Jaki olej do 2T, do silnika?
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
masciut wez poczytaj jakies ksiazki bo twoje gadanie to dzicinada. lc2 tez jest wysokoobrotowym silnikiem
jak niechcesz wymieniac oleju majac wymowke ze ten sprzet nie jest "wyczynowy" to kup sobie wske--> silnik wolnoobrotowy , ciagle przy nim grzebierz i tyle.
naprawde zacznij myslec bo mozesz za to zaplacic (gotówka za naprawe)
jak niechcesz wymieniac oleju majac wymowke ze ten sprzet nie jest "wyczynowy" to kup sobie wske--> silnik wolnoobrotowy , ciagle przy nim grzebierz i tyle.
naprawde zacznij myslec bo mozesz za to zaplacic (gotówka za naprawe)
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Chłopie przestań się niezdrowo grzać. Jak wiesz co ile wymieniac olej w LC2, lub Twój kuzyn wie co ile-to ok, po co bić pianę.
Każde przekonania, wiedzę weryfikuje życie i doświadczenie którego się nabiera z czasem. Czasem jest to bolesne/kosztowne, ale inaczej pewnych rzeczy nie zrozumiemy.
Jak chcesz naprawdę wiedzieć czy Twój olej jest już przepracowany, to zrób test bibułowy-będziesz wiedział wszystko na ten temat. Ja się cholernie zdziwiłem gdy wybadałem ze po 500 km ostrej jazdy w terenie olej w LC4 nadaje się do wymiany. A nie co 2500 lub 5000 km jak gdzieniegdzie piszą lub mówią.
Więcej o teście bibułowym napisalem na ATV:
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic ... 0327#30327
Każde przekonania, wiedzę weryfikuje życie i doświadczenie którego się nabiera z czasem. Czasem jest to bolesne/kosztowne, ale inaczej pewnych rzeczy nie zrozumiemy.
Jak chcesz naprawdę wiedzieć czy Twój olej jest już przepracowany, to zrób test bibułowy-będziesz wiedział wszystko na ten temat. Ja się cholernie zdziwiłem gdy wybadałem ze po 500 km ostrej jazdy w terenie olej w LC4 nadaje się do wymiany. A nie co 2500 lub 5000 km jak gdzieniegdzie piszą lub mówią.
Więcej o teście bibułowym napisalem na ATV:
http://www.atvpolska.pl/forum/viewtopic ... 0327#30327
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 30
- Rejestracja: pt, 26 maja 2006, 18:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubomino
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
ziomek ku@# m@$ co Ty gadasz za głupoty ?? z choinki sie urwałeś czy co?? jak czytam te Twoje posty to śmiać mi sie chce spróbuj pojezdzic na tym samym oleju 10tys km ja mam DT 125R i olej zmieniam co jakieś 500km, w zależności jak śmigam. Nastepnym razem zanim cos napiszesz to pomyś z 10razymasciut pisze:Miales kiedy lc2??To nie jest jakis turbo wyczynowy cross do skakania.
lepiej od nas tak?? to po jakiego ch#$@ wogóle to piszesz jak masz takiego fachowca co kaze wymieniac Ci olej co 10tys km?? weź ziomek moze lepiej bedzie dla wszystkich jak wogole nie bedziesz sie tu udzielał pozdromasciut pisze:chyba nie doczytales caly czas chodzi na wysokich obrotach.Nie czytam ksiązek bo mam fachowca w rodzinie.Proste ktory napewno zna sie lepiej od was.
KTM LC4 620SC 1996rok
Yamaha DT125 R 2000r.
WSK 125
Yamaha DT125 R 2000r.
WSK 125