Kawasaki KXF 250 '12 - Problem z zaworami.
-
Autor tematuszpaker510
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 38
- Rejestracja: pn, 6 sty 2014, 21:20
- Motocykl: Kawasaki KX 250 F 2012
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wołomin/Wawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Kawasaki KXF 250 '12 - Problem z zaworami.
Ostatnio w moim kxf'ie 250 '12 była zrobiona regulacja zaworów. Po niej byłem na zawodach w Strykowie i poza tym wyjeździłem z 5 mth. Teraz mam problem bo motor nie chodzi mi na zimnym silniku na niskich obrotach tylko gaśnie, musi się rozgrzać trochę i dopiero wtedy normalnie chodzi. Może to przez to że temperatura jest bardzo niska ? Przy tym jak już silnik jest ciepły i zwalniam do 0 too nie spada na niskie obroty tylko trzyma obroty jak na ssaniu dopiero po tym jak wrzucę jedynkę i popuszczę lekko sprzęgło aż poczuje opór i spadną obroty. Wtedy dopiero chodzi na normalnych obrotach.
Ostatnio zmieniony sob, 13 gru 2014, 22:45 przez szpaker510, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: pn, 24 lis 2014, 10:42
- Motocykl: Yamaha Yz 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z zaworami.
A sprawdzałeś luzy teraz? Co do obrotów to miałem tak w Yamasze. nigdy tego nie naprawiłem ale z tego co się dowiadywałem to przyczyną mogła być wytarta przepustnica lub sanki po których ona się przesuwa. Gaźnik Keihin.
-
Autor tematuszpaker510
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 38
- Rejestracja: pn, 6 sty 2014, 21:20
- Motocykl: Kawasaki KX 250 F 2012
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wołomin/Wawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem z zaworami.
Ostatnio nie sprawdzałem luzów. Kupie w tygodniu szczelinomierz i posprawdzam. A motocykl jest na wtrysku nie na gaźniku.
-
- VIP
- Posty: 1001
- Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki KXF 250 '12 - Problem z zaworami.
Sprawdź luzy zaworowe.
Jeżeli są w normie to prawdopodobnie masz nieszczelne zawory (przerabiałem ten temat).
Co do niskich obrotów (że są wysokie) to masz pokrętło od tego "ssania" przy wtrysku którym możesz sobie obniżyć. Tylko zanim to zrobisz to pierw sprawdź to powyższe co napisałem. Bo jeżeli z zaworami będzie coś nie tak to możesz sobie tym pokrętłem kręcić......
Jeżeli są w normie to prawdopodobnie masz nieszczelne zawory (przerabiałem ten temat).
Co do niskich obrotów (że są wysokie) to masz pokrętło od tego "ssania" przy wtrysku którym możesz sobie obniżyć. Tylko zanim to zrobisz to pierw sprawdź to powyższe co napisałem. Bo jeżeli z zaworami będzie coś nie tak to możesz sobie tym pokrętłem kręcić......