KTM EXC 250 2008-2009
-
Autor tematufrymar1992
- Mistrz prostej
- Posty: 73
- Rejestracja: pt, 15 sie 2008, 18:31
- Motocykl: KTM 200 EXC
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
KTM EXC 250 2008-2009
Siema. Chciał bym się dowiedzieć od was opinii o KTM EXC 250 oczywiście 2T z lat ok 2008-2009. Co możecie mi o nim powiedzieć ? Jak utrzymanie, na co zwrócić uwagę no i jak z awaryjnością. Przymierzam się do kupna tego motocykla lecz nigdy nie miałem styczności z KTM
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: śr, 27 maja 2015, 08:53
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 617
- Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
- Motocykl: CRF250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wronki
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: KTM EXC 250 2008-2009
Chciałem kupić takiego kata, i do teraz troszkę żałuję że nie kupiłem. Niestety nie mam 2t ale na pewno zwróciłbym uwagę na stan dyfuzora - ten dość drogi element lubi być styrany do granic możliwości a moim zdaniem to jeden z elementów którego właściwe działanie gwarantuje prawidłowe działanie silnika. Można go zdemontować i dzięki temu częściowo sprawdzić stan płaszcza tłoka, pierścieni tłokowych oraz cylindra. Sprawdziłbym także kompresję, oraz tylną piastę, pod kontem luzu. Poza tym sprawdziłbym to co się zazwyczaj sprawdza. Warto także zerknąć na olej w skrzyni biegów, w jakiej jest kondycji, może to świadczyć o sposobie dbania o motocykl przez właściciela.
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM EXC 250 2008-2009
rok 2008:
Dwa przełączniki zapłonu, oferujące kierowcy dostosowanie się do warunków panujących na trasie, nowy wał korbowy i bardziej udoskonalona obudowa silnika sprawiają, że w każdym zakresie momentu obrotowego szofer ma do dyspozycji dodatkowy zapas mocy.
kompletnie zmieniona rama, poprawione podwozie, a także już wielokrotnie wspominane „wdzianko”, nadające KTM’owi agresywny styl.
elektryczny starter (jesli ktos sobie dobrał przy zakupie )
jeśli znasz angielski to polecam http://www.motoonline.com.au/2009/01/01 ... exc-range/
i jeszcze polski test tego motocykla - http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,250,vs,EX ... 12627.html
Dwa przełączniki zapłonu, oferujące kierowcy dostosowanie się do warunków panujących na trasie, nowy wał korbowy i bardziej udoskonalona obudowa silnika sprawiają, że w każdym zakresie momentu obrotowego szofer ma do dyspozycji dodatkowy zapas mocy.
kompletnie zmieniona rama, poprawione podwozie, a także już wielokrotnie wspominane „wdzianko”, nadające KTM’owi agresywny styl.
elektryczny starter (jesli ktos sobie dobrał przy zakupie )
jeśli znasz angielski to polecam http://www.motoonline.com.au/2009/01/01 ... exc-range/
i jeszcze polski test tego motocykla - http://www.scigacz.pl/KTM,EXC,250,vs,EX ... 12627.html
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: śr, 27 maja 2015, 08:53
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM EXC 250 2008-2009
Cytuję: (EXC 250 2014)
Popularny w Polsce EXC 250 to inna bajka. Mocny, precyzyjny, z jednej strony bardziej wymagający niż małe EXC 125, z drugiej jednak wielokrotnie mniej męczący, niż duże endurowe dwusuwy sprzed 5-6 lat. W tym roku zastosowano większy rozrusznik oraz większy akumulator, kickstarter jest oczywiście w standardzie. Po lekkiej glebie wstaję, wciskam guzik i już jestem gotowy do dalszej jazdy. Różnice względem modelu 2013 są niezauważalne.
Od 2011 seryjnie był montowany rozrusznik.
Popularny w Polsce EXC 250 to inna bajka. Mocny, precyzyjny, z jednej strony bardziej wymagający niż małe EXC 125, z drugiej jednak wielokrotnie mniej męczący, niż duże endurowe dwusuwy sprzed 5-6 lat. W tym roku zastosowano większy rozrusznik oraz większy akumulator, kickstarter jest oczywiście w standardzie. Po lekkiej glebie wstaję, wciskam guzik i już jestem gotowy do dalszej jazdy. Różnice względem modelu 2013 są niezauważalne.
Od 2011 seryjnie był montowany rozrusznik.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: śr, 27 maja 2015, 08:53
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 250 2008-2009
Dzięki za odpowiedz,a powiedz mi czy Amator okiełzna takiego Ktm-a Exc 250 2T ,czy lepiej na początek kupić 125 lub 200 2T.
Jeżdżę tylko Amatorsko ok 3 lata , teren to las,żwirownia oraz pola .Moja Maszyna to Rmz 250 4T z 2006 r.
Pozdro
Jeżdżę tylko Amatorsko ok 3 lata , teren to las,żwirownia oraz pola .Moja Maszyna to Rmz 250 4T z 2006 r.
Pozdro
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM EXC 250 2008-2009
Myślę, że bez problemu. Najlepiej jakbyś się tym przejchał przed zakupem. Świetnie i łagodnie oddaje moc.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 52
- Rejestracja: ndz, 30 wrz 2012, 14:42
- Motocykl: EXC 250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Olsztyn
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM EXC 250 2008-2009
Bez problemu ogarniesz przesiadkę z 250 4t. Ja też myślałem, że będzie agresywniejsze to moto skoro to 250 2t, ale się myliłem. Jak chcesz to możesz jeździć na średnich obrotach i też daje radę, a jak już wykręcisz do pełnego otwarcia zaworu wydechowego to nie czuć aż tak mocno tego, płynnie oddaje moc. Jak jesteś gdzieś z okolic Olsztyna albo będziesz to daj znać na priv to Ci dam rundę. Pozdro