Napęd CRF 250 2014
-
Autor tematuPiotr95
- Mistrz prostej
- Posty: 66
- Rejestracja: ndz, 27 maja 2012, 12:58
- Motocykl: CRF250 2014
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Napęd CRF 250 2014
Jeśli do CRF 250 z 2014 zamontuje na tył zębatkę 52 zęby zamiast 48 jak było do tej pory, to czy różnica będzie mocno odczuwalna ? Jaka tylna zębatka będzie najlepsza ?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 84
- Rejestracja: wt, 22 mar 2011, 08:10
- Motocykl: Kawasaki Kxf 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Napęd CRF 250 2014
Jeżeli przednia będzie jak oryginalna a tylną zmienisz to odczujesz róznicę . Dobór zębatki zacznij od tego gdzie ten motor ma jezddzić , tor czy las
Yamaso #18
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 617
- Rejestracja: ndz, 21 wrz 2014, 18:07
- Motocykl: CRF250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wronki
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Napęd CRF 250 2014
Czyli użytkujesz ją zgodnie z przeznaczeniem, w związku z tym faktem proponuję abyś używał ustawień zalecanych przez producenta. Każda inna ingerencja może nie do końca polepszać osiągi.
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Napęd CRF 250 2014
Jak zmienisz zębatkę tylną na większą to raczej wypadałoby zmienić też łańcuch na dłuższy.
-
Autor tematuPiotr95
- Mistrz prostej
- Posty: 66
- Rejestracja: ndz, 27 maja 2012, 12:58
- Motocykl: CRF250 2014
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Napęd CRF 250 2014
Okej czyli ile zębów zelacacie aby założyć ? Bo generalnie to już zakupiłem tą 52 zęby ale zawsze można ja wymienić na inną. A na tych 52 będzie mieć nieco gorsze przyspieszenie czy jak się zmieni charakterystyka ?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 159
- Rejestracja: pt, 1 lip 2011, 11:22
- Motocykl: yz 125 06
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Napęd CRF 250 2014
Na 52 będzie leszpsze przyspieszenie ale skócisz bardzo biegi. Polecam Ci maksymalnie 50z na tył. Z przodu masz 13 ?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 163
- Rejestracja: pn, 19 gru 2011, 17:44
- Motocykl: CRF 250 .05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Podkarpacie.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Napęd CRF 250 2014
czy przełożenie 14x48 nie będzie zamulało motoru teren enduro? moto jak wyżej
w przyszłości chciałbym startować w cross country i nie wiem czy przełożenie 13x48 nie będzie za wolne (obecne)
w przyszłości chciałbym startować w cross country i nie wiem czy przełożenie 13x48 nie będzie za wolne (obecne)
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 455
- Rejestracja: sob, 12 wrz 2009, 13:36
- Motocykl: cyryfy
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Napęd CRF 250 2014
Hamburgerowe fora mówią, że ze wzgledu na słaby dół w crf fabrycznie 48 (z tego co pamietam) zalecają wyżej ząb na tyle.to podobno poprawia trochę wstawanie od dołu. Jak zmieniasz zębate, to proponuję zmienić cały zestaw,bo prędzej czy później,a w sumie bardzo prędzej :p nowa zębatki ułoży się do starego łańcucha i małej zębatki. Wpisz na racerxonline test motocykla,wszystko jest opisane.
---------------------------