Napęd do CRF250 - pod jazdę enduro
-
Autor tematuvonarczi
- Mistrz prostej
- Posty: 123
- Rejestracja: pt, 24 maja 2013, 17:57
- Motocykl: CRF 250 - 08r
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Napęd do CRF250 - pod jazdę enduro
Witam
Jaki zestaw polecacie do latania enduro? Po torze nie skaczę. I jakie przełożenie w oryginale tam szło.
Dodam że interesuje mnie zębatka w kolorze czerwonym bo wszystkie dodatki idą w ten kolor.
Na allegro zestawów jest pełno i każdy najlepszy.
Wiem że interesuje mnie oring lub xring.
Jaki zestaw polecacie do latania enduro? Po torze nie skaczę. I jakie przełożenie w oryginale tam szło.
Dodam że interesuje mnie zębatka w kolorze czerwonym bo wszystkie dodatki idą w ten kolor.
Na allegro zestawów jest pełno i każdy najlepszy.
Wiem że interesuje mnie oring lub xring.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Napęd do CRF250 - pod jazdę enduro
Nie zakładaj zbyt szybkiego przełożenia,ponieważ póżniej na przeprawach,wolniejszej jeżdzie itp.motorem szarpie,zbyt szybkie przełożenie zaczyna wyrywać motor do przodu przy ruszaniu itp.,celuj w przełożenie pośrednie.No chyba,że masz zamiar jeżdzić tylko na prostej i bić rekordy prędkości.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
Autor tematuvonarczi
- Mistrz prostej
- Posty: 123
- Rejestracja: pt, 24 maja 2013, 17:57
- Motocykl: CRF 250 - 08r
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Napęd do CRF250 - pod jazdę enduro
Zdecydowanie nie. Główną atrakcją są właśnie wolne przeprawy przez błota i wodę.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Napęd do CRF250 - pod jazdę enduro
No to celuj w jakieś normalne przełożenie takie jak zaleca producent,moge ci sprawdzić moje bo też miałem zbyt szybkie i cały czas przeprawy robiłem na półsprzęgle z tym,że ja mam 450.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Napęd do CRF250 - pod jazdę enduro
Ja mam u siebie zębatki IRON MAN łańcuch x-ring,ale taki zestaw ok.800zł z tym,że na zębatke tylną dają gwarancje,jak na razie nie widać na niej zużycia.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
Autor tematuvonarczi
- Mistrz prostej
- Posty: 123
- Rejestracja: pt, 24 maja 2013, 17:57
- Motocykl: CRF 250 - 08r
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Napęd do CRF250 - pod jazdę enduro
Widziałem na YT jakie koło potrafią napędzać.zębatki IRON MAN
Ja myślałem o zębatce RFX (do tego dostępna jest jako czerwona)
RFX Pro Series zębatka tylna jest CNC z aluminium lotniczego 7075 i posiada specjalne rowki na błoto dla dłuższej żywotności łańcucha i zębatki. Zębatki RFX są oznaczone kolorami dla marki motoru
RFX Hardware Pro series zostały zaprojektowane, przetestowane w wyniku 30-letniego doświadczenia i inżynierii wyścigowej mają najlepsze produkty,najwyższej jakości materiałów i procesów produkcyjnych do tworzenia precyzyjnych części wyścigowych .Pro serii CNC części są testowane przez czołówkę zespołów wyścigowych w W.Brytanii i na świecie .Pro podnóżki CNC, dźwignie i elementy sterujące są dostępne dla wszystkich nowoczesnych motocross i enduro.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: śr, 25 sty 2012, 19:10
- Motocykl: sx 125 05'
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: olsztynek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Napęd do CRF250 - pod jazdę enduro
Uzywam RFX , przelatalem juz na niej z 10mth, nie wykazuje zuzycia a do tego jest lekka, wiec za ta cene polecam.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 289
- Rejestracja: czw, 3 sty 2013, 18:02
- Motocykl: Husqvarna WR 250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: okolice Myślenic
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Napęd do CRF250 - pod jazdę enduro
A moim zdaniem pod taką jazdę enduro typu przeprawy, błoto czy podjazdy to jak najwolniejsze przełożenia bym kupił bo dużych prędkości nie rozwiniesz w prawdziwym terenie a fajnie jest mieć alternatywę jakąś jadąc przez dajmy na to bagniste tereny nie tylko na pierwszym biegu.
Mówię ze swojego doświadczenia że lepiej mi na wolniejszych się przeprawiać. Choć ty masz 4t to ci od dołu nawet ciągnie silnik.
Mówię ze swojego doświadczenia że lepiej mi na wolniejszych się przeprawiać. Choć ty masz 4t to ci od dołu nawet ciągnie silnik.
Ostatnio zmieniony czw, 15 sie 2013, 13:34 przez Maxym, łącznie zmieniany 1 raz.
Więcej grzechów nie pamiętam...
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 455
- Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
- Motocykl: cyryfy
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Napęd do CRF250 - pod jazdę enduro
wez zwykly 520 wzmacniany dida lancuch,zadne xringi czy oringi do cwiartki,bo to ja zamuli strasznie.
do enduro taki did+ dwie stalowe zebatki np. groskopfa i jak jezdzisz duzo po piachu to proponuje nie smarowac niczym lancucha przed jazda.
no i wyjdzie taki zestawik w granicach 350zl.
do enduro taki did+ dwie stalowe zebatki np. groskopfa i jak jezdzisz duzo po piachu to proponuje nie smarowac niczym lancucha przed jazda.
no i wyjdzie taki zestawik w granicach 350zl.
---------------------------
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Napęd do CRF250 - pod jazdę enduro
Bardzo mądry pomysł założyć łańcuch bezoringowy do jazdy enduro dla amatora ...
Oring miałby zamulać? Widziałem kiedyś na zagranicznym forum obliczenia gościa, który udowodnił, że strata mocy nie przekracza 1 KM.
Z doświadczenia wiem również, że różnica w mocy jest niezauważalna.
Oring miałby zamulać? Widziałem kiedyś na zagranicznym forum obliczenia gościa, który udowodnił, że strata mocy nie przekracza 1 KM.
Z doświadczenia wiem również, że różnica w mocy jest niezauważalna.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 455
- Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
- Motocykl: cyryfy
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Napęd do CRF250 - pod jazdę enduro
ja nie wiem co Ty tam obliczasz znowu,ale wiem ile takich zestawów zjezdzilem w lesie na roznych motocyklach i niestety chociaz bardzo bys chcial zebym sie mylil,nie myle sie.
btw. nic dziwnego,ze w cwiartce 2t nie odczules róznicy,ale wyglada na to,ze nie odczuwasz tez roznicy miedzy cwiartka 2t a 4t
btw. nic dziwnego,ze w cwiartce 2t nie odczules róznicy,ale wyglada na to,ze nie odczuwasz tez roznicy miedzy cwiartka 2t a 4t
---------------------------