Poprawne ustawienie zaworu wydechowego KTM SX 2010 r.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
dasibe
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 210
Rejestracja: wt, 18 wrz 2007, 09:39
Motocykl: Japońska seta !
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Poprawne ustawienie zaworu wydechowego KTM SX 2010 r.

Post autor: dasibe » pt, 30 sty 2015, 04:15

Witajcie, problem dotyczy SX z 2010 roku. Chciałbym dowiedzieć się w jakim stopniu należy dokręcić śrube zaznaczoną na zdjęciu... Czy z obu stron tak samo? Bo są one po obu stronach cylindra.
Druga sprawa znaki pod pokrywką były ustawione wg. ustawień seryjnych (pokrętłem pod dużym kapslem ALU, zaraz pod dyfuzorem) lecz po ok 5 mth, zawór wydechowy ustawił się na niekorzyść chrakterystyki silnika(znak po prawej poleciał do góry i był prawie nie widoczny względem tego rowka po lewej stronie). Może ktoś pomoże mi rozwikłać ten problem. Dodam, że ustawiłem to ponownie i dodatkowo dorobiłem blaszkę, która bedzie zabezpieczać samoistne odkręcanie sie zaznaczonej na obrazku śruby. Z góry dzięki za info, pozdr!
Załączniki
ktm004.jpg
ktm004.jpg (78.12 KiB) Przejrzano 2826 razy
ktm004.jpg
ktm004.jpg (78.12 KiB) Przejrzano 2826 razy

Awatar użytkownika
pawian1992
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 74
Rejestracja: sob, 14 maja 2011, 19:52
Motocykl: YZ 125 2012
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Kielce
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Poprawne ustawienie zaworu wydechowego KTM SX 2010 r.

Post autor: pawian1992 » pt, 30 sty 2015, 09:27

Tymi śrubami po bokach cylindra ustawia się położenie zaworu wydechowego i najlepiej byłoby gdybyś zdjął całkiem górę , odkręcił pokrywę mechanizmu zaworu i wtedy można zacząć się z tym bawić . Te śrubki wkręca się do oporu i wykręca jakieś 1/8 obrotu zwracając uwagę by między zaworem a ściankami cylindra była równa szczelina z każdej strony ( serwisówka podaje 0,2mm ) . Odnośnie reszty to ustawianie zaworu było poruszane na forum tutaj ---> viewtopic.php?t=17296 .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”