Cr 250 Zła praca silnika

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Unlimited
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: ndz, 29 mar 2015, 13:49
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Cr 250 Zła praca silnika

Post autor: Unlimited » ndz, 29 mar 2015, 14:19

Witam, przejdę od razu do sprawy, na początek dane, Honda CR 250 2002r. silnik po remoncie, wymieniony tłok, korba, tuleja cylindra oraz wszystkie łożyska. Od samego początku moto nie miał tej mocy co powinien, na biegu jałowym po szybkim dodaniu gazu da się zauważyć moment zadławienia i co mnie najbardziej denerwuje pluje z wydech czarnym osadem, wygląda to jakby nie przepalał mieszanki i nie wiem dlaczego. Dodam jeszcze że od początku miał bardzo niską kompresje, ok 9 bar, czy to może być przyczyną tych problemów, a jeśli tak to co będzie przyczyną niskiej kompresji? Poprzedzając niektóre posty, wiem że tuleja nie jest najlepszym rozwiązaniem, nie musicie mi tego uświadamiać, ale każdy lubi polatać a nie każdego stać na nowy nikasil. z góry dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: Cr 250 Zła praca silnika

Post autor: Majster128 » ndz, 29 mar 2015, 15:33

Ciśnienie końca sprężania rzędu 9 bar to bardzo kiepski wynik.
Zwróciłbym uwagę na tuleję, a dokładniej na jej dokładność wykonania.

Autor tematu
Unlimited
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: ndz, 29 mar 2015, 13:49
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Cr 250 Zła praca silnika

Post autor: Unlimited » pn, 30 mar 2015, 16:28

Rozumiem, że chodzi ci o jej wymiary a dokładniej o wymiary i położenie kanałów. Nie mam dokładnych danych żeby to sprawdzić, gdyby ktoś je miał i chciał się podzielić był bym wdzięczny, ale dzwoniłem do kilku osób chcących sprzedać taki cylinder i z wymiarów które uzyskałem wynikało by, że otwory rozmieszczone są odpowiedni, przynajmniej na wysokość bo pozostałe są ciężko mierzalne, wysokość komory spalania jest dobra, z dokładnością do milimetra. Jeśli miałeś coś innego na myśli mówiąc o dokładności wykonania to może jakieś słówko wyjaśnienia. Jeszcze jedno, czy zawór membranowy, czy jak kto woli "kaczy dziób" ma wpływ na kompresje? Gdy go wyjąłem na jednej z czterech nazwijmy to klapek da się zauważyć lekki prześwit.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”