ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
-
- Mistrz prostej
- Posty: 166
- Rejestracja: śr, 9 mar 2011, 21:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Ze 125 polecam honde cbr motor wspominam bardzo dobrze, zupełnie bezawaryjny, lekki, spoko obrotów bo do 12 tys się kręcił z tego co pamietam, prędkość maksymalna to 120-130 co prawda mniejsza jak w np nsr rs itd bo to 2t ale za to spalanie rewelacja, 2-3l tylko paliła także zdecydowanie polecam
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 362
- Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: w lesie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Sznowni forumowicze. Uprasza się aby nie traktowąc poważnie cytowanego postu .trak pisze:Jeżeli chodzi o "golasy" to rozwazyl bym jeszcze Kawasaki Z750.
Monstery na Allegro jak patrzyłem to masakra same dezele.
Hornety mozna coś wyskrobac fajnego.
Bandit 600 pali jak smok a 1200 jak conajmniej 2.5 V6 fajnie sie lata bo moment obrotowy jest konkretny i dostępny juz od samego dołu. Jednak jak spokojnie sie jedzie to 9 litrów pali a jak mu dasz to 12 litrów i to jest kosmos.
To czysta fantastyka i ewidentna niechęć do modelu Bandit 6-12.
Miałem 2 B6 jednego B12. Koledzy i znajomi ,nieznajomi tez tego mieli i maja wbród . Jezdzą "obok" tez 2 Inazumy 750 i1200. "Katan" i "Jajek" mnóstwo , u tubylczych mi ludzi.
Jestem mechanikiem motocyklowym. Wyjeździłem sie tymi sprzętami do bólu. Swoimi i "obcymi"
Fizycznie niemozliwe jest uzyskanie takich wyników w tych sprzetach. Chyba ,ze gaźniki sa uszkodzone. Co dawało by bardzo wyczuwalnego muła.
Bo prawdziwy wypiard te silniki maja na lekko zubozonej mieszance.
Normalne spalanie to 5-6l. Przy tzw porywczym chrakterze kierownika. Spokojniejsi mieszcza sie w 5l.
Prostuje więc powyższe cytowane fantazje , bo te rewelacje Traka , to przegiecie i dezinformacja ,ale nie informacja o tych motocyklach.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: wt, 13 mar 2012, 20:30
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Widze,ze mowa o Nakedach osobiscie poluje na GSR 600 swietny sprzet,zreszta poczytajcie,popytajcie.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 200
- Rejestracja: pt, 7 gru 2012, 22:28
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódzkie Poddębice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
Moja była maszyna ,teraz jest Drag star 1100
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: pn, 27 kwie 2015, 13:27
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: ON-ROAD! Czyli temat dla latających również po asfalcie
O kurde Drag Star! Masz jakieś foty? Zazdroszczę.
http://www.szukiel.eu - Tuning Zawieszenia Motocross i Enduro Andrzej Szukiel