Suzuki DRZ 400 wersja E
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 289
- Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
- Motocykl: KLX 450 R
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Świecie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Suzuki DRZ 400 wersja E
Dane techniczne wszystkich modeli DR-Z
http://www.dr-z.pl/viewtopic.php?f=15&t=12
Niektórzy tak robia kupuja SM i zakładaja koła enduro. I odwrotnie.
http://www.dr-z.pl/viewtopic.php?f=15&t=12
Niektórzy tak robia kupuja SM i zakładaja koła enduro. I odwrotnie.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki DRZ 400 wersja E
Wybór niewielki i trzymają cene.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Mistrz prostej
- Posty: 78
- Rejestracja: wt, 15 maja 2007, 23:41
- Motocykl: Suzuki DR 125&Honda CR 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki DRZ 400 wersja E
No zwłaszcza wśród terenowych niewielki, bo większość na allegro czy olx to SM. A teraz z tej stronki widzę, ze pod względem wagi wszystko poza Y i E odpada...
-
- Do odcięcia!
- Posty: 824
- Rejestracja: ndz, 25 gru 2011, 18:30
- Motocykl: soon 250 4t
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: WRA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki DRZ 400 wersja E
Nie wiem czy ci sie ten sprzęt sprawdzi na żwirowni do jazdy po lesie owszem no i ma rozrusznik,troche ciężki jak dla dziewczyny,ściągnąć go z nie podjechanej skarpy to będzie wyczyn dla ciebie.
Ech,a byłem kiedyś generałem
4t is best/4t ist besser
4t is best/4t ist besser
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 289
- Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
- Motocykl: KLX 450 R
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Świecie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Suzuki DRZ 400 wersja E
Posiadam DRZ 400 E od 5 lat. Jezdze po zwirowniach po lesie po torze mx i w dalsze 200-300 km wyprawy. Sprzet uniwersalny moze nie do zdobywania pierwszych miejsc ale jezdzący od początku sezonu do konca (oczywiscie jak sie dba o serwis). 700 h bez głównego remontu to zaden wyczyn dla tego motoru.Nie pekają zawory tłoki ,czesciej pada głowice (jak ktos zapomni dolać oleju po pół roku jazdy) Widziałem kilka silników z urwana korbą (generalnie SM przy paleniu gumy).andrzej555 pisze:Nie wiem czy ci sie ten sprzęt sprawdzi na żwirowni do jazdy po lesie owszem no i ma rozrusznik,troche ciężki jak dla dziewczyny,ściągnąć go z nie podjechanej skarpy to będzie wyczyn dla ciebie.
Te motory sie po prostu nie psują ale sa ,,klamotowate'' Cos za coś. To nie oznacza ze nie przynoszą frajdy z jazdy.Dla dziewczyny do lekiej jazdy i owszem ale rzeczywiscie moze byc problem przy bardziej hard jezdzie. Ja lubie sie zmęczyć a drz własnie daje ostro w kość. Za to fajnie potem przesiąś sie na 2T
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: czw, 11 lut 2016, 17:40
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki DRZ 400 wersja E
Siemanko szukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie jaka jest alternatywa dla drezyny ? obecnie latam yz 250f i zaczyna mnie męczyć serwisowanie dlatego szukam następcy. Dlaczego nie drz ? dwóch kolegów już posiada dlatego chciałbym coś innego lecz nie mam wiedzy jak jest z wytrzymałością w np CRF 450x czy WR chętnie przesiadłbym się na coś w miare "świeżego" 2005-07 ale tak niezawodnego jak suzi
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 211
- Rejestracja: pt, 10 lip 2015, 19:22
- Motocykl: EXC 300
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Garwolin (Mazowieckie)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Suzuki DRZ 400 wersja E
Może pomyśl o czymś w 2t, prostsze i tańsze w utrzymaniu, a jak 4t to może exc400/525 na rfsie
EXC 200 -> EXC 300
przym000@gmail.com
Jutube -> https://www.youtube.com/user/PrzYm
https://www.instagram.com/przym_enduro/
przym000@gmail.com
Jutube -> https://www.youtube.com/user/PrzYm
https://www.instagram.com/przym_enduro/
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: czw, 11 lut 2016, 17:40
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki DRZ 400 wersja E
2t jest spoko ale nie widzi mi się targać wahy w plecaku exc biorę pod uwagę ale to prawda czy mit że wystarczy zmieniać olej i dbać o podstawowe sprawy a przeleci 300 mth na tłoku
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki DRZ 400 wersja E
Tak znam takie przypadki.kondziu_tarczyn pisze:ale to prawda czy mit że wystarczy zmieniać olej i dbać o podstawowe sprawy a przeleci 300 mth na tłoku
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 230
- Rejestracja: pn, 4 kwie 2011, 20:36
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Suzuki DRZ 400 wersja E
Zauważ jedną zasadniczą zależność - podzespoły się wymienia wg zużycia licznik motogodzin to element który jest wskaźnikiem a nie wykładnikiem dla takich operacji .kondziu_tarczyn pisze:2t jest spoko ale nie widzi mi się targać wahy w plecaku exc biorę pod uwagę ale to prawda czy mit że wystarczy zmieniać olej i dbać o podstawowe sprawy a przeleci 300 mth na tłoku
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 289
- Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
- Motocykl: KLX 450 R
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Świecie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Suzuki DRZ 400 wersja E
Miałem kilka 250 2t , to nie prawda ze wystarczy raz na rok zmienic tłok, zapominacie o skrzyni, sprzegle to nie są tez tanie czesci bo w 2t wahlujesz biegami i sprzęgłem na potęge.O paliwozernosci juz nie wspomne. Oczywiscie do zabawy w typowy hard enduro włączając triki tralowe nie ma innej opcji jak 2t.