Serwis YZ 250 f
-
Autor tematuDlugi
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 367
- Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
- Motocykl: Ćwiara YZF
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: przed toba #2
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Serwis YZ 250 f
Wiatam moze ktos z was ma yz 250 f i mogl by napisac co ile reguluje zawory, wymienia olej, tlok (na zeby jednoska byl zbornik paliwa) i reguluje gaznik i moze jeszcze jakies dane serwisowe.
ps tylko prosze zeby ludzie ktorzy maja ktontakt z takim tylko przez zdjecia w internecie nie wypisywali jakis glupot
nie znalazlem nic podobnego na forum chyba ze slabo szukam
ps tylko prosze zeby ludzie ktorzy maja ktontakt z takim tylko przez zdjecia w internecie nie wypisywali jakis glupot
nie znalazlem nic podobnego na forum chyba ze slabo szukam
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz, 3 gru 2006, 18:35
- Motocykl: EXC-R 530
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław!
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Serwis YZ 250 f
Czołem!!Dlugi pisze:Wiatam moze ktos z was ma yz 250 f i mogl by napisac co ile reguluje zawory, wymienia olej, tlok (na zeby jednoska byl zbornik paliwa) i reguluje gaznik i moze jeszcze jakies dane serwisowe.
ps tylko prosze zeby ludzie ktorzy maja ktontakt z takim tylko przez zdjecia w internecie nie wypisywali jakis glupot
nie znalazlem nic podobnego na forum chyba ze slabo szukam
Regulacja zaworów...hmmm, ja już najechałem 40 h i motor dalej cyka jak należy. No ale nie będe jezdzić do upadłego więc jutro zawoże motor do serwisu. Tak więc co 30 h powinno się regulować.
Olej wymieniamy co 10 mth. -> wchodzi 1,2 litra.
Tłok starcza na sezon jazdy ( ok 100 mth ) przy amatorskiej jezdzie
Zbiornik paliwa ma 7 litrów. Mi to wystarcza na 3 godziny jazdy.
A gaźnik to ja jeszcze nie regulowałem
pzdr
<<WROCŁAWSKI KLUB MOTOCROSSOWY>> DOŁĄCZ DO NAS!
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz, 3 gru 2006, 18:35
- Motocykl: EXC-R 530
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław!
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
No bez przesady. 50 mth? to ja tyle najezdziłem w 3 miesiące:D 40 mth to zawodnicy robią i dopiero tłok wymieniają. Co do wymiany oleju to zależy jaki lejesz. Ja leje obecnie Castrola Power coś tam seria 2007 i musze wam powiedzieć, że po 10 mth olej ma taki sam kolor jak przed wlaniem Filtr oleju co dwie zmiany oleju, no a filtr powietrza czyścimy co jazderg166 pisze:Osobiscie zawory sprawdza co 20 mth, olej z filtrem co 5-8mth, tlok jakies 50mth (mozna przetrzymac jakies 10mth dluzej przy lajtowej jezdzie). Z takich podstawowych rzeczy to byloby tyle. Wiadomo, ze filtr zmieniany co jazde to podstawa. Gaznika bez potrzeby sie raczej nie rusza
pozdr.
<<WROCŁAWSKI KLUB MOTOCROSSOWY>> DOŁĄCZ DO NAS!
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw
-
Autor tematuDlugi
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 367
- Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
- Motocykl: Ćwiara YZF
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: przed toba #2
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
WIELKIE dzieki
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
-
Autor tematuDlugi
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 367
- Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
- Motocykl: Ćwiara YZF
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: przed toba #2
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
a tak apropo zaworow to jakie sa luzy w YZ 250 F
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Motogodziny zawodnika i amatora są takie sameNo bez przesady. 50 mth? to ja tyle najezdziłem w 3 miesiące:D 40 mth to zawodnicy robią i dopiero tłok wymieniają.
Tylko zawodnik tą jedną motogodzinę zaliczy załóżmy w 1,5 godziny jazdy a amator jeżdżąc na pół gwizdka w 3.
40mh to pewnie rozsądny czas ale w rzeczywistości przekłada się to na około 100 godzin jazdy.
Precyzyjnie trza się wypowiadać
Bynajmniej nie przynajmniej! http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
-
Autor tematuDlugi
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 367
- Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
- Motocykl: Ćwiara YZF
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: przed toba #2
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
ile oleju do cwiary yz 4t i jakie sa luzy zaworowe czy lac gps czy r4 CASTROLA
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz, 3 gru 2006, 18:35
- Motocykl: EXC-R 530
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław!
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
1,1 litra, ale Yamaszka zawsze lubie więcej . Oba oleje są bardzo dobre. GPS jest zalecany przez producenta do tego modelu.Dlugi pisze:ile oleju do cwiary yz 4t i jakie sa luzy zaworowe czy lac gps czy r4 CASTROLA
pzdr
<<WROCŁAWSKI KLUB MOTOCROSSOWY>> DOŁĄCZ DO NAS!
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw
-
Autor tematuDlugi
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 367
- Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
- Motocykl: Ćwiara YZF
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: przed toba #2
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
to znaczy ile wiecej 1,4 1,7 l
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
-
- Mistrz prostej
- Posty: 125
- Rejestracja: pt, 17 mar 2006, 16:38
- Motocykl: Łajzi 450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Najlepszym przelicznikiem motogodziny ( jak dodałeś na początku Długi) jest ilość spalonego paliwa. W dużym przybliżeniu można przyjąć że motocykl crossowy spala zbiornik paliwa ( 7-8l) na jedną motogodzinę. Oczywiście nijak się to ma do wskazań liczników czasu pracy które co poniektórzy montują. Ale o tym chyba już było na forum. Jeśli chodzi o zawory to moje doświadczenie z Yamahami podpowiada że będziesz je kontrolował a nie regulował. Luz -taki jak podaje instrukcja. Konstruktorzy przewidzieli "puchnięcie materiału" i dodali jeszcze margines bezpieczeństwa. Co do ilości oleju to masz przecież miarkę i staraj się trzymać tej górnej granicy( kontrolowanie najlepiej bezpośrednio po dłuższej jezdzie). Bez względu na jakość oleju trzeba go wymieniać regularnie i na tym nie oszczędzaj. Najgorszy syf w oleju robi zużywające się sprzęgło i najlepiej żeby silnik nie był smarowany takim błotem.