crf250x 2004 r. ciężko pali
-
Autor tematumaka20
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz, 3 maja 2015, 11:42
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
crf250x 2004 r. ciężko pali
Witam.
Zacznę od tego że rozbierałem silnik aby wymienić Kartery, łożyska na wale i łańcuszek rozrządu. Tłok cylinder, zawory w stanie dobrym więc nie wymieniałem, tłok wymieniany 71 mth temu.Po złożeniu silnika, miałem problem z instalacja elektryczną, może ktoś z was bd miał jakiś schemat, bo ten w serwisówce mi nie pomógł zbytnio. A co do silnika to ciężko pali, strzela z wydechu, po 10 minutach kopania odpalił, pochodził z minutę zgasiłem go i znowu ciężko było odpalić więc zostawilem bo nie ma co kopać na siłę. Gaźnika nie ruszałem ponieważ przed naprawą palił od kopa zimny jak i ciepły.Honda stała rok.A i mam jeszcze takie pytanie: czy gaźnik może się rozregulować podczas transportu ? Może wy ppdejrzewacie co może być tego przyczyną ?.
Zacznę od tego że rozbierałem silnik aby wymienić Kartery, łożyska na wale i łańcuszek rozrządu. Tłok cylinder, zawory w stanie dobrym więc nie wymieniałem, tłok wymieniany 71 mth temu.Po złożeniu silnika, miałem problem z instalacja elektryczną, może ktoś z was bd miał jakiś schemat, bo ten w serwisówce mi nie pomógł zbytnio. A co do silnika to ciężko pali, strzela z wydechu, po 10 minutach kopania odpalił, pochodził z minutę zgasiłem go i znowu ciężko było odpalić więc zostawilem bo nie ma co kopać na siłę. Gaźnika nie ruszałem ponieważ przed naprawą palił od kopa zimny jak i ciepły.Honda stała rok.A i mam jeszcze takie pytanie: czy gaźnik może się rozregulować podczas transportu ? Może wy ppdejrzewacie co może być tego przyczyną ?.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: czw, 11 cze 2009, 15:01
- Motocykl: KTM Sx 250 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: crf250x 2004 r. ciężko pali
spróbuj skorygować skład paliwo powietrze na gaźniku , miałem kiedyś 250 crf i one generalnie na ciepło lubią być kapryśne
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: czw, 11 cze 2009, 15:01
- Motocykl: KTM Sx 250 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: crf250x 2004 r. ciężko pali
maka20 pisze:To ta czerwona, co idzie na dole gaźnika ?
tak własnie ta generalnie to jest tak ze na zimno inny skład paliwo powietrze i na cieplo inny , musisz wyregulować optymalnie , ja zawsze grzałem motocykl pośmigałem godzinkę wracałem do garażu gasiłem i kopalem regulowałem do momentu jak palił na strzała góra 3, mniej potu i nerwów wylanych w terenie (generalnie w kacie tez reguluje co zmiana filtra) i tobie tez radze z racji tego ze mam kilka filtrów powietrza jedne mniej inne bardziej świeże każdorazowo dokręcam lub odkręcam na gaźniku w zależności od potrzeby, radze tez po takim zabiegu profilaktycznie odkrecic swiece po jakis 15 minutach i skontrolowac czy jest okey, ja wiem ze to duzo roboty ale warto
Wracajac do CRF tam masz 2 rozruchy zimny i ciepły jesli na ciepłym ci nie pali do 3-4 kopów to wywietrz trochę i daj ostygnąć ciut maszynie , zobaczysz pomoże
Dodatkowo ja zawsze nie zależnie czy 2pak czy 4 pak zawsze przelewam przez gaźnik pochylając moto, potem pompuje lekko kopniak wyczuwam tłok strzał i wszystko gra
tomasz12 pisze:Czy w silniku jest tuleja, jakie są luzy zaworowe, z jakim luzem jest spasowany tłok?[/quote
luzy ustawiasz płytkami , mierzysz szczelinomierzem wartości masz podane w serwisów ce , robisz to co 5-8 moto godzin w zależności jak ostro dajesz
generalnie sa to moje osobiste doświadczenia i zapewne każdy z was ma swoje uważam wiec ze warto się nimi wymieniac
-
Autor tematumaka20
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz, 3 maja 2015, 11:42
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: crf250x 2004 r. ciężko pali
Wszystko wyregulowałem i ładnie palił od kopa. Ale jak go zgasiłem i na drugi dzień chciałem jechać, zablokowała mi się kopka. Pomyślałem że znowu te łożyska na wale, ale wymieniałem je teraz. I z ciekawości odkręciłem dekiel magenta żeby zobaczyć rozrząd, i przekręciłem magnetem 2 razy i kopka się odblokowała i się nie blokuje. A i mam pytanie, wymienia się zębatke od rozrządu tą dolną ? Bo o ile mi wiadomo to ona jest chyba na stałe do wału przymocowana .