Yz250f,Po regulacji zaworów dławi się i strzela + filmik  [ROZWIĄZANY]

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
robsztix
Mechanik hobbysta
Mechanik hobbysta
Posty: 691
Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
Motocykl: WR450F
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Yz250f,Po regulacji zaworów dławi się i strzela + filmik

Post autor: robsztix » śr, 3 wrz 2014, 21:40

Dodaj jeszcze fote z drugiej strony silnika, tak, zeby bylo widac krzywki na walkach. Poza tym pomierz raz jeszcze luzy, bo pisales o 0.15 na wydechowych, a graniczna wartosc dla nich to 0.17. Przy ustawianiu celuj w gorna granice luzu, w tym przypadku 0.22 dla wydechowych i 0.15 dla ssacych.

-gumis-
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 176
Rejestracja: pt, 6 sty 2012, 20:24
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Yz250f,Po regulacji zaworów dławi się i strzela + filmik

Post autor: -gumis- » czw, 4 wrz 2014, 12:46

ciekawski1990 pisze:Odświeżam temat.

Wstawiam zdjęcie ustawienia rozrządu,co o tym sądzicie ?

https://imageshack.com/i/ipG9bWmAj

Gaźnika jeszcze nie regulowałem,z motorkiem nie ma poprawy,czekam na opinie.
Rozrząd masz ustawiony poprawnie, jeśli wałki byłyby przestawione o 180st. to na kołach zębatych litery E i I będą "do góry nogami".
W tym wypadku E jest po stronie wydechu a I po stronie ssania, więc się zgadza.

Posłuchaj rady robsztix'a, bo dobrze doczytał Twój post i tu może być problem.
Większość z nas "czytała", ale nikt nie zauważył, tak ważnej informacji.
Brawo dla robsztix'a :wink:

Awatar użytkownika
Autor tematu
ciekawski1990
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 35
Rejestracja: ndz, 18 kwie 2010, 15:11
Motocykl: yz 250f 2009r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Łódź / Aleksandrów Łódzki
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Yz250f,Po regulacji zaworów dławi się i strzela + filmik

Post autor: ciekawski1990 » pn, 6 lip 2015, 13:42

Witam po przerwie,ale od tamtej pory nie jezdzilem na moto.Przyczyna problemu okazał sie brudny gaźnik,a problem dlawienia sie motocykla byl przez spowolniony ruch pomki przyspieszajacej przy gazniku,problem rozwiązał moj mechanik ;) tym samym temat uwazam za zakniety,dziekuje wszystkim za dobre rady i pozdrawiam :)

Zablokowany

Wróć do „Silnik”