Husqvarna te 450 (2004-2007)

Husqvarna te 450 (2004-2007)

Postprzez Paweł18 » Cz, 6 mar 2008, 09:01

Witam jestem zdecydowany kupic hysqvarne te450 z rocznika jak najmlodszego ale nie nowy. Motocykl mi sie spodobal. Ale interesuja mnie dobre i zle strony tej husqvarny. Jakie ma wady i zalety. Rowniez chcialby sie dowiedziec o jej serwisowaniu. Co ile sie reguluje i wymienia czeci. Ile wytrzmuja silniki jesli sie go regularne sprawdza i wymienia. JAkby ktos mógl napisac o niej cos wiecej to poprosze. Motorek jest w bardzo dobrych cenach nizszych niz konkurencja ale czy nie jest gozej wykonany. Slyszalem ze ma zawieche bardzo dobrych firm. Mysle ze z 5 tys rocznie zrobie czy jeden tlok wystarczy dla amatora czy trzeba bedzie wymieniac. Bedzie to mój pierwszy motor do smigania rekreacyjnie w plener i po miescie na kólkach sm które w najblizszym czasie bym dokupil do szpeja. Wiem ze nie wykorzystam 100% mocy ale zadzie sie robi remonty. Czy ktos moze mi powiedziec ile kilometrów to jedna motogodzina.Prosze o opinie i jak jest z regulacjami i wymianami. Pozdrawiam
Załączniki
TE450.jpg
husqvarna te 450
TE450.jpg (45.01 KiB) Przeglądane 14900 razy
Avatar użytkownika
Paweł18
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
 
Posty: 14
Dołączył(a): Wt, 4 mar 2008, 17:23
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Styl jazdy: Motocross

REKLAMA



Udostępnij:

Udostępnij dla Facebook Facebook Udostępnij dla Twitter Twitter

Re: Husqvarna te 450 (2004-2007)

Postprzez piotrek » Cz, 6 mar 2008, 09:52

taka duza pojemnosc raczej długo ci pojezdzi ale nieda sie tak stwierdzic dokladnie ile wszystko zalezy od tego jak bedziesz dbal o motor (wymiany oleju filtra oleju filtra powietrza przeglady luzy zaworowe lancuszek rozrz. smarowanie wielu lozysk itd itd.
zalezy tez czy jezdzisz po blocie czy po suchym wiecej i jak wogóle jezdzisz. na to ile motor wytrzyma sklada sie wiele wiele wiele czynników.
A co do husqvarny to słyszałem dobre opinie ale jakoś mało i jeżdzi niesa tak popularne jak japonce czy ktmy
Wszystko jest możliwe...
...tylko nie wszystkojest łatwe :]
Avatar użytkownika
piotrek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
 
Posty: 52
Dołączył(a): Pn, 2 paź 2006, 09:15
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Styl jazdy: Motocross

Re: Husqvarna te 450 (2004-2007)

Postprzez Paweł18 » Cz, 6 mar 2008, 15:36

nie jezdze zawodowo a przewaznie wyjezdzam jak jest sucho. Nie lubie zapuszczac sie w teren mocny. Np jezdze po lasach zwirowniach polach itp. Do torów mam od siebie szmat drogi. Bardziej mi chodzi o dobry dostep czsci i jak jest z wytrzymaloscia do amatorskiej jazdy. Husqa mi sie spodobala z wygladu i ogladalem filmiki jak to smiga i widzialem ja w terenie. Chce sie dowiedziec czy jak bede dbal o ni to czy nie bedzie sie psula. Ceny naprawde sa przystepne w poruwnaniu do innych ale jak z jej wykonaniem. Jakby ktos mógl to prosze pisac co o niej mozecie napisac. Najpewniej bedzie to 2007 rok uzywany bo nie chce na wtrysku z 2008 roku. Jakos wole gaznik. Mam do wydania 19 tysiecy. i chce jak najmlodszy motor z stajni husqvarny. Myslalem nad 510 ale one zadko wystepuja. Pozdrawiam piscie o niej wszystko
Avatar użytkownika
Paweł18
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
 
Posty: 14
Dołączył(a): Wt, 4 mar 2008, 17:23
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Styl jazdy: Motocross

Re: Husqvarna te 450 (2004-2007)

Postprzez predator » N, 9 mar 2008, 18:40

Czesc,
Silniki husqi są bardzo wytrzymałe. Jednak problem może być z dostaniem korbowodu , także poszukaj czy będzie, bo wiem, że do TC250 jest z tym duzy problem i trzeba kupować cały wał za 800E (!).

Pozdro
Jest:
KTM SXF 250 '07
Była:
Yamaha YZ 125 '06
Avatar użytkownika
predator
Mistrz prostej
Mistrz prostej
 
Posty: 118
Dołączył(a): Cz, 6 lip 2006, 20:00
Lokalizacja: Kasinka Mała | Kraków
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Motocykl: KTM SXF 250 '07
Styl jazdy: Motocross

Re: Husqvarna te 450 (2004-2007)

Postprzez Fajka » Pn, 10 mar 2008, 00:05

Yamaha WR 450F kontra Husqvarna TE 450

- http://www.scigacz.pl/Yamaha,WR,450F,ko ... ,4518.html

Można się trochę pośmiać
Np.
"Czy jednak dościgną one pędzącego gdzieś z przodu króla gatunku, jakim jest KTM?"

odnośnie Huski
" Niskiej jakości plastiki, okleina jakaś taka niemrawa, co jakiś czas części nie do końca do siebie pasujące."
"Jednak szósty bieg w formie nadbiegu przyda się niezmiernie rzadko."
Avatar użytkownika
Fajka
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
 
Posty: 301
Dołączył(a): N, 1 kwi 2007, 13:11
Lokalizacja: Suchorze / Koszalin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Motocykl: HUSQVARNA TE 250 '08
Styl jazdy: Motocross

Re: Husqvarna te 450 (2004-2007)

Postprzez Paweł18 » Wt, 11 mar 2008, 20:10

Czytałem artykuł ten i zaciekawił mnie strasznie, a zwlaszcza ta czesc o husqvarnie. Podobno jest to dobry sprzet tylko trzeba sie do niego przyzwyczaic. To nie szkodzi ze jest troche ciezsza od konkurencji. Równiez mozna nazekac na plastiki ale chyba one nie sa najwazniejsze w eksploatacji. Równiez zly dostep mozna powiedziec ze jest do ktm czy yamaha jak firmy kaza czekac po 3 miesiace a czasami sie okazuje ze i nie to przysylaja.
Avatar użytkownika
Paweł18
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
 
Posty: 14
Dołączył(a): Wt, 4 mar 2008, 17:23
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Styl jazdy: Motocross

Re: Husqvarna te 450 (2004-2007)

Postprzez MaŁy1989 » Wt, 11 mar 2008, 21:06

Witam

Piszę z konta brata ponieważ nie mam swojego i jeżdzę huska już (ok) pół roku.
Nie chce pisać z konta brata i zapraszam na gg. 9659954 (guma)

P.S Może jestę w błędzie ale użytkownik "predator" jest z mojej okolicy. Napisz na gg to się poznamy, umówimy na MX itd.... (śmiało)
pozdrawiam
Husqvarna TC 250
Avatar użytkownika
MaŁy1989
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
 
Posty: 35
Dołączył(a): Pn, 11 gru 2006, 23:09
Lokalizacja: Waksmund/Nowy Targ
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Styl jazdy: Motocross

Re: Husqvarna te 450 (2004-2007)

Postprzez Fajka » Wt, 11 mar 2008, 22:01

Paweł18 napisał(a): Równiez mozna nazekac na plastiki ale chyba one nie sa najwazniejsze w eksploatacji.


Wkleiłem cytat o plastikach ponieważ to stwierdzenie jest do bani. Miałem już parę wywrotek i jeszcze żaden plastik nie pękł. Czasami się dziwie skąd oni to biorą.
Avatar użytkownika
Fajka
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
 
Posty: 301
Dołączył(a): N, 1 kwi 2007, 13:11
Lokalizacja: Suchorze / Koszalin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Motocykl: HUSQVARNA TE 250 '08
Styl jazdy: Motocross

Re: Husqvarna te 450 (2004-2007)

Postprzez Paweł18 » Pn, 17 mar 2008, 19:57

Wiec mówicie ze mozna spokojnie ja brac. Motorek chcialbym kupic n a pare sezonów bo nie mam kasy zeby wymieniac je.
Avatar użytkownika
Paweł18
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
 
Posty: 14
Dołączył(a): Wt, 4 mar 2008, 17:23
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Styl jazdy: Motocross

Re: Husqvarna te 450 (2004-2007)

Postprzez Fajka » Wt, 18 mar 2008, 08:38

Jasne, że brać ! Zamiast kupować droższą markę warto kupić Huskę i pozostałą kasę przeznaczyć na dobry serwis ! Przecież Huska=KTM=Yamaha

PS Mam nadzieję, że właściciele w/w marek nie zaczną tutaj pisać, że jednak ich "motorki" są lepsze.
Avatar użytkownika
Fajka
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
 
Posty: 301
Dołączył(a): N, 1 kwi 2007, 13:11
Lokalizacja: Suchorze / Koszalin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Motocykl: HUSQVARNA TE 250 '08
Styl jazdy: Motocross

Re: Husqvarna te 450 (2004-2007)

Postprzez mendrek » Wt, 18 mar 2008, 14:22

moim zdaniem to kazdy motor jest dobry który sie nie psuje i który by szanowany i serwisowany tak jak ma byc. Jezdzilem wieloma crossami do puki dosiadlem huske i powiem ze nie ma róznicy za wielkiej zawias wporzadku reszta tez a cena jedyna w sobie
Avatar użytkownika
mendrek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
 
Posty: 10
Dołączył(a): Cz, 20 wrz 2007, 21:55
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Styl jazdy: Motocross

Re: Husqvarna te 450 (2004-2007)

Postprzez crazy_russian » Wt, 17 mar 2009, 14:26

Mam husqvarne TC450. Kupiona w Polsce. Pierwszy rok przejezdzila po krzakach pozniej zaczela startowac w supermoto. Najpierw pod siedzeniem kolegi, a od dwoch lat pod moim tylkiem. Zima lata rekreacyjnie na kolach crossowych a wiosna i latem w zawodach.
Nic poza sprawami serwisowymi nie musialem przy niej dzialac. Mialem ja sprzedac pod koniec 2008 i kupic nowa, ale proponowane ceny (moze ze wzgledu na zime) byly niewiele wyzsze od wartosci samych kółek SM i układu hamulcowego ;) Wiec zrobilem remont i huska zostala. Zamienilem jedynie MIKUNI na slynnego KEIHINA FCR i po pierwszych testach jest super.
Jakby kogos interesowala eksploatacja i ceny czesci, ktore wymienialem to zapraszam do poczytania.

http://supermoto.pl/index.php?module=ne ... s=1&id=216
pozdrawiam
Darek
www.supermoto.pl
Avatar użytkownika
crazy_russian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
 
Posty: 51
Dołączył(a): Śr, 21 lut 2007, 11:30
Lokalizacja: U-R-S-U-S
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Motocykl: YZ450F supermoto/cross
Styl jazdy: Motocross

Re: Husqvarna te 450 (2004-2007)

Postprzez gajowy » Cz, 19 mar 2009, 21:49

Apropos Husqi-w pełni swiadomie kupiliśmy obaj z bratem TE450 i SM450R (SM dla mnie), na wtrysku, model 2008.
Nie będe sie rozpisywał o tym co uwazam o marce, o dopracowaniu motocykli etc., bo gdybym miał inne zdanei jak mam to byśmy nie kupili :)
Do sedna-nei jestem przekonany czy jest łaczność miedzy opisem warunków w jakich chcesz użytkować motocykl a motocyklem jaki chcesz kupić, czyli TE 450.
Pod opis tego, do czego potrzebujesz maszyne bardzo pasuje TE 610. Szkoda trochę 450, toż to dzikus pierwszej klasy a nie maszyna do pracy w domu i zagrodzie :mrgreen:
Co do przeglądów 250/450/510-Husqa podaje kilka rozgraniczeń odnośnei przeglądów.
Pierwsze rozgranicznie (dla modeli 08`):
-jazda po drogach publicznych, motocyklami o ograniczonej mocy, rekreacyjnie: mały przegląd (olej, filtry, świeca etc) co 5000 km, duży przegląd (tłok, korba, tarcze sprzęgła, zawory, łańcuch rozrządu etc) co 10 000 km
-jazda wyczynowa motocyklami odblokowanymi do pełnej mocy: 5000km to 5 mtg, 10 000km to 15 mtg
Teraz drugie rozgraniczenie, bardziej moim zdaniem jasne i klarowne:
tabela podaje czynności serwisowe w takim układzie-4mtg MX/8mtg Enduro, 8mtg/16mtg, 16mtg/32 mtg, 40mtg/80mtg etc...
Jeśli poprosiłbyś Łukasza od importera z firmy Mleczek, to przesłałby Ci moze na maila przetłumaczoną na PL instrukcje do Hqv, z tymi tabelkami i dokładnymi rozpiskami co i jak i kiedy trzeba robić.
Serio-może warto by było przemyslec to co Ci byłoby najbardziej przydatne, a to co najbardziej podoba Ci sie widząc video. Wiesz, nikt WRC nie kupuje by latac po bułki do sklepu.
No ale prawda jest taka ze i nie takimi dzikami ludzie lataj a po bułeczki, więc wex mały dystans do tego co pisze, i sam sobie poustawiaj tak zebyś był najbardziej zadowolony.
Pozdrawiam.
Edit: zrobienie z enduro SM w sposób przyzwoity kosztuje kuuuupę siana, od strony ekonomicznej to paranoja. Moze lepiej poszukać gotowego SM, i dokupić koła enduro? Wyszłoby nieporównywalnie taniej. Ale tak jak wczesniej-tak sobie głośno myślę.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
Avatar użytkownika
gajowy
Turbo MX Man
Turbo MX Man
 
Posty: 720
Dołączył(a): N, 1 sty 2006, 10:11
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Styl jazdy: Motocross


Powrót do Husqvarna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość