostować moto.
Jak złamać moto w zakręcie? Chodzi mi o to aby nie jechać po całej bandzie tylko w połowie zakrętu już wyprostować moto.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 59
- Rejestracja: sob, 14 lut 2009, 23:02
- Motocykl: Cr 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zakręty, czyli co i jak
Wszystko zależy od bandy. Ale reguła jest taka że skręcasz mocniej kierownicą i bardziej się kładziesz
Ewentualnie można zablokować koło, zarzucić tył i strzelić ze sprzęgła albo tylko strzelić ze sprzęgła
Na miękkich, piaskowych bandach raczej się tego nie stosuje bo szybciej jest jechać cała bandą albo złamać ja np. na 2 razy.
Pozdrawiam.


Na miękkich, piaskowych bandach raczej się tego nie stosuje bo szybciej jest jechać cała bandą albo złamać ja np. na 2 razy.
Pozdrawiam.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: czw, 13 sie 2009, 15:14
- Motocykl: sx250 02'
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RbK
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Zakręty, czyli co i jak
witam koledzy.
jestem tu nowy wiec mam pyatnie:
ostatnio uczylem sie wchodzenia w zakrety na takiej polanie z trawa (byla idealnie rowna i stosunkowo duza) gdy pochylalem sie na zakretach robilem wszystko co bylo pisane wczesniej (noga wystawiona, dociskanie druga motorka, nawet o lokciu pamietalem
) ale przy wiekszych predkosciach po prostu czulem ze moto mi ucieka i to obydwa kola co moze byc przczyna?? jakie bldey popelniam?? mozliwe ze to zla nawierzchnia do tego??
jestem tu nowy wiec mam pyatnie:
ostatnio uczylem sie wchodzenia w zakrety na takiej polanie z trawa (byla idealnie rowna i stosunkowo duza) gdy pochylalem sie na zakretach robilem wszystko co bylo pisane wczesniej (noga wystawiona, dociskanie druga motorka, nawet o lokciu pamietalem

-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz, 16 sie 2009, 06:13
- Motocykl: HONDA CR 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bądzów k. Głogowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline