Honda CRF 250R ciężko pali
-
Autor tematuwitja
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 41
- Rejestracja: śr, 29 cze 2011, 09:59
- Motocykl: Honda CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rybnik/Leszczyny
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Honda CRF 250R ciężko pali
Witam.
Otóż kiedyś pytałem magików ale twierdzą że ten typ tak ma.
Mam hondę CRF 250r z 2007r.
Problem jest taki że motocykl ciężko odpala. Np gdy jest ciepły z siedzenia odpala za 4-5 razem.
Sprawdzałem kompresję na takiej zasadzie że ręką przekręcałem kopke i powiem oporu dużego ona nie stawiała.
Jest to powód do obaw?
Otóż kiedyś pytałem magików ale twierdzą że ten typ tak ma.
Mam hondę CRF 250r z 2007r.
Problem jest taki że motocykl ciężko odpala. Np gdy jest ciepły z siedzenia odpala za 4-5 razem.
Sprawdzałem kompresję na takiej zasadzie że ręką przekręcałem kopke i powiem oporu dużego ona nie stawiała.
Jest to powód do obaw?
www.tomsat.eu RTV dla ciebie AGD dla niej.
Obserwuj mnie na twitterze: @witkowskiwitek
Obserwuj mnie na twitterze: @witkowskiwitek
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 301
- Rejestracja: sob, 3 kwie 2010, 21:28
- Motocykl: Crf 250x
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Naprawa/Jordanów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250R ciężko pali
czesc. również posiadam crf 250r.
Cieżko powiedziec jaki dla ciebie opór w kopniku jest mały. crf mają kaprysy przy paleniu , moja z reguły jak ciepła to pali 1-2 strzał ale jest tak nieraz że jak sie źle kopnie to kilka razy trzeba. Przyczyn może być masa , począwszy od gaźnika , po stan i ustawienie zaworów , ogólną kondycje silnika , kompresja itd. kiedy robiony był tłok itd. Trzeba by było zbadać luzy zaworowe i tłoka i potem dalej sie bawić z tym. Równie dobrze regulacja gaźnika moze też pomóc. a ustawiasz tłoka przy odpalaniu czy kopiesz jak leci ?
Cieżko powiedziec jaki dla ciebie opór w kopniku jest mały. crf mają kaprysy przy paleniu , moja z reguły jak ciepła to pali 1-2 strzał ale jest tak nieraz że jak sie źle kopnie to kilka razy trzeba. Przyczyn może być masa , począwszy od gaźnika , po stan i ustawienie zaworów , ogólną kondycje silnika , kompresja itd. kiedy robiony był tłok itd. Trzeba by było zbadać luzy zaworowe i tłoka i potem dalej sie bawić z tym. Równie dobrze regulacja gaźnika moze też pomóc. a ustawiasz tłoka przy odpalaniu czy kopiesz jak leci ?
Obecnie Honda CRF 250x 2006
-
Autor tematuwitja
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 41
- Rejestracja: śr, 29 cze 2011, 09:59
- Motocykl: Honda CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rybnik/Leszczyny
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250R ciężko pali
Kopię jak leci, ustawienie tłoka? Co to oznacza i jak się to robi?
Tłok miałem robiony 2 lata temu ( w zeszłym moto sezonie ze wzgl. na brak czasu przejechałem 5 motoH).
Tłok miałem robiony 2 lata temu ( w zeszłym moto sezonie ze wzgl. na brak czasu przejechałem 5 motoH).
www.tomsat.eu RTV dla ciebie AGD dla niej.
Obserwuj mnie na twitterze: @witkowskiwitek
Obserwuj mnie na twitterze: @witkowskiwitek
-
- Mistrz prostej
- Posty: 69
- Rejestracja: pn, 14 paź 2013, 19:47
- Motocykl: CRF250R 09
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250R ciężko pali
Witam.Tez posiadam crf250 z 09roku.Przejechane mam 0,3mth po remoncie gdzie wymieniany był tłok, zawory, łańcuszek rozrządu.Gaznik został wyczyszczony i wyregulowany, wykonany test kompresji ktory wypadł dobrze a moto dalej paliło jak chciało.Zrobiłem modyfikacje automatycznego dekompresora ktory poprostu został wyłączony i moto odrazu lepiej pali.Ktos kto mówił ze crfy tak maja miał racje
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 301
- Rejestracja: sob, 3 kwie 2010, 21:28
- Motocykl: Crf 250x
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Naprawa/Jordanów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250R ciężko pali
poruszając kopnikiem słyszysz takie cyknięcie dekompresatora , cofasz kopke do góry i strzał . ja z reguły też normalnie kopie i łapie ładnie chociaż tak jak mówie , ma kaprysy czasem . Nie ma problemów jak zimny czy gorący tylko moja ma problemy jak gorąca postoi tak z 10 minut wtedy ani ze ssaniem tylko bez ssania ale nie łapnie z pierwszego strzała. Ten typ tak ma. Yamahy zdecydowaniej lepiej palą. Chociaż też mnie to ciekawi czyn to jest spowodowane bo u kumpla troszke ciezej kopnik chodzi przy paleniu u mnie lżej a on miał wylatanego tłoka a ja nowego , poprostu kopnik lżej chodzi u mnie , a spręzynke od dekompresatora zmieniałem na nową też bo stara strzeliła , wydaje mi sie że to że kopnik chodzi lżej to przyczyną nie musi być zdarty tłok .
Obecnie Honda CRF 250x 2006
-
Autor tematuwitja
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 41
- Rejestracja: śr, 29 cze 2011, 09:59
- Motocykl: Honda CRF 250R
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rybnik/Leszczyny
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250R ciężko pali
Jutro sprawdzę odpalanie tak jak mówisz.
A powiedz mi jeszcze alu rame też masz od kopki porysowaną? ;/
A powiedz mi jeszcze alu rame też masz od kopki porysowaną? ;/
www.tomsat.eu RTV dla ciebie AGD dla niej.
Obserwuj mnie na twitterze: @witkowskiwitek
Obserwuj mnie na twitterze: @witkowskiwitek
-
- Mistrz prostej
- Posty: 77
- Rejestracja: śr, 14 sie 2013, 10:26
- Motocykl: CRF250 2005r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CRF 250R ciężko pali
Ja mam ramę porysowaną od kopniaka, jest to wina tego że kopniak jest wyrobiony.
Rady, zmienić albo mieć w dupie. Najlepiej zmienić ale kopniak używany w dobrym stanie to koszt koło 200zł, a nowy, szkoda gadać.
Co do palenia, sprawdź luzy zaworowe, spróbuj odpalać z górnego położenia tłoka (zaraz po cyknięciu cofnij kopkę do góry i pełny strzał jak kolega wyżej pisał), na ciepłym silniku CRF powinna palić za 1-2 strzałem z każdej pozycji, owszem kaprysy i tak będzie miewać nie zależnie co byś nie robił.
Rady, zmienić albo mieć w dupie. Najlepiej zmienić ale kopniak używany w dobrym stanie to koszt koło 200zł, a nowy, szkoda gadać.
Co do palenia, sprawdź luzy zaworowe, spróbuj odpalać z górnego położenia tłoka (zaraz po cyknięciu cofnij kopkę do góry i pełny strzał jak kolega wyżej pisał), na ciepłym silniku CRF powinna palić za 1-2 strzałem z każdej pozycji, owszem kaprysy i tak będzie miewać nie zależnie co byś nie robił.
- nie da się...
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie