Poprawne ustawienie zaworu wydechowego KTM SX 2010 r.
-
Autor tematudasibe
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 210
- Rejestracja: wt, 18 wrz 2007, 09:39
- Motocykl: Japońska seta !
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Poprawne ustawienie zaworu wydechowego KTM SX 2010 r.
Witajcie, problem dotyczy SX z 2010 roku. Chciałbym dowiedzieć się w jakim stopniu należy dokręcić śrube zaznaczoną na zdjęciu... Czy z obu stron tak samo? Bo są one po obu stronach cylindra.
Druga sprawa znaki pod pokrywką były ustawione wg. ustawień seryjnych (pokrętłem pod dużym kapslem ALU, zaraz pod dyfuzorem) lecz po ok 5 mth, zawór wydechowy ustawił się na niekorzyść chrakterystyki silnika(znak po prawej poleciał do góry i był prawie nie widoczny względem tego rowka po lewej stronie). Może ktoś pomoże mi rozwikłać ten problem. Dodam, że ustawiłem to ponownie i dodatkowo dorobiłem blaszkę, która bedzie zabezpieczać samoistne odkręcanie sie zaznaczonej na obrazku śruby. Z góry dzięki za info, pozdr!
Druga sprawa znaki pod pokrywką były ustawione wg. ustawień seryjnych (pokrętłem pod dużym kapslem ALU, zaraz pod dyfuzorem) lecz po ok 5 mth, zawór wydechowy ustawił się na niekorzyść chrakterystyki silnika(znak po prawej poleciał do góry i był prawie nie widoczny względem tego rowka po lewej stronie). Może ktoś pomoże mi rozwikłać ten problem. Dodam, że ustawiłem to ponownie i dodatkowo dorobiłem blaszkę, która bedzie zabezpieczać samoistne odkręcanie sie zaznaczonej na obrazku śruby. Z góry dzięki za info, pozdr!
- Załączniki
-
- ktm004.jpg (78.12 KiB) Przejrzano 2825 razy
- ktm004.jpg (78.12 KiB) Przejrzano 2825 razy
-
- Mistrz prostej
- Posty: 74
- Rejestracja: sob, 14 maja 2011, 19:52
- Motocykl: YZ 125 2012
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Kielce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Poprawne ustawienie zaworu wydechowego KTM SX 2010 r.
Tymi śrubami po bokach cylindra ustawia się położenie zaworu wydechowego i najlepiej byłoby gdybyś zdjął całkiem górę , odkręcił pokrywę mechanizmu zaworu i wtedy można zacząć się z tym bawić . Te śrubki wkręca się do oporu i wykręca jakieś 1/8 obrotu zwracając uwagę by między zaworem a ściankami cylindra była równa szczelina z każdej strony ( serwisówka podaje 0,2mm ) . Odnośnie reszty to ustawianie zaworu było poruszane na forum tutaj ---> viewtopic.php?t=17296 .