Dysze KTM GS 250
-
Autor tematuRutek
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: śr, 19 lis 2014, 12:05
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Dysze KTM GS 250
Witam
Mam problem z moim KTM'em. Wymieniłem silnik z 125 na 250 2t (rok 1989) i początkowo miałem problem z zapłonem, zastosowałem inny zapłon, który działa i odpala od pierwszego kopnięcia na zimnym silniku. Ale nie może utrzymać wolnych obrotów i regulacja otwarcia przepustnicy nie pomaga i przy wyższych obrotach się dusi, tak jakby nie mógł przepalić całego paliwa.
Zastosowałem gaźnik od 125 Dellarto bo jest o wiele lepszym stanie, a z gaźnika 250 Mikuni nie mogę odczytać wartości dysz bo są mocno zniszczone.
Dlatego zgłaszam się z prośbą o podpowiedzenie mi lub udostępnienie serwisówki do tego silniki żebym wymienił dysze.
Aktualnie mam 205/40/60.
Mam problem z moim KTM'em. Wymieniłem silnik z 125 na 250 2t (rok 1989) i początkowo miałem problem z zapłonem, zastosowałem inny zapłon, który działa i odpala od pierwszego kopnięcia na zimnym silniku. Ale nie może utrzymać wolnych obrotów i regulacja otwarcia przepustnicy nie pomaga i przy wyższych obrotach się dusi, tak jakby nie mógł przepalić całego paliwa.
Zastosowałem gaźnik od 125 Dellarto bo jest o wiele lepszym stanie, a z gaźnika 250 Mikuni nie mogę odczytać wartości dysz bo są mocno zniszczone.
Dlatego zgłaszam się z prośbą o podpowiedzenie mi lub udostępnienie serwisówki do tego silniki żebym wymienił dysze.
Aktualnie mam 205/40/60.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 176
- Rejestracja: pt, 6 sty 2012, 20:24
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dysze KTM GS 250
Moim zdaniem, Mikuni jest lepszy od Dellorto.
Troszkę namieszałeś... w którym gaźniku chcesz zmienić te dysze, w tym Mikuni 250 czy Dellorto 125 ?
Pozostaje jeszcze kwestia zamiany gaźników... Jaki przelot ma ten ze 125 względem 250 ???
W jakim stanie jest układ korbowo-tłokowy?? Uszczelniacze, łożyska, tłok, gładź cylindra....
Troszkę namieszałeś... w którym gaźniku chcesz zmienić te dysze, w tym Mikuni 250 czy Dellorto 125 ?
Pozostaje jeszcze kwestia zamiany gaźników... Jaki przelot ma ten ze 125 względem 250 ???
W jakim stanie jest układ korbowo-tłokowy?? Uszczelniacze, łożyska, tłok, gładź cylindra....
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 194
- Rejestracja: pt, 2 lis 2012, 12:49
- Motocykl: cr250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dysze KTM GS 250
Inna średnica gardzieli pewnie jest. Jeśli to Mikuni TM/TMX to dysza główna w granicach 380-420, zaś dysza wolnych 35. Poziom pływaka 15mm. Wg mnie mikuni reanimuj. Najlepiej mieć parę dysz na próbę. Zacznij od 400 i możesz spróbować też 390 lub 410 i porównaj rezultaty. Śruba reg. składu od 1.3/4 obrotu do 2,5.
Aha i jeszcze jedno mikuni, dellorto, keihin mają zupełnie inne rozmiary dysz.
Aha i jeszcze jedno mikuni, dellorto, keihin mają zupełnie inne rozmiary dysz.
Życie jest za krótkie, aby czekać na iskre dwa obroty wału.
-
Autor tematuRutek
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: śr, 19 lis 2014, 12:05
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dysze KTM GS 250
Reanimowanie Mikuni będzie w ostateczności, gwinty dysz pozrywane, pęknięta rurka w którą wkręca się dyszę wolnych obrotów, wyrwany plastik od ssania i brak iglicy więc dźwignia od ssania "lata" luźno (stwierdzam, że ktoś rozbierał ten gaźnik młotkiem). Jestem w stanie w dłuższym czasie to wszystko naprawić ale myślałem, że jak mam dellarto w bardzo dobrym stanie to coś da radę z nim zrobić.
Średnica gardzieli jest taka sama 38mm.
A mówiąc, że mikuni, dellorto, keihin mają zupełnie inne rozmiary dysz to masz na myśli średnicę gwintu czy średnicę otworu ?
Średnica gardzieli jest taka sama 38mm.
A mówiąc, że mikuni, dellorto, keihin mają zupełnie inne rozmiary dysz to masz na myśli średnicę gwintu czy średnicę otworu ?
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Dysze KTM GS 250
Średnice gwintu mogą mieć taką samą lecz chodzi o to że np. do keihina montuje się dyszę #120 a już do tego samego motocykla do mikuni zamontuje się #450 a np. dellorto by dobrze działało będzie potrzebowało #200. Oczywiście rozmiary dysz są napisane z czapy a nie dokładne wartości.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 194
- Rejestracja: pt, 2 lis 2012, 12:49
- Motocykl: cr250
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dysze KTM GS 250
Ludzie zmieniają z dellorto na japońskie bo nie są tak problematyczne.
Życie jest za krótkie, aby czekać na iskre dwa obroty wału.