Husqvarna te610
-
Autor tematuBzyka
- Mistrz prostej
- Posty: 136
- Rejestracja: sob, 2 sty 2010, 21:37
- Motocykl: TDR 125.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Okolice Czę100chowy.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Husqvarna te610
Mam takie pytanie do was chłopaki ;P
Chodzi o TE610.... Interesuje mnie ten sprzęt, 91-99 czy jakoś tak, są to silniki bez pompy oleju (tyle wiem).
Słyszałem też, że z nowszej huski SMR 570 pasując zęści silnikowe. Wie ktoś coś o tym ?
Chciał bym się jeszcze dowiedzieć jaki ten motocykl jest w serwisowaniu ? Porównywalnie do np. WR 450 ? (wymiany oleju, regulacje zaworów i ogólnie żywotność)
Zainteresowała mnie ostatnio ta sztuka http://allegro.pl/husqvarna-te-610-stan ... 52690.html
WIem że części do najtańszych nie należą, ale przekonuje mnie nieduzy koszt samego motocykla i tanie części używane
Jest jakiś posiadacz TE610 ? chętnie bym zamienił z nim pare słów
Chodzi o TE610.... Interesuje mnie ten sprzęt, 91-99 czy jakoś tak, są to silniki bez pompy oleju (tyle wiem).
Słyszałem też, że z nowszej huski SMR 570 pasując zęści silnikowe. Wie ktoś coś o tym ?
Chciał bym się jeszcze dowiedzieć jaki ten motocykl jest w serwisowaniu ? Porównywalnie do np. WR 450 ? (wymiany oleju, regulacje zaworów i ogólnie żywotność)
Zainteresowała mnie ostatnio ta sztuka http://allegro.pl/husqvarna-te-610-stan ... 52690.html
WIem że części do najtańszych nie należą, ale przekonuje mnie nieduzy koszt samego motocykla i tanie części używane
Jest jakiś posiadacz TE610 ? chętnie bym zamienił z nim pare słów
CZ 125/516
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: czw, 29 mar 2012, 23:33
- Motocykl: ktm exc 525
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Mława
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna te610
huska z aukcji jest bez pompy oleju, ale jest sporo 610 z pompą. jest jedna prosta zasada: łancuch z prawej-brak pompy oleju, łancuch z lewej- pompa oleju jest. tu masz wersje z pompa http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=2895073951 (srebrne dekielki z prawej strony silnika -jeden od pompy drugi od filtra) Mialem kiedys huske 610 wiec jak masz konkretne pytania to pisz a postaram sie odp. co do czesci to dostepne sa wszystkie, kazda srubka tylko ze zajmuje sie tym bezposredni importer (mleczek) i sprowadza z wloch wszystko wiec sie czeka sporo. polecałbym wersje z pompa oleju i z kopniakiem (w modelu bez kopki wprowadzili nieznaczne zmiany w silniku i tak na przyklad srednica tarczy sprzeglowych jest kilka mm wieksza niz we wszystkich 610, co z tego? to ze nie dostalem ich w polsce a sprowadzone kosztowaly 700zł! to samo z korba itd itp
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
- Motocykl: lc4 620 i yz125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna te610
rozważałem kiedyś ten model, z tego co wyczytałem to lubią paść w nim moduły, jeśli dodać do tego tą nieszczęsną pompę, egzotykę modelu i długi czas oczekiwania na części to w tych pieniądzach i roczniku szukał bym jednak lc4. Cała masa dostępnych używek, dealerzy z częściami na terenie Polski a jak potrzeba nietypowej części to można szukać nawet na ebayu z zachodu.
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
-
Autor tematuBzyka
- Mistrz prostej
- Posty: 136
- Rejestracja: sob, 2 sty 2010, 21:37
- Motocykl: TDR 125.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Okolice Czę100chowy.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna te610
Modół to nie problem bo mam kontakt z pewną osobą co by była w stanie taki wykonać (chyba ;D ), Nieszczęsna pompa ? jakieś wady ? czy chodzi Ci o jej brak w tym egzemplarzu ;D
Jak by nie patrzeć to z TE właśnie 610 jest najpopularniejsza i jest do niej najwięcej części... Są również ludzie co importują części i są w cenach trochę wyższych jak LC4 czy czymś innym... I czy do kató ze starszych roczników nie ma problemów z częściami i nie są one również drogie ? poza tym jak patrze na te LC4 (głównie 620 w tych cenach) to wyglądają jak by za lekkiego życie nie miały...
Rozmyślam jeszcze nad XR 600 ale waga
Sprzętu chce używać też na kołach sm.
Jak by nie patrzeć to z TE właśnie 610 jest najpopularniejsza i jest do niej najwięcej części... Są również ludzie co importują części i są w cenach trochę wyższych jak LC4 czy czymś innym... I czy do kató ze starszych roczników nie ma problemów z częściami i nie są one również drogie ? poza tym jak patrze na te LC4 (głównie 620 w tych cenach) to wyglądają jak by za lekkiego życie nie miały...
Rozmyślam jeszcze nad XR 600 ale waga
Sprzętu chce używać też na kołach sm.
CZ 125/516
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: czw, 29 mar 2012, 23:33
- Motocykl: ktm exc 525
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Mława
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna te610
odnosnie modulu to tez mi padl wiec to chyba nie poglaski jakas firma z ostrołeki mi dorobila, niby bylo ok ale tak jak by gorzej palila.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
- Motocykl: lc4 620 i yz125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna te610
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
- Motocykl: lc4 620 i yz125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna te610
to weź kredyt. Ja kupiłem za 10 tyś 2002 rok exc i włożyłem w niego potem 6 tyś. Gdybym od razu to wziął pod uwagę miał bym sztukę co najmniej z 2007 roku i mógłbym potem odzyskać pieniądze przy sprzedaży.
Kupisz stary, awaryjny, nietypowy egzemplarz za 5 tyś, zacznie się coś dziać (a brak pompy skutkuje tym, że często łożyska na wale już mogą być przytarte )
i zaczniesz w niego wkładać (bo jak wydałeś 5 tyś to przecież szkoda i trzeba reanimować ) nagle zorientujesz się, że tu 200 tu 500 i w połowie sezonu będziesz miał już wydane z 7000zł a motocykl rocznikowo i modelowo dalej warty koło 5 tyś.
Kupisz stary, awaryjny, nietypowy egzemplarz za 5 tyś, zacznie się coś dziać (a brak pompy skutkuje tym, że często łożyska na wale już mogą być przytarte )
i zaczniesz w niego wkładać (bo jak wydałeś 5 tyś to przecież szkoda i trzeba reanimować ) nagle zorientujesz się, że tu 200 tu 500 i w połowie sezonu będziesz miał już wydane z 7000zł a motocykl rocznikowo i modelowo dalej warty koło 5 tyś.
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
-
Autor tematuBzyka
- Mistrz prostej
- Posty: 136
- Rejestracja: sob, 2 sty 2010, 21:37
- Motocykl: TDR 125.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Okolice Czę100chowy.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna te610
No niestety na kredyt nie moge sobie pozwolić bo jeszcze się uczę...
Właśnie wolał bym szczerze kupić coś starszego i w jakimś "ogarniętym" stanie, adekwatnym do ceny i go powoli doprowadzać do ładu. Bardzo lubie grzebać przy motorach i mam do tego warunki tak więc tego się nie boje, a jakiś pieniądz części się odłoży z czasem
Właśnie wolał bym szczerze kupić coś starszego i w jakimś "ogarniętym" stanie, adekwatnym do ceny i go powoli doprowadzać do ładu. Bardzo lubie grzebać przy motorach i mam do tego warunki tak więc tego się nie boje, a jakiś pieniądz części się odłoży z czasem
CZ 125/516
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 229
- Rejestracja: czw, 24 lis 2011, 14:16
- Motocykl: lc4 620 i yz125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna te610
ja też wszystko robiłem sam, łącznie z wymianą i docieraniem zaworów, na części i tak trzeba wydać
to już ten klx wydaje mi się ciekawszy niż husqwarna
http://suzukidr.pl/forum/index.php?acti ... opic=16299
to już ten klx wydaje mi się ciekawszy niż husqwarna
http://suzukidr.pl/forum/index.php?acti ... opic=16299
"Marz tak jakbyś miał żyć wiecznie, żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro"
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
James Dean
EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125
-
Autor tematuBzyka
- Mistrz prostej
- Posty: 136
- Rejestracja: sob, 2 sty 2010, 21:37
- Motocykl: TDR 125.
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Okolice Czę100chowy.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna te610
No w sumie to nie uparłem się tak na tą Huske ;P Chciałem tylko się coś o niej dowiedzieć
Co do KLXa to 40km i ponad 150 kg mi się nie widzi Bardziej bym się kierował na XR600r bo jest mocniejsze i lżejsze (46km i ok 130kg) Oczywiście te dane mam ze stron na których są podane dane techniczne itp.
A taka XR mimo to iż jest starsza (co mi wgl nie przeszkadza) to części jest dużo i w dobrej cenie. Jedynie zakup samego motocykla jest ciężki bo mało jest sztuk w fajnym stanie.... Ale zaobserwowałem że w czechach idzie coś wyszukać bo ceny takie jak u nas albo i niższe
A wracając do Huski to po prostu zaciekawiła mnie mocno, nie pierwszy raz widzę TE610 w tej cenie... Ale jak to się wiąże z drogimi częściami i nieraz długim czasie oczekiwania na nie to jednak dziękuję ;P Podoba mi się ale cóż....
Co do KLXa to 40km i ponad 150 kg mi się nie widzi Bardziej bym się kierował na XR600r bo jest mocniejsze i lżejsze (46km i ok 130kg) Oczywiście te dane mam ze stron na których są podane dane techniczne itp.
A taka XR mimo to iż jest starsza (co mi wgl nie przeszkadza) to części jest dużo i w dobrej cenie. Jedynie zakup samego motocykla jest ciężki bo mało jest sztuk w fajnym stanie.... Ale zaobserwowałem że w czechach idzie coś wyszukać bo ceny takie jak u nas albo i niższe
A wracając do Huski to po prostu zaciekawiła mnie mocno, nie pierwszy raz widzę TE610 w tej cenie... Ale jak to się wiąże z drogimi częściami i nieraz długim czasie oczekiwania na nie to jednak dziękuję ;P Podoba mi się ale cóż....
CZ 125/516
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Husqvarna te610
Bzyku, stara huska to chyba obiekt pożądania każdego posiadacza CZ cross Mi na szczęście nie udało się spełnić tej zachcianki i bardzo się z tego cieszę. To będzie tak samo awaryjny sprzęt jak CZ tylko części dużo droższe. Ogólnie nie widzę perspektyw żeby dużo jeździć taką maszyną bez większych nakładów. A skoro chcesz się na to skusić ze względu na cenę o kilkaset złotych niższą niż konkurencja to powinieneś wziąć to pod uwagę. Ja też bardzo długo czaiłem się na stare rupiecie na granicy moich możliwości i na szczęście zawsze zabrakło paru złotych żeby to kupić. W końcu trafiła się japońska setka na której można polegać a po solidnym remoncie łatwo przewidzieć koszty jej utrzymania. Nie kupuj takiej starej egzotyki.
Dużo bardziej wolałybm dwusuwową WR250 lub 125. One również są tasze w zakupie a obsługa jednak tańsza i łatwiejsza.
Dużo bardziej wolałybm dwusuwową WR250 lub 125. One również są tasze w zakupie a obsługa jednak tańsza i łatwiejsza.
Bynajmniej nie przynajmniej! http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej