Jaki cross 4t 250 2016r
-
Autor tematubułkowski
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: wt, 20 paź 2015, 16:15
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Jaki cross 4t 250 2016r
Witam, mój pierwszy post także jeszcze raz witam
Wiem że nowy każdy jest dobry, ale może ktoś coś powie na temat jakiejś marki.
Chodzi o to czy znane są jakieś wady albo zalety. Gównie chodzi mi po głowie Yamaha, bo z takiej właśnie się przesiadam ale to nie reguła.
Nowy KTM spodobał mi się co wcześniej nie robił na mnie takiego wrażenia, ale czy zmiany jakie w nim są to na +czy-.
Honda? Kawasaki, jakoś wcześniej nie brałem pod uwagę i chyba średnio mi wygląd pasuje( ale to tylko wygląd), to mam blisko salon (i yamahy też )
no i jak cena wynosi za nowego 31 900 ja już miałem propozycje ok 6k taniej 8) (rabaty promocje dla zawodników i tyle wyszło) i słyszałem dobre opinie na kx250f. W grudniu Yamaha ma mi przedstawić ofertę. A może coś innego ?
Jak jest z VATem w full crossach... Bo jeśli wezmę na fakturę czy nie będę miał problemów, miał ktoś z tym styczność.
Pozdro.
Wiem że nowy każdy jest dobry, ale może ktoś coś powie na temat jakiejś marki.
Chodzi o to czy znane są jakieś wady albo zalety. Gównie chodzi mi po głowie Yamaha, bo z takiej właśnie się przesiadam ale to nie reguła.
Nowy KTM spodobał mi się co wcześniej nie robił na mnie takiego wrażenia, ale czy zmiany jakie w nim są to na +czy-.
Honda? Kawasaki, jakoś wcześniej nie brałem pod uwagę i chyba średnio mi wygląd pasuje( ale to tylko wygląd), to mam blisko salon (i yamahy też )
no i jak cena wynosi za nowego 31 900 ja już miałem propozycje ok 6k taniej 8) (rabaty promocje dla zawodników i tyle wyszło) i słyszałem dobre opinie na kx250f. W grudniu Yamaha ma mi przedstawić ofertę. A może coś innego ?
Jak jest z VATem w full crossach... Bo jeśli wezmę na fakturę czy nie będę miał problemów, miał ktoś z tym styczność.
Pozdro.
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 455
- Rejestracja: wt, 1 cze 2010, 19:09
- Motocykl: sxf 250, TXT 300
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Gielniów
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 6 razy
- Status : Offline
Re: Jaki cross 4t 250 2016r
Co do wyboru motocykla to Ci za bardzo nie pomogę bo w takich rocznikach się nie obracam, ale za ktm może przemawiać fakt, że (chyba) jako jedyny ma elektryczny starter, w ogóle modele 2016 to całkiem nowe moto w stosunku do poprzednich, no ale jest trochę droższy od konkurencji ( żeby nie było, nie mam ulubionej marki i wszystkie traktuje tak samo). A co do tej faktury to wiem, że niektórzy biorą właśnie tak crossówki pod pretekstem motocykla jako reklamy firmy lub jeszcze jakoś inaczej lecz zapomniałem i nie mają problemów. To tylko zasłyszane gdzieś od kogoś informację także nie bierz tego tak na 100% poważnie.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Jaki cross 4t 250 2016r
Raczej paliwa od niego nie odpiszesz brak vat1,ale tak jak kolega pisze może służyć jako reklama,vat i dochodowy powinieneś odpisać,w mojej opinii yamaha ma żywotniejsze silniki,ale ktm ma lepsze zawieszenie.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
Autor tematubułkowski
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: wt, 20 paź 2015, 16:15
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Jaki cross 4t 250 2016r
No nic, dzięki za odp. czekam na więcej. A pro po żywotności yamahy, właśnie stoi w garażu zarżnięta... 3 raz w tym sezonie :/
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Jaki cross 4t 250 2016r
Pamiętaj że na wyglądzie zewnętrznym nie będziesz jeździł . Kolor i kształt plastików uważam że ma mniejsze znaczenie liczy się to co jest pod spodem.
Zacznę moze od motocykli, o które poprzednicy już napomknęli:
KTM- może i ma elektryczny rozrusznik ale w sumie po co on? Dzisiejsze motocykle z wtryskiem paliwa nie boją się przewrotki a do uruchomienia potrzebuja 3 obroty wału korbowego . Jeśli silnik jest sprawny a nowy taki ma być to wystarczą 2 kopniecia kickstarterem i silniczek uruchomiony. 250"kę w 4T mozna odpalać w klapkach - nie ma problemu Odpada problem akumulatora żelowego. Jednak ważniejsze jest to jakie opinie wydaja obecni uzytkownicy o KTM'ach. Większość zawodników powie tak: wyglad zewnętrzny pierwsza klasa jednak jakość wyrobów jakby spadła , na niektóre części trzeba czekać długo . Awaryjne dotąd były skrzynie biegów , układy wtryskowe, znane są przypadki wyrwania kawałka karteru wraz z gwintem od śruby spuszczania oleju z silnika. Mocne sprzęgło i hamulce. Motocykl został "odchudzony" w porównaniu do starszych modeli wiec skądś trzeba było te kilogramy zdjąć ?
Yamaha - wygląd agresywny, jednak należy pamiętać że Yamaha jako ostatnia z firm, dopiero w poprzednim roku wprowadziła na rynek silnik 4t na wtrysku. Inne firmy miały takie silniki w swojej ofercie od dawna yamaha dopiero od 14 roku. Stąd opinia o zywotnych silnikach jest trochę na wyrost. wzorem 450'ki odwrócono cylinder o 180stopni i przesunieto go do tyłu. Zmieniony jest filtr powietrza , kanapa i wiele innych elementów , nie mam zastrzeżeń do tych modyfikacji ale jest to jednak egzotyka.
Honda - wyglad moze nie powala ale prostota konstrukcji trwałość, łatwośc i dostępnośc zakupu części daja uzytkownikom dobre zdanie o tym motocyklu. Honda tez trochę zostaje w tyle pod względem jednego wałka rozrządu w głowicy ale skoro nie ma z tym problemów to tak może byc .
Suzuki i kawa obydwa motocykle dobre trwałe . Kawę użytkuję sam od 2 lat. Mam dobrą opinie o tym motocyklu. To co kawa oferuje w standarcie u innych trzeba dokupić jako tuning. W motocyklu masz system nieagresywnej trakcji na 1i 2 biegu oraz 3 kostki (mapy zapłonu) do wyboru - łagodna, standart i agresywna, wtrysk podwójny ( u innych prawie też ), ponadto mozliwośc indywidualnego dostrojenia/modyfikacji zapłonu i wtrysku pod osobiste preferencje zawodnika. Motocykl ma bardzo dobre przednie i tylne amortyzatory SHOWA SFF z duzą mozliwościa regulacji. Dodam że fabryczne elementy zawieszenia wahacza i kiwacza serwisowane i smarowane na czas u mnie przejeździły juz 100 godzin i nie noszą oznak zużycia.
Suzuki- wygląd jak pisałem wcześniej rzecz drugoplanowa, osobiscie jeździłem nową 14'ką i musze powiedzieć że silnik w porównaniu do kawy jest żwawszy , bardziej reaguje na gaz ale tam nie ma zmiennych kostek zapłonu a moja jeździ na standarcie. Amortyzatory też b.dobre pompowane podobnie jak w hondach . Poza tym moto spoko. Ty musisz wiedzieć do jakiej jazdy potrzebujesz tego motocykla. Czy zamierzasz jeździć rekreacyjnie do czasu do czasu czy chcesz trochę spróbować w amatorskich zawodach.
Faktura. Jest mozliwośc odliczenia vatu, tylko zależy z czym jest zwiazana twoja działalność . Odliczenia robią ci którzy działaja w budowie dróg, leśnictwie, pracach ziemnych w terenie i wszędzie tam gdzie mozesz wytłumaczyć sie ewentualnie przed urzędem skarbowym że w/w pojazd jest ci niezbędny do wykonywania pracy. Pamietaj ze musisz go zaksiegować jako srodek trwały . Na reklame to moze mozna skuterka za 3-5 tysiecy podciagnąc i tłumaczyć sie że dojeżdżam nim do pracy i wożę na nim reklame mojej firmy ale nie motocykl za 30 tysiecy. :rolleyes:
Rabaty, cena- Nie wiem kto i gdzie sprzedaje nowy motocykl w cenie ok 6 tysięcy tańszej od salonu na fakturę . To moze być motocykl ale z 14 roku . Owszem takie znizki stosuje pomirski-honda ale dla zawodnikow , którzy coś znaczą w tym sporcie i ich wyniki z MP i strefy sa między I a V miejscem, Trzeba soba coś reprezentowac i oczywiscie trzeba było w zeszłym sezonie startować hondą . Myślę że na tej podstawia łatwiej będzie ci dokonać wyboru :drinkers:
Zacznę moze od motocykli, o które poprzednicy już napomknęli:
KTM- może i ma elektryczny rozrusznik ale w sumie po co on? Dzisiejsze motocykle z wtryskiem paliwa nie boją się przewrotki a do uruchomienia potrzebuja 3 obroty wału korbowego . Jeśli silnik jest sprawny a nowy taki ma być to wystarczą 2 kopniecia kickstarterem i silniczek uruchomiony. 250"kę w 4T mozna odpalać w klapkach - nie ma problemu Odpada problem akumulatora żelowego. Jednak ważniejsze jest to jakie opinie wydaja obecni uzytkownicy o KTM'ach. Większość zawodników powie tak: wyglad zewnętrzny pierwsza klasa jednak jakość wyrobów jakby spadła , na niektóre części trzeba czekać długo . Awaryjne dotąd były skrzynie biegów , układy wtryskowe, znane są przypadki wyrwania kawałka karteru wraz z gwintem od śruby spuszczania oleju z silnika. Mocne sprzęgło i hamulce. Motocykl został "odchudzony" w porównaniu do starszych modeli wiec skądś trzeba było te kilogramy zdjąć ?
Yamaha - wygląd agresywny, jednak należy pamiętać że Yamaha jako ostatnia z firm, dopiero w poprzednim roku wprowadziła na rynek silnik 4t na wtrysku. Inne firmy miały takie silniki w swojej ofercie od dawna yamaha dopiero od 14 roku. Stąd opinia o zywotnych silnikach jest trochę na wyrost. wzorem 450'ki odwrócono cylinder o 180stopni i przesunieto go do tyłu. Zmieniony jest filtr powietrza , kanapa i wiele innych elementów , nie mam zastrzeżeń do tych modyfikacji ale jest to jednak egzotyka.
Honda - wyglad moze nie powala ale prostota konstrukcji trwałość, łatwośc i dostępnośc zakupu części daja uzytkownikom dobre zdanie o tym motocyklu. Honda tez trochę zostaje w tyle pod względem jednego wałka rozrządu w głowicy ale skoro nie ma z tym problemów to tak może byc .
Suzuki i kawa obydwa motocykle dobre trwałe . Kawę użytkuję sam od 2 lat. Mam dobrą opinie o tym motocyklu. To co kawa oferuje w standarcie u innych trzeba dokupić jako tuning. W motocyklu masz system nieagresywnej trakcji na 1i 2 biegu oraz 3 kostki (mapy zapłonu) do wyboru - łagodna, standart i agresywna, wtrysk podwójny ( u innych prawie też ), ponadto mozliwośc indywidualnego dostrojenia/modyfikacji zapłonu i wtrysku pod osobiste preferencje zawodnika. Motocykl ma bardzo dobre przednie i tylne amortyzatory SHOWA SFF z duzą mozliwościa regulacji. Dodam że fabryczne elementy zawieszenia wahacza i kiwacza serwisowane i smarowane na czas u mnie przejeździły juz 100 godzin i nie noszą oznak zużycia.
Suzuki- wygląd jak pisałem wcześniej rzecz drugoplanowa, osobiscie jeździłem nową 14'ką i musze powiedzieć że silnik w porównaniu do kawy jest żwawszy , bardziej reaguje na gaz ale tam nie ma zmiennych kostek zapłonu a moja jeździ na standarcie. Amortyzatory też b.dobre pompowane podobnie jak w hondach . Poza tym moto spoko. Ty musisz wiedzieć do jakiej jazdy potrzebujesz tego motocykla. Czy zamierzasz jeździć rekreacyjnie do czasu do czasu czy chcesz trochę spróbować w amatorskich zawodach.
Faktura. Jest mozliwośc odliczenia vatu, tylko zależy z czym jest zwiazana twoja działalność . Odliczenia robią ci którzy działaja w budowie dróg, leśnictwie, pracach ziemnych w terenie i wszędzie tam gdzie mozesz wytłumaczyć sie ewentualnie przed urzędem skarbowym że w/w pojazd jest ci niezbędny do wykonywania pracy. Pamietaj ze musisz go zaksiegować jako srodek trwały . Na reklame to moze mozna skuterka za 3-5 tysiecy podciagnąc i tłumaczyć sie że dojeżdżam nim do pracy i wożę na nim reklame mojej firmy ale nie motocykl za 30 tysiecy. :rolleyes:
Rabaty, cena- Nie wiem kto i gdzie sprzedaje nowy motocykl w cenie ok 6 tysięcy tańszej od salonu na fakturę . To moze być motocykl ale z 14 roku . Owszem takie znizki stosuje pomirski-honda ale dla zawodnikow , którzy coś znaczą w tym sporcie i ich wyniki z MP i strefy sa między I a V miejscem, Trzeba soba coś reprezentowac i oczywiscie trzeba było w zeszłym sezonie startować hondą . Myślę że na tej podstawia łatwiej będzie ci dokonać wyboru :drinkers:
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 617
- Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
- Motocykl: CRF250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wronki
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Jaki cross 4t 250 2016r
Honda jest ok. W porównaniu do KTM nie było absolutnie żadnego problemu z potwierdzeniem informacji na podstawie numeru VIN. Pełna kultura, co było miłym zaskoczeniem. Podobne zapytanie wysłane do KTM, do dziś pozostało bez odpowiedzi. Przykład może prozaiczny ale tak było.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 1173
- Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
- Motocykl: YZF250, KXF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
- Podziękował: 3 razy
- Podziękowania: 3 razy
- Status : Offline
Re: Jaki cross 4t 250 2016r
No to warto się takim motocyklem zainteresowaćkarolmx pisze:Co do nowych motocykli to w Sidzinie maja w dobrych cenach nowe motocykle np. kx250f 2015 około 24tys
-
- Mistrz prostej
- Posty: 159
- Rejestracja: pt, 1 lip 2011, 11:22
- Motocykl: yz 125 06
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Jaki cross 4t 250 2016r
Co lepsze chłopaki brali sobie na firmy to im wychodziły po około 18 tys także tylko kupawac nowy co sezon
-
Autor tematubułkowski
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: wt, 20 paź 2015, 16:15
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Jaki cross 4t 250 2016r
Dzięki kolego amator za obszerną ocenę i za zamieszanie w głowie
Jeśli chodzi o moją działalność to jest to transport. Co do motocykla właśnie mam dylemat czy robić remont który lekko 5 tyś wyjdzie (rozdupcyło głowice nawet) i pojeździć bo szkoda takiego sprzedawać albo pchnąć za grosze taki jaki jest i myśleć o nowym.
Jeśli chodzi o ceny tak jak pisałem kawasaki tyle mi dawało rabatu, i jeśli chodzi o zawodników to jestem nic znaczącym zawodnikiem:P Ale rabaty są wystarczy licencję mieć. Yamaha na pewnych amatorskich zawodach też mówili o rabatach ale teraz jak byłem to nic nie zejdą z 29.900. Pewnie dla tego że nawet nie zdążyli wystawić ba nawet rozpakować a już sprzedali.
No nic sezon na razie martwy więc zobaczymy
Jeśli chodzi o moją działalność to jest to transport. Co do motocykla właśnie mam dylemat czy robić remont który lekko 5 tyś wyjdzie (rozdupcyło głowice nawet) i pojeździć bo szkoda takiego sprzedawać albo pchnąć za grosze taki jaki jest i myśleć o nowym.
Jeśli chodzi o ceny tak jak pisałem kawasaki tyle mi dawało rabatu, i jeśli chodzi o zawodników to jestem nic znaczącym zawodnikiem:P Ale rabaty są wystarczy licencję mieć. Yamaha na pewnych amatorskich zawodach też mówili o rabatach ale teraz jak byłem to nic nie zejdą z 29.900. Pewnie dla tego że nawet nie zdążyli wystawić ba nawet rozpakować a już sprzedali.
No nic sezon na razie martwy więc zobaczymy