Pytanie o rdzę i smarowanie
-
Autor tematuwitja
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 41
- Rejestracja: śr, 29 cze 2011, 09:59
- Motocykl: Honda CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rybnik/Leszczyny
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Pytanie o rdzę i smarowanie
Witam.
W związku że jestem laikiem w niektórych sprawach chcę poradzić się was ekspertów.
Na moim moto pojawiła się miejscami rdza są to miejsca takie jak : podnóżki,śruby niektóre.
Mam pytanie jak konserwujecie te elementy smarujecie czymś? Jakieś preparaty? Jak ewentualnie tą rdzę usunąć?
I drugie pytanie:
Czy wachacz a mianowicie kość wachacza smarujecie? Jeśli tak to preparat? Smar?
W związku że jestem laikiem w niektórych sprawach chcę poradzić się was ekspertów.
Na moim moto pojawiła się miejscami rdza są to miejsca takie jak : podnóżki,śruby niektóre.
Mam pytanie jak konserwujecie te elementy smarujecie czymś? Jakieś preparaty? Jak ewentualnie tą rdzę usunąć?
I drugie pytanie:
Czy wachacz a mianowicie kość wachacza smarujecie? Jeśli tak to preparat? Smar?
www.tomsat.eu RTV dla ciebie AGD dla niej.
Obserwuj mnie na twitterze: @witkowskiwitek
Obserwuj mnie na twitterze: @witkowskiwitek
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 47
- Rejestracja: pn, 26 mar 2007, 10:00
- Motocykl: XR 600r, HH900
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Siemiatycze
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Pytanie o rdzę i smarowanie
Witam. Tak sie składa że forum dotyczy motocykli terenowych, a te wiadomo nie mają lekko. Opisujesz że pojawiła Ci się rdza tam gdzie wszystkim się pojawia, wiadomo motocykl jeździ w bardzo różnych warunkach atmosferycznych, często jest porysowany po upadku i zdziera się warstwa ochronna lub powłoka lakiernicza. W przypadku alu ramy jest mniejszy problem. W stalowej ramie lepiej założyć osłony w miejscu gdzie jest but. Co do śrub to ja tam nic z nimi nie robię jakoś nie rdzewieją. Ja zabezpieczam motocykl od rdzy myjąc go po jeździe i wycierając do sucha. Co do wahacza to należy go rozbierać, łożyska umyć w nafcie i na nowo wszystko przesmarować smarem stałym to samo dotyczy prolinka jeśli posiadasz
Motocross->trochę luzu w tym sztywnym świecie