KTM SX 380 dusi na wysokich

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
kosirk91
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: wt, 7 paź 2014, 14:27
Motocykl: KTM SX 380 POWER
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rybnik
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

KTM SX 380 dusi na wysokich

Post autor: kosirk91 » czw, 25 gru 2014, 11:08

Witam:)
2 Baki temu zrobiłem remont silnika tłok i tuleja .... mam takie pytanko co może bolec mojego kata ze go dusi na maksymalnych obrotach ? świece wcześniej miałem ciepłotę 6 zmieniłem jak producent poleca na 8 i irydowa która zastępuje tamte świeczki wiec świeca odpada, po zdjęciu cięgna zawór wydechowy chodzi bardzo lekko, już serio nie wiem co to może być :(

Awatar użytkownika
motorider7
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 301
Rejestracja: sob, 3 kwie 2010, 21:28
Motocykl: Crf 250x
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Naprawa/Jordanów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 380 dusi na wysokich

Post autor: motorider7 » czw, 25 gru 2014, 11:51

kolego a jaka świeca jest po wykręceniu z moto ?? jaki kolor ma ? sądze że problem tkwi w gaźniku. czyszczenie i regulacja powinna pomóc. a i jaką mieszanke robisz i z jakim olejem ?
Obecnie Honda CRF 250x 2006

Autor tematu
kosirk91
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: wt, 7 paź 2014, 14:27
Motocykl: KTM SX 380 POWER
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rybnik
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 380 dusi na wysokich

Post autor: kosirk91 » czw, 25 gru 2014, 11:55

gaznik regulował mi znajomy i nie chodzi to tak jak ma dalej chyba ze czyszczenie :P na 5 litrow leje 100 ;) castrol power 1 racing :P

Ricky
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: pn, 24 lis 2014, 10:42
Motocykl: Yamaha Yz 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 380 dusi na wysokich

Post autor: Ricky » czw, 25 gru 2014, 12:09

Myślę że problem jest z zasilaniem czyli z gaźnikiem. Możliwe że dostaje za mało paliwa. i dlatego na wysokich słabo chodzi.

Awatar użytkownika
motorider7
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 301
Rejestracja: sob, 3 kwie 2010, 21:28
Motocykl: Crf 250x
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Naprawa/Jordanów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 380 dusi na wysokich

Post autor: motorider7 » czw, 25 gru 2014, 15:04

na 90% w takim razie stawiam na gaźnik i jeżeli ja bym robił z tym moto od niego bym zaczoł. Sprawdź ustawienia iglicy i poziomu paliwa. Skoro te same dysze miałeś założone przed tymi objawami to może znajomy poprzestawiał coś i wyszło na gorsze? sprawdź sobie gaźnik mówie ci..
Obecnie Honda CRF 250x 2006

Autor tematu
kosirk91
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: wt, 7 paź 2014, 14:27
Motocykl: KTM SX 380 POWER
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rybnik
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 380 dusi na wysokich

Post autor: kosirk91 » czw, 25 gru 2014, 23:05

Okej :) wezmę się po świętach za to :) a iglica ma być na środkowym rowku tak ? pozdro i Wesołych :)

Autor tematu
kosirk91
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: wt, 7 paź 2014, 14:27
Motocykl: KTM SX 380 POWER
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rybnik
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 380 dusi na wysokich

Post autor: kosirk91 » czw, 25 gru 2014, 23:07

Świeca ma kolor czarny jest okopcona raczej ale pali na dotyk :) tzn jest taka kompresje ze nie mogę go odpalić na kopkę xD więc jedynie na pych ale łapie od Szlaga :)

ghollum
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 466
Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
Motocykl: 293 cm3 w 2T
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Izery
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 380 dusi na wysokich

Post autor: ghollum » pt, 26 gru 2014, 10:29

Pisałem to już w innym temacie ale napiszę jeszcze raz, gaźnik podlega zużyciu w związku z czy podaje zbyt bogatą mieszankę już po kilku latach ustawienia z tabelek w serwisówkach mają się nijak do tego co podaje gaźnik. Resztę dopowiedz sobie sam, dla przykładu w jednym przypadku aby uzyskac odpowiednią mieszankę musiałem zejść z zalecanej dyszy 175 do dyszy 160.

AdeptMX
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 83
Rejestracja: sob, 26 kwie 2014, 10:57
Motocykl: KTM EXC 250-F '08
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 380 dusi na wysokich

Post autor: AdeptMX » pt, 26 gru 2014, 19:46

ghollum w moim poście :-) ja mam to samo tylko ze u mnie na średnich przerywa i pierwsze co zrobię jak tłok nowy wsadzę to słucham się doświadczonego o wiele lepiej ode mnie kolegi ghollum'a i reguluje gaźnik nie według tabelki tylko według świecy kawa z mlekiem. Tylko mam jeszcze problem z tym ze jak dajmy na to już wsadzę dysze w gaźnik, przejadę się to czy mogę odkręcić świece na gorącym silniku >?< gdzieś wyczytałem ze ta czynność jest nie zalecana gdyż alu się rozciąga . . .
Motocross ! FOREVER ...

Awatar użytkownika
Majster128
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 3381
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
Motocykl: CR 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 10 razy
Kontakt:
Status : Offline

Re: KTM SX 380 dusi na wysokich

Post autor: Majster128 » pt, 26 gru 2014, 21:00

Odkręcić możesz, ale do wkręcenia polecam poczekać, aż trochę ostygnie.

amator
Mechanik motocyklowy
Mechanik motocyklowy
Posty: 1173
Rejestracja: śr, 11 kwie 2007, 19:00
Motocykl: YZF250, KXF250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie
Podziękował: 3 razy
Podziękowania: 3 razy
Status : Offline

Re: KTM SX 380 dusi na wysokich

Post autor: amator » pt, 26 gru 2014, 23:38

kosirk91 pisze:Świeca ma kolor czarny jest okopcona raczej ale pali na dotyk :) tzn jest taka kompresje ze nie mogę go odpalić na kopkę xD więc jedynie na pych ale łapie od Szlaga :)
Jesli moto nie jedzie na wysokich, nie możesz go zagrzać to świeca zawsze będzie czarna i nie zwracaj uwagi na to .
Natomiast jesli chodzi o kompresje to nie za bardzo rozumiem ze nie mozesz odpalić na kopkę? co jest/ blokuje kopniak, masz uszkodzony kopniak czy co?. Proponuję , zdejmij trampki i zaluż buty crossowe w których jeżdzisz? Moto musi palić z kopki. Na pych jedynie awaryjnie . Pisałes wczesniej że masz wstawiona tuleję , - robiłes to ty czy taki kupiłes . Cylinder był oddany do wstawienia tulei z zaworem czy bez? czy problem występował wczesniej czy wyszedł po ostatnim remoncie. Tylko bez sciemy prosze pisać !Acha i jeszcze jedno przy srednicy cylindra 78mm trzeba duzo tego smaru w benzynie . setka na 5 litrów daje 1:50 :rolleyes: tyle to mozez do simsonka lać . co najmniej setka na 4 litry a najlepiej na 3l.- weź to pod uwagę

Autor tematu
kosirk91
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: wt, 7 paź 2014, 14:27
Motocykl: KTM SX 380 POWER
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rybnik
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: KTM SX 380 dusi na wysokich

Post autor: kosirk91 » sob, 27 gru 2014, 10:38

No jezdze w adidasach :D ma taka kompresje ze serio jest problem go odpalic :P auytem trzeba caignac jak jest zimny zeby załapał kumple z butmai crossowymi tez probowali i sie poddali mysle ze zaden nie umie odpalac motorka poprostu i w tym tkwi problem :) ... tak tuleje ja robiłem tzn dąłem do warszattu gdzie mi to załozyli motor kupiłem bez kompresji, taak zawór wydechowy nadal sobie siedzi w cylku :) moto po kupieniu juz tak chodzilo ciagnie super wkjre3ca sie na wyoskie oborty ale chodzi mi o to ze pozniej dostaje buuuuuuuuuu i juz nie kreci wogole zadusza go i lipa. ;/ Facet gadał ze wystarczy regulacja gaznika no ale probowalismy6 regulowac i nic jedynie co to moze pozostaje czyszczenie tego gazniak dzisiaj sie za to wezme... co do zaworuy wydechgowego te tulejki z zebatkami ktore w chodza w cylinder gdy ta przepustnica jest maxymalnie otwarta to one nie sa idelanie otwarte , probwłem je ustawic ale wtedy na chodzi sie zabek na zabek wiec zlozyłem tak jak sie dało :) pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”