O Hondach
-
- Moderator
- Posty: 278
- Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
- Motocykl: CRF 250 R 2009
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Caly sezon 2004 jezdzlem Honda 125 CR 1999 r. Byl to moj pierwszy motocykl crossowy. Wczesniej jezdzlem kilka miesiecy na Suzuki DR 350 SE 1998 r.
Honda to b. dobry wybor. Musze przyznac, ze motocykl spisywal sie bardzo dobrze. Generalnie nie bylo powodow do narzekania, motocykl trwaly, latwy w obsludze, czesci dostepne od reki (oczywiscie te podstawowe) i stosunkowo niedrogie. Przejechalem na nim ok. 70-80 godz., tj. 4 tloki - wszystkie na tej samej selekcji "C" bez koniecznosci zmiany na wieksza.
Przytrafila mi sie tylko jedna niespodziewana awaria, byla to cewka wysokiego napiecia. Trzeba bylo przewinac cale uzwojenie - koszt 330 PLN i maszyna znow hula jak poprzednio.
Teraz jezdze na KTM 125 SXS 2002, ale o tym w innym miejscu.
Pozdrawiam i oby do wiosny!
Honda to b. dobry wybor. Musze przyznac, ze motocykl spisywal sie bardzo dobrze. Generalnie nie bylo powodow do narzekania, motocykl trwaly, latwy w obsludze, czesci dostepne od reki (oczywiscie te podstawowe) i stosunkowo niedrogie. Przejechalem na nim ok. 70-80 godz., tj. 4 tloki - wszystkie na tej samej selekcji "C" bez koniecznosci zmiany na wieksza.
Przytrafila mi sie tylko jedna niespodziewana awaria, byla to cewka wysokiego napiecia. Trzeba bylo przewinac cale uzwojenie - koszt 330 PLN i maszyna znow hula jak poprzednio.
Teraz jezdze na KTM 125 SXS 2002, ale o tym w innym miejscu.
Pozdrawiam i oby do wiosny!
Nikasil.pl
cr
jezdzilem na hondzie ale musze przyznac ze nie jest ona b dobra mialem 2003 rok ico jakis czs ccos sie psolo silnik jest dobry ale zawieszenie nie jest ciekaswe czesto sie psuje i czesto sa luzy na waczaczu a o detalach juz nie mówiehonda to raczej dobry motor aleZŁOM
-
- Moderator
- Posty: 278
- Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
- Motocykl: CRF 250 R 2009
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
No tak jak myślałem.
Tam na rancie przy wyjsciu z cylindra jest cienka, blaszana, karbowana uszczelka. Koszt oryginalnej to ok. 20-30 PLN. Niestety lubi się przepalać, bo blaszka jest delikatna i co jakiś czas trzeba ją wymienić. Jeśli dyfuzor (gruszka) nie jest zniszczony, to powinien dokładnie nachodzić na rant oraz uszczelkę i nie powinno nic kapać.
Miałem kiedyś CR 125 `99 i dokładnie wiem, jak jest. Żadne koce, płaszcze i inne samodzielne patenty raczej nie pomogą. Ewentualnie na uszczelkę można dodatkowo położyć trochę silikonu, tylko dobrego. To powinno dodatkowo uszczelnić.
Próbowałem także uszczelnić przy pomocy pasty do tłumików, ale to na nic. Pasta twardnieje, kruszeje, a ciśnienie jest takie, że wydmucha wszystko.
To co kapie, to nieprzepalony olej. Motocyklowi nic nie będzie, ale Ty się wkurzysz, że ciągle jest upaćkany na czarno, brzydko wygląda i w trakcie naprawy nic nie widać i się pobrudzisz.
Polecam wymianę na nową, oryginalną.
Tam na rancie przy wyjsciu z cylindra jest cienka, blaszana, karbowana uszczelka. Koszt oryginalnej to ok. 20-30 PLN. Niestety lubi się przepalać, bo blaszka jest delikatna i co jakiś czas trzeba ją wymienić. Jeśli dyfuzor (gruszka) nie jest zniszczony, to powinien dokładnie nachodzić na rant oraz uszczelkę i nie powinno nic kapać.
Miałem kiedyś CR 125 `99 i dokładnie wiem, jak jest. Żadne koce, płaszcze i inne samodzielne patenty raczej nie pomogą. Ewentualnie na uszczelkę można dodatkowo położyć trochę silikonu, tylko dobrego. To powinno dodatkowo uszczelnić.
Próbowałem także uszczelnić przy pomocy pasty do tłumików, ale to na nic. Pasta twardnieje, kruszeje, a ciśnienie jest takie, że wydmucha wszystko.
To co kapie, to nieprzepalony olej. Motocyklowi nic nie będzie, ale Ty się wkurzysz, że ciągle jest upaćkany na czarno, brzydko wygląda i w trakcie naprawy nic nie widać i się pobrudzisz.
Polecam wymianę na nową, oryginalną.
Nikasil.pl
-
- Mistrz prostej
- Posty: 112
- Rejestracja: pt, 15 lip 2005, 22:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K2
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline