RM 125 1999 Problem z wyciągnieciem pompy wody
-
Autor tematuwolverine
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: pt, 24 cze 2016, 12:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
RM 125 1999 Problem z wyciągnieciem pompy wody
Cześć koledzy
Mam nadzieje ze ktoś podpowie jak wyciągnąć uszczelniacz pompy wody
bo mam mleko w skrzyni
ściągnąłem karter
zębatkę
pierścień zigera
oring
i nie mam jak wyciągnąć po tej stronie
i jak wyciągnąć to łożysko za którym jest uszczelniacz? czy z drugiej strony(lewa) wyciągnąć na siłę tą tuleję w którą wchodzi wąż od chłodnicy? za nią jest wirnik pompy
pomóżcie bo nie mogę jeździć a to gorsze niż brak sexu
Mam nadzieje ze ktoś podpowie jak wyciągnąć uszczelniacz pompy wody
bo mam mleko w skrzyni
ściągnąłem karter
zębatkę
pierścień zigera
oring
i nie mam jak wyciągnąć po tej stronie
i jak wyciągnąć to łożysko za którym jest uszczelniacz? czy z drugiej strony(lewa) wyciągnąć na siłę tą tuleję w którą wchodzi wąż od chłodnicy? za nią jest wirnik pompy
pomóżcie bo nie mogę jeździć a to gorsze niż brak sexu
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: RM 125 1999 Problem z wyciągnieciem pompy wody
Musisz zdjąć dekeilek zewnętrzny i odkręcić wirnik pompy bo pod nim masz uszczelniacz i inaczej nie wyjdzie ci oska pompy wody ani łozysko . Uszczelniacza nie zamienisz jakims z agromy musi byc dedykowany do tego motocykla . Czy to na pewno ta fiszka ? http://www.partzilla.com/parts/search/S ... parts.html
czy moze ta? http://www.partzilla.com/parts/search/S ... parts.html
czy moze ta? http://www.partzilla.com/parts/search/S ... parts.html
-
Autor tematuwolverine
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: pt, 24 cze 2016, 12:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: RM 125 1999 Problem z wyciągnieciem pompy wody
sprawa załatwiona
- wirnik ma imbus
- trzymamy kluczem 8 wałek i imbusem wirnik i odkręcamy (lewy gwint)
- długim śrubokrętem jedno puknięcie w wałek od strony wirnika i wypada łożysko i wałek
niestety u mnie śruby sie nie udało odkręcić i walnaęłm w wałek i spokojnie wypadł z łożyskiem a wirnik wypadł z takiego zaczepu ale da się to wsadzić
przy "pukaniu" trzeba uważać na to by nie uszkodzić wirnika bo jest niewyjmowalny bez rozpołowienia kartera
kupiłem nowe łożyska ale kulki w nich są zaślepione i nie wiem czy uszczelniacz potrzebuje dostępu do oleju czy nie bo przez to łożysko olej nie przejdzie raczej
co sądzicie?
- wirnik ma imbus
- trzymamy kluczem 8 wałek i imbusem wirnik i odkręcamy (lewy gwint)
- długim śrubokrętem jedno puknięcie w wałek od strony wirnika i wypada łożysko i wałek
niestety u mnie śruby sie nie udało odkręcić i walnaęłm w wałek i spokojnie wypadł z łożyskiem a wirnik wypadł z takiego zaczepu ale da się to wsadzić
przy "pukaniu" trzeba uważać na to by nie uszkodzić wirnika bo jest niewyjmowalny bez rozpołowienia kartera
kupiłem nowe łożyska ale kulki w nich są zaślepione i nie wiem czy uszczelniacz potrzebuje dostępu do oleju czy nie bo przez to łożysko olej nie przejdzie raczej
co sądzicie?
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: RM 125 1999 Problem z wyciągnieciem pompy wody
Wyciągnij małym śrubokrętem te uszczelnienia z łożyska.