KTM 450 SM

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
czopo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 15
Rejestracja: sob, 9 lut 2013, 10:32
Motocykl: KTM 450 SM
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dęblin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

KTM 450 SM

Post autor: czopo » czw, 19 lut 2015, 14:14

Witam! Kupiłem KTM sx przerobionego na exc(lampy,kierunki,licznik,stacyjka,homologacja) posiadającego 6 biegów i jest w wersji sm.Ale mam jeden mały problem.Kat zaraz po wyłaczeniu ssania po prostu gasnie.Gość skaracał tłumik i spawał to rurkę w srodku.Twierdzi że zle to zrobił i to może być powodem tego,chociaż nie wykluczam faktu regulacji gaznika.Co powiecie?

Awatar użytkownika
solaris
Admin
Admin
Posty: 1872
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
Motocykl: aktualnie brak
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: B-nia
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 12 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM 450 SM

Post autor: solaris » czw, 19 lut 2015, 14:30

Na Twoim miejscu najpierw zobaczyłbym jakie dysze siedzą w gaźniku (porównał z serwisówką jeśli wydech oryginalny bądź instrukcją do wydechu jeśli to jakiś tuningowy). Być może jest jakaś zatkana. Ale co tu pisać możliwości jest wiele.

Tutaj masz standardowe ustawienia gaźnika dla Twojego modelu: viewtopic.php?f=60&t=15054

Swoją drogą poczytaj sobie ten temat odnośnie Twojego SX żeby ustrzec się przed wybuchem silnika: viewtopic.php?f=60&t=15055

rl-
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 67
Rejestracja: śr, 2 cze 2010, 20:52
Motocykl: crf
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM 450 SM

Post autor: rl- » czw, 19 lut 2015, 17:15

https://www.youtube.com/watch?v=okjrPOS3iMM
sprawny motur to i tak pojedzie :lol:

musisz wszystko przejrzeć tak jak napisał solaris zaczynając od gaźnika, kruciec, stare paliwo podstawowe procedury, było to poruszane często na forum.

a tak z czystej ciekawości zapytam czy sprzedawca nic nie wspominał że KTM jest dwa zbiorniki po remoncie i poprostu miał mało czasu na jazdę i zima i wogóle, no wie Pan długo stał i ten modyfikowany tłumik(w sobote przy piwku) to może być przyczyną? :lol:

Autor tematu
czopo
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 15
Rejestracja: sob, 9 lut 2013, 10:32
Motocykl: KTM 450 SM
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dęblin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM 450 SM

Post autor: czopo » czw, 19 lut 2015, 23:45

Nic nie wspominał o remontach bo jak sam twierdził do silnika nie zaglądał,pieniadze mu były potrzebne na remont który mi sam pokazał,czy to prawda? nie wiem,jutro kupie nowy akumulator,abym miał działający rozrusznik i zaczne zabawę z gaznikiem.Dam jak coś znać co i jak.

Może komuś się przyda moje jakże cenne informacje.Nie chciał trzymać obrotów gdyż brakowało oringu na śrubie od regulacji mieszanki więc chłopaki sprawdzać,nie palił z rozrusznika(nie miał silły przekręcić),bo zawory były zle wyregulowane,miały po prostu luzy i autoodprężnik(nowy z KTM OLSZTYN za 110zł) na wałku rozrządu nie odprężał tak jak powinien.Problem z odpalaniem to była fartowna świeca i myślę że zawory też miały coś w sobie dlatego pamietajcie!W wyczynie często zaglądać do zaworów,a jak już tykają tak jak to było u mnie to obowiązkowo zdjąć pokrywę od zaworów i sprawdzić luzy.Myślałem że będę musiał walić go do mechanika ale jednak się obeszło,uff..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”