Co sądzicie o Yamaha WR z napędem na dwa koła?

Autor tematu
kubayz
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 46
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 18:58
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Co sądzicie o Yamaha WR z napędem na dwa koła?

Post autor: kubayz » sob, 25 lut 2006, 16:52

Co sądzicie o nowej WR-ce co ma na oba kala napęd?przednie i /tylnie kolo/?A wogole jak jest przeniesiony napęd na przednie kolo????

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » sob, 25 lut 2006, 16:59

Jak dla mnie to ona jest trochę dziwna,a ona już jest od roku więc nie jest taka nowa?a wracając do tematu do trochhę dziwnie się nią musi jeździć w zakrętach,skokach. itp.i penie jest nieporęczny bo ciężka jest.Ale pewnie przejedzie przez każdą przeprawę wodną i pewnie przedni napęd pomaga na podjazdach.A napęd nie wiem jak jest przeniesiony ale widać że przednia piasta jest wiekla i tak się kruje napęd.A cena motocykla jest kosmicna chyba 56 tysięcy zł :x

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » sob, 25 lut 2006, 17:12

Motor na rynku jest ponad rok. Widziałem go na żywo na Mistrzostwach Europy Enduro, na piaszczystej próbie nawet całkiem całkiem jechała, ale szofer był kiepski. Napęd jest przenoszony hydraulicznie po przez dwa przewody którymi płynie olej i trafia do piasty. Motor ten również startował w 2005 lub '04 w rajdzie Paryż - Dakar, przez jakiś czas prowadził i łoił wszystkie KTMy, ale silnik się rozleciał. KTM to KTM, a Yamaha widać pustyni nie przeżyła :lol: .
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » sob, 25 lut 2006, 17:14

napet przeniesiony jest za pomoca pompy hydraulicznej a w przedniej piascie jest silnik hydrauliczny i przednie kolo zalaczaq sie jak tylnie zaczyna uslizgiwac ale napewno da sie to wylaczyc bo jakby inaczej sie jezdzilo slizgiem 8)
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » sob, 25 lut 2006, 17:18

Napęd przenoszony jest w proporcjach 30% do 70% [przód - tył]

KTM też ma swój prototyp, niestety nie jest on w sprzedaży seryjnej, a mechanizm napędowy jest podobny do Yamahy.

KTM NEWS - 525 EXC 2WD
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Cypek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 31
Rejestracja: śr, 18 sty 2006, 20:37
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Cypek » ndz, 26 lut 2006, 00:13

patent nie zdal egzminu przy jezdzie pro, naped olejowy przedniego kola nie dawal oczekiwanego efektu i zostano przy tradycyjnym rozwiazaniu.
...Behemoth keeps me alive...

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » ndz, 26 lut 2006, 22:01

Isbi pisze:w przedniej piascie jest silnik hydrauliczny i przednie kolo zalaczaq sie jak tylnie zaczyna uslizgiwac ale napewno da sie to wylaczyc bo jakby inaczej sie jezdzilo slizgiem 8)
No raczej wyłączyć się nie da. A co do silnika hydraulicznego to wydaje mi się, że to po prostu jest turbina na którą skierowany jest olej pod ciśnieniem.

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » pn, 27 lut 2006, 00:22

Mała uwaga techniczna: napęd na przód jest wyłączalny, a silnik hydrauliczny nie działa na zasadzie turbiny, to inaczej działa. Nie ciągne tematu, bo tu chodzi o 2WD, a nie o takie niuansiki.

Autor tematu
kubayz
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 46
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 18:58
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: kubayz » pn, 27 lut 2006, 14:23

A którą byście wzieli normalną WR-ke czy tą z napędem na dwa kola??

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pn, 27 lut 2006, 14:59

Jak by mi się dali przejechać jedną i drugą to bym sie zastanawiał.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pn, 27 lut 2006, 15:18

gajowy pisze:to inaczej działa. Nie ciągne tematu, bo tu chodzi o 2WD, a nie o takie niuansiki.
Czemu?? Ja bardzo chętnie posłucham (przecztam). W końcu to temat o motorze z napędem na 2 koła, więc takie informacje są potrzebne do jego całkowitego rozwinięcia i wyczerpania :D

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pn, 27 lut 2006, 15:39

ja bym wolał zwykłą WR-kę bo płacic 20tyś więcej ,a ten napęd raczej ci się nie przyda lecz będzie przeszkadzał,i zwykła jest dużo lżejsza.No chyba że podjeżdzasz często pod jakieś wielkie podjazdu i po jakiś trudnych przeprawach wodnych :wink:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha”