Pytania zielonego w tym temacie. [ROZWIĄZANY]
-
Autor tematuSeba7
- Mistrz prostej
- Posty: 102
- Rejestracja: sob, 27 cze 2015, 07:30
- Motocykl: KTM SX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódzkie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Pytania zielonego w tym temacie. [ROZWIĄZANY]
Siema!Jakiś czas temu kupiłem KTM SX 250 2001r.Mam kilka wątpliwości z nim związanych a mianowicie:
Na cylindrze jest chyba spaw.Możecie mnie upewnić co to takiego jest?Identyczne jest po drugiej stronie cylindra.(Do środka jeszcze nie zaglądałem).
http://zapodaj.net/1c3fc2a897ed9.jpg.html
http://zapodaj.net/9aed6bfb808f5.jpg.html
Moto jest z 2001 a co oznaczają te oznaczenia na amortyzatorze?
http://zapodaj.net/e4d9217a8f147.jpg.html
Mój dyfuzor jest chyba nieszczelny i powgniatany.Leci z niego chyba olej czy coś.Wszędzie przy dyfuzorze i pod silnikiem jest brudno.Jak to mogę naprawić?Dodatkowo są na nim jakieś dziwne spawy.Czy da się to jakoś zeszlifować i samemu porządnie zaspawać?
http://zapodaj.net/bc0dfeccf0c50.jpg.html
http://zapodaj.net/85b8b48c9c5bd.jpg.html
http://zapodaj.net/f777dcae2d66e.jpg.html
http://zapodaj.net/ccf58641a3f91.jpg.html
Często z tłumika mi troszkę poleci oleju po jeździe.Nie kręcę zbyt mocno moto.Robię bogatą mieszankę i podejrzewam także ,że wata w wydechu już nie istnieje.
http://zapodaj.net/bcf9c84ecc597.jpg.html
Mam wgniecenie w przednim kole(obręcz). Muszę to prostować?
http://zapodaj.net/51135b38e60be.jpg.html
Mam też dla was film.Chciałbym abyście ocenili kilka spraw.Włączcie adnotacje na YT.
https://www.youtube.com/watch?v=Ouc4y0I4IpQ
BTW.Moim poprzednim moto był Chiński wytwór crosso podobny i kiedy mówiłem wszystkim ,że chcę kupić 250 to każdy mi mówił ,że mnie sponiewiera a tym czasem radzę sobie całkiem dobrze i ogarniam moto nawet przy odkręconej manecie.(bezdroża,las,piachy)Czy to jest kwestia umiejętności czy moto ma jakiś spadek mocy?(Oczywiście moto kopie nie mówię ,że nie).
Pozdro.
Na cylindrze jest chyba spaw.Możecie mnie upewnić co to takiego jest?Identyczne jest po drugiej stronie cylindra.(Do środka jeszcze nie zaglądałem).
http://zapodaj.net/1c3fc2a897ed9.jpg.html
http://zapodaj.net/9aed6bfb808f5.jpg.html
Moto jest z 2001 a co oznaczają te oznaczenia na amortyzatorze?
http://zapodaj.net/e4d9217a8f147.jpg.html
Mój dyfuzor jest chyba nieszczelny i powgniatany.Leci z niego chyba olej czy coś.Wszędzie przy dyfuzorze i pod silnikiem jest brudno.Jak to mogę naprawić?Dodatkowo są na nim jakieś dziwne spawy.Czy da się to jakoś zeszlifować i samemu porządnie zaspawać?
http://zapodaj.net/bc0dfeccf0c50.jpg.html
http://zapodaj.net/85b8b48c9c5bd.jpg.html
http://zapodaj.net/f777dcae2d66e.jpg.html
http://zapodaj.net/ccf58641a3f91.jpg.html
Często z tłumika mi troszkę poleci oleju po jeździe.Nie kręcę zbyt mocno moto.Robię bogatą mieszankę i podejrzewam także ,że wata w wydechu już nie istnieje.
http://zapodaj.net/bcf9c84ecc597.jpg.html
Mam wgniecenie w przednim kole(obręcz). Muszę to prostować?
http://zapodaj.net/51135b38e60be.jpg.html
Mam też dla was film.Chciałbym abyście ocenili kilka spraw.Włączcie adnotacje na YT.
https://www.youtube.com/watch?v=Ouc4y0I4IpQ
BTW.Moim poprzednim moto był Chiński wytwór crosso podobny i kiedy mówiłem wszystkim ,że chcę kupić 250 to każdy mi mówił ,że mnie sponiewiera a tym czasem radzę sobie całkiem dobrze i ogarniam moto nawet przy odkręconej manecie.(bezdroża,las,piachy)Czy to jest kwestia umiejętności czy moto ma jakiś spadek mocy?(Oczywiście moto kopie nie mówię ,że nie).
Pozdro.
KTM SX 250 01r.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pytania zielonego w tym temacie.
Pokrywa magneta jest THE BEST.
Pokaż co się pod nią kryje.
Dyfuzor jest posmarkany MIGiem . Trzeba by go dobrze pospawać TIGiem.
Amor mogła oznaczyć jakaś firma, która go regenerowała. Cylinder podobnie mógł być w jakiś sposób modyfikowany.
Pokaż co się pod nią kryje.
Dyfuzor jest posmarkany MIGiem . Trzeba by go dobrze pospawać TIGiem.
Amor mogła oznaczyć jakaś firma, która go regenerowała. Cylinder podobnie mógł być w jakiś sposób modyfikowany.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 67
- Rejestracja: śr, 2 cze 2010, 20:52
- Motocykl: crf
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Pytania zielonego w tym temacie.
dużo odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz dotykając lub patrząc się na inny SPRAWNY motocykl, bardzo ciekawy dekiel magneta, widziałem już z carbonu, ale z miski dla psa jeszcze nigdy.
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pytania zielonego w tym temacie.
Luz na klamce sprzęgła ma być - jak zrobisz tak, żeby nie było luzu to Twoje sprzęgło powie Ci do widzenia
Kopkę można naprawić nie wiem jak w KTM ale w YZ była tam kulka. Fakt, ta osłona magneta rządi - kup sobie używaną oryginalną za 100zł
tutaj masz temat odnosnie kopki: viewtopic.php?f=3&t=2310&hilit=lu%C5%BAna+kopka
Kopkę można naprawić nie wiem jak w KTM ale w YZ była tam kulka. Fakt, ta osłona magneta rządi - kup sobie używaną oryginalną za 100zł
tutaj masz temat odnosnie kopki: viewtopic.php?f=3&t=2310&hilit=lu%C5%BAna+kopka
-
Autor tematuSeba7
- Mistrz prostej
- Posty: 102
- Rejestracja: sob, 27 cze 2015, 07:30
- Motocykl: KTM SX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódzkie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Pytania zielonego w tym temacie.
Haha.Co do magneta też mi coś nie pasowało.Majster specjalnie dla Ciebie poszedłem i odkręciłem jeszcze dzisiaj.Musiałem odkręcić 3 śruby zamiast 5 bo 2 nie było.
http://zapodaj.net/5982d03ba63f5.jpg.html
http://zapodaj.net/1ce17f92ae371.jpg.html
http://zapodaj.net/41a434a7d7e27.jpg.html
Dla Ciebie Majster najlepsze:
http://zapodaj.net/cc6f8c009cd27.jpg.html
http://zapodaj.net/33ae2ec21815a.jpg.html
Główka gwoździa xD
----------------
Z jakich roczników pokrywa magneta będzie pasowała do 2001?
BTW.Kopka się nie otwiera ani nie brzęczy.Już czyściłem kulkę i sprężynkę.Już jest spoko.
A co z nieszczelnością dyfuzora i wgnieceniami?
PS. Jak chcecie to wam jeszcze ciekawe patenty ponagrywam jakie znalazłem przy moto
http://zapodaj.net/5982d03ba63f5.jpg.html
http://zapodaj.net/1ce17f92ae371.jpg.html
http://zapodaj.net/41a434a7d7e27.jpg.html
Dla Ciebie Majster najlepsze:
http://zapodaj.net/cc6f8c009cd27.jpg.html
http://zapodaj.net/33ae2ec21815a.jpg.html
Główka gwoździa xD
----------------
Z jakich roczników pokrywa magneta będzie pasowała do 2001?
BTW.Kopka się nie otwiera ani nie brzęczy.Już czyściłem kulkę i sprężynkę.Już jest spoko.
A co z nieszczelnością dyfuzora i wgnieceniami?
PS. Jak chcecie to wam jeszcze ciekawe patenty ponagrywam jakie znalazłem przy moto
KTM SX 250 01r.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pytania zielonego w tym temacie.
Już myślałem, że ktoś zastosował jakieś magneto o większym momencie bezwładności, ale psa szkoda, bez miski został...
Dyfuzor trzeba uszczelnić. Każda nieszczelność w nim to strata.
Magneto wygląda całkiem standardowo.
Dyfuzor trzeba uszczelnić. Każda nieszczelność w nim to strata.
Magneto wygląda całkiem standardowo.
-
Autor tematuSeba7
- Mistrz prostej
- Posty: 102
- Rejestracja: sob, 27 cze 2015, 07:30
- Motocykl: KTM SX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódzkie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Pytania zielonego w tym temacie.
Tylko powiedz mi jak ja mam go uszczelnić?Myślę ,że najwięcej przepuszcza na łączeniu z cylindrem.Jeszcze muszę coś wymyślić żeby go wyprostować.
A wiesz może przez co może motocykl stracić moc?
A wiesz może przez co może motocykl stracić moc?
KTM SX 250 01r.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pytania zielonego w tym temacie.
Właśnie przez nieszczelności dyfuzora może tracić moc.
Uszczelnić możesz oringami np. kauczukowymi albo sylikonowymi.
Uszczelnić możesz oringami np. kauczukowymi albo sylikonowymi.
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pytania zielonego w tym temacie.
Co do wgnieceń - inni to jakoś prostują na gorąco albo wycinają wgniot i wspawują prosty element.
-
Autor tematuSeba7
- Mistrz prostej
- Posty: 102
- Rejestracja: sob, 27 cze 2015, 07:30
- Motocykl: KTM SX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódzkie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Pytania zielonego w tym temacie.
OK.Dzięki wielkie za pomoc.Za jakiś czas otworzę własną galerię także można będzie wszystko monitorować.Pozdro.
KTM SX 250 01r.