Co sądzicie o Yamaha WR z napędem na dwa koła?
-
Autor tematukubayz
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 46
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 18:58
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Co sądzicie o Yamaha WR z napędem na dwa koła?
Co sądzicie o nowej WR-ce co ma na oba kala napęd?przednie i /tylnie kolo/?A wogole jak jest przeniesiony napęd na przednie kolo????
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jak dla mnie to ona jest trochę dziwna,a ona już jest od roku więc nie jest taka nowa?a wracając do tematu do trochhę dziwnie się nią musi jeździć w zakrętach,skokach. itp.i penie jest nieporęczny bo ciężka jest.Ale pewnie przejedzie przez każdą przeprawę wodną i pewnie przedni napęd pomaga na podjazdach.A napęd nie wiem jak jest przeniesiony ale widać że przednia piasta jest wiekla i tak się kruje napęd.A cena motocykla jest kosmicna chyba 56 tysięcy zł
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Motor na rynku jest ponad rok. Widziałem go na żywo na Mistrzostwach Europy Enduro, na piaszczystej próbie nawet całkiem całkiem jechała, ale szofer był kiepski. Napęd jest przenoszony hydraulicznie po przez dwa przewody którymi płynie olej i trafia do piasty. Motor ten również startował w 2005 lub '04 w rajdzie Paryż - Dakar, przez jakiś czas prowadził i łoił wszystkie KTMy, ale silnik się rozleciał. KTM to KTM, a Yamaha widać pustyni nie przeżyła .
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
napet przeniesiony jest za pomoca pompy hydraulicznej a w przedniej piascie jest silnik hydrauliczny i przednie kolo zalaczaq sie jak tylnie zaczyna uslizgiwac ale napewno da sie to wylaczyc bo jakby inaczej sie jezdzilo slizgiem 8)
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Napęd przenoszony jest w proporcjach 30% do 70% [przód - tył]
KTM też ma swój prototyp, niestety nie jest on w sprzedaży seryjnej, a mechanizm napędowy jest podobny do Yamahy.
KTM NEWS - 525 EXC 2WD
KTM też ma swój prototyp, niestety nie jest on w sprzedaży seryjnej, a mechanizm napędowy jest podobny do Yamahy.
KTM NEWS - 525 EXC 2WD
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- VIP
- Posty: 1067
- Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
- Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
No raczej wyłączyć się nie da. A co do silnika hydraulicznego to wydaje mi się, że to po prostu jest turbina na którą skierowany jest olej pod ciśnieniem.Isbi pisze:w przedniej piascie jest silnik hydrauliczny i przednie kolo zalaczaq sie jak tylnie zaczyna uslizgiwac ale napewno da sie to wylaczyc bo jakby inaczej sie jezdzilo slizgiem 8)