Wszysko na temat moto: Honda crf250r oraz crf450r po 2010r.
-
Autor tematuadoado0
- Mistrz prostej
- Posty: 52
- Rejestracja: śr, 24 cze 2009, 15:46
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Chojnice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wszysko na temat moto: Honda crf250r oraz crf450r po 201
Po 2010 to znaczy włącznie? Ja mam pytanie co do 'mitów' odnośnie trudnego zapalania 250F 2010 na zimnym silniku. Czy to jest reguła w tym motocyklu wynikająca, że jest to pierwszy model na wtrysku? Oglądałem jedną i własnie ciężko paliła na zimnym - ciepła już bez problemu. Nie wiem jak jest na wtrysku i u Hondy więc pytam.
Generalnie 'palenie' tego cuda w porównaniu do Yamahy to porażka.
Generalnie 'palenie' tego cuda w porównaniu do Yamahy to porażka.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 160
- Rejestracja: czw, 8 paź 2009, 18:25
- Motocykl: CRF250 '10
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: łódzkie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wszysko na temat moto: Honda crf250r oraz crf450r po 201
Może zawory siadają w tej crf i dlatego ciężko pali. Kolega z którym często śmigam ma własnie crf 250 2010 i pali pięknie zarówno zimna jak i ciepła. Ogólnie to bardzo fajny sprzęt.
Baseball, basketball, football - all require one ball...off-road require two!
-
Autor tematuadoado0
- Mistrz prostej
- Posty: 52
- Rejestracja: śr, 24 cze 2009, 15:46
- Motocykl: YZ450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Chojnice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wszysko na temat moto: Honda crf250r oraz crf450r po 201
W ogole to mam mieszane uczucia do tej crf co opisuję (konkretnej sztuki), z jednej strony fajna sztuka, niby wszystkie zawory wymienione na stalowe proxa + sprezyny. A własciciel pokazuje mi caly zestaw OEM - te zostaly rzekomo wyjete bo 'mechanik' ustawil zle rozrzad o jeden zabek i dla pewnosci chcial wszystko wymienic. Troche dziwna historia. Choć jak tak patrzę w internecie to rózne historię są z tymi modelami - sporo osób też narzeka, że cięzko palą zimne - więc może to o niczym jeszcze nie świadczy.
W sumie to może ktoś porównać 2010 crf ze starszymi? Zastanawiam się czy warto się pchać w tę 2010. Na torze jeżdziłem 08 i 07 to mocowo było świetnie, ale wiadomo, że człowiek pcha się do nowszego. Ta sztuka 2010 była z całym Factory 4.1 to na wertepach szła świetnie i sprawiała wrażenie jeszcze lepszej w prowadzeniu, ale nie miałem akurat jej możliwości przetestować na torze.
W sumie to może ktoś porównać 2010 crf ze starszymi? Zastanawiam się czy warto się pchać w tę 2010. Na torze jeżdziłem 08 i 07 to mocowo było świetnie, ale wiadomo, że człowiek pcha się do nowszego. Ta sztuka 2010 była z całym Factory 4.1 to na wertepach szła świetnie i sprawiała wrażenie jeszcze lepszej w prowadzeniu, ale nie miałem akurat jej możliwości przetestować na torze.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: śr, 23 lip 2008, 23:58
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Wszysko na temat moto: Honda crf250r oraz crf450r po 201
aktualnie kupiłem CRF 450 z 2009r. na wtrysku zrobiłem remont tłok, korba, łożyska, uszczelniacze itp. luzy zaworowe był ok. płytki na ssących ok 1,95 więc jeszcze w miarę na wydechu ok 2,85. Co do palenia na zimny sprawa wygląda tak ze jak to moto postoi długo to pali zawsze od 3 kopa na zimnym ! Ponieważ jak kopiesz to dajesz napięcie na pompkę, ona musi nabić ciśnienie dla wtrysku itp. Na ciepłym pali z kopa, aktualnie zrobiłem motorem od marca 15mth i mam taki problem że pali od 3 dygnie pochodzi 1-2 sekudny i gaśnie, kope jeszcze raz pali już od 1 pochodzi 2-3 sekundy zazwyczaj dzieje się tak ze 2-3 razy potem już zaczyna chodzić i nie gaśnie ale przy dodawaniu gazu czasami się zdusza i gaśnie a czasami łapie muła, jade sobie popuszczam gazu przed zakrętem na wyjściu daje w palnik, a ona się zamula i dopiero zaczyna iść. Dodam że obroty regulowałem już w każdą stronę, dzieje się to na wysokich i na niskich obrotach, obroty reguluje się w tych motocyklach ssaniem pokręcając w lewo lub w prawo. A i jeszcze taka ciekawostka, moto jest na wtrysku a na zejściu strzela w tłumik jak na gaźniku ! Tak jakby dostawało non stop paliwo i dlatego też się może zdusza po odpuszczeniu i dodaniu gazu !
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 617
- Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
- Motocykl: CRF250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wronki
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Wszysko na temat moto: Honda crf250r oraz crf450r po 201
ja mam pytanie do właścicieli HONDY CRF z roku 2010, z lewej strony kierownicy przy wyłączniku silnika jest taka lampka, czy bezpośrednio po odpaleniu silnika powinna ona świecić przez krótki czas po czym gasnąć ?