Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 176
- Rejestracja: sob, 11 paź 2008, 11:04
- Motocykl: Honda CR 125 '04
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
Niestety ale odnoszę wrażenie że dobre korby HR skończyły się jak zaczęto je pakować w papierowe pudelka czyli po taniości. Jakoś jak były sprzedawane w plastikowych pudełkach to nie słyszałem żeby tak często i szybko padały. wiadomo zdarzało się ale mimo wszystko jakoś dłużej to to jeździło. Sam przy remoncie teraz zakładałem teraz Wossnera bo poprzednia korba tej samej firmy przelatała mi 115mth bez zająknięcia.
Honda CR 125 2004''
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
Tez zamowilem teraz wossnera, zobaczymy co z tego wyjdzie
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
Tak na poprawe humoru przed nadchodzacym weekendem
Ostatnio zmieniony ndz, 25 maja 2014, 12:58 przez robsztix, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
I jarobsztix pisze:Tak na poprawe humoru przed nadchodzacym weekendem
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/18d ... 67a5e.html
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
Akurat ta dźwignia hamulca tylnego zrobiona dobrze. Mnie tam się podoba
-
- Mistrz prostej
- Posty: 77
- Rejestracja: śr, 14 sie 2013, 10:26
- Motocykl: CRF250 2005r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
Kabut
- nie da się...
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
+ jak się ***** nie da?! do odcinki i przejedzie
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
Kilka ciekawych fotek z crf 250 z 2005 roku:
wał bijany młotkiem:
tutaj było kiedyś coś spawane (albo napawane i na pewno to wyleciało)
wał bijany młotkiem:
tutaj było kiedyś coś spawane (albo napawane i na pewno to wyleciało)
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 484
- Rejestracja: pt, 19 sie 2011, 17:33
- Motocykl: YZ 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
Właściciel zadowolony z przelotów, podpowiadałem mu że coś nie tak ale jak twierdzi "to przelot, ma tak strzelać" :rolleyes:
https://www.youtube.com/watch?v=f9hsYxPdyj8
https://www.youtube.com/watch?v=f9hsYxPdyj8
[mimg]http://iv.pl/images/08531543922454785744.jpg[/mimg]
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: wt, 31 lip 2012, 15:09
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
Cylinder selekcji "A" nie wiem moze oryginalny nicasil. Honda CR 125 2000r cyl 01r bo to to samo. Tłok zahaczył o naderwane okienko, po honowaniu itd, ale liczyłem się z tym ze jednak moze sie cos takiego stać. Pasowanie 0.06mm dopier po ok 10mth to się stało. Sworzen wybijałem młotkiem bo tłok pękł na długości.
Na przyszłość skorzystaj z podglądu i sprawdź działanie zdjeć DOBRA musiałem edytować 3 razy post bo hosting mi coś usuwał zdjęcia... teraz jest oki sorki za kłopot.
Na przyszłość skorzystaj z podglądu i sprawdź działanie zdjeć DOBRA musiałem edytować 3 razy post bo hosting mi coś usuwał zdjęcia... teraz jest oki sorki za kłopot.
-
Autor tematuMajster128
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
Popatrz, a przylgnia wygląda ładnie.
Czas na coś ode mnie:
Lekko skorodowana obręcz w TM 125.
To wszystko co odchodzi to utleniony materiał obręczy.
Oszczędność, głupota, czy niewiedza?
Ktoś zamontował łożyska kulowe w miejsce, gdzie powinny być zamontowane łożyska wałeczkowe.
YZF 450. Dokręcenie mostków wałków rozrządu "na czuja".
Delikatne traktowanie amortyzatora (młotkiem i śrubokrętem oraz francuzem) w pewnej rzeszowskiej firmie.
Pamiętaj o zakręcaniu kranika.
Suzuki RM 250 zaczerpnął trochę wody z błotem.
Po jakiego grzyba ktoś tak szlifował czop wału w Husabergu? Chyba po to, by po montażu bieżni łożyska zrobiło się z niej jajo.
Kto smaruje ten jedzie.
Ciśnienie w układnie smarowania musiało być na prawdę duże.
A oto efekt zatkania kawałkiem sylikonu kanału smarującego w Husabergu.
Zawory przegryzły ciało obce.
W pełni profesjonalny demontaż uszczelniacza, tudzież łożyska nasadką z klucza nasadowego.
Zawór "wypolerowany" w pewnej warszawskiej firmie (po prawej) , kontra próbka mojego polerowania (po lewej).
Frezowanie gniazda zaworowego w pewnej znanej warszawskiej firmie. Tylko czemu ma służyć ten pozostawiony rant?
Czas na coś ode mnie:
Lekko skorodowana obręcz w TM 125.
To wszystko co odchodzi to utleniony materiał obręczy.
Oszczędność, głupota, czy niewiedza?
Ktoś zamontował łożyska kulowe w miejsce, gdzie powinny być zamontowane łożyska wałeczkowe.
YZF 450. Dokręcenie mostków wałków rozrządu "na czuja".
Delikatne traktowanie amortyzatora (młotkiem i śrubokrętem oraz francuzem) w pewnej rzeszowskiej firmie.
Pamiętaj o zakręcaniu kranika.
Suzuki RM 250 zaczerpnął trochę wody z błotem.
Po jakiego grzyba ktoś tak szlifował czop wału w Husabergu? Chyba po to, by po montażu bieżni łożyska zrobiło się z niej jajo.
Kto smaruje ten jedzie.
Ciśnienie w układnie smarowania musiało być na prawdę duże.
A oto efekt zatkania kawałkiem sylikonu kanału smarującego w Husabergu.
Zawory przegryzły ciało obce.
W pełni profesjonalny demontaż uszczelniacza, tudzież łożyska nasadką z klucza nasadowego.
Zawór "wypolerowany" w pewnej warszawskiej firmie (po prawej) , kontra próbka mojego polerowania (po lewej).
Frezowanie gniazda zaworowego w pewnej znanej warszawskiej firmie. Tylko czemu ma służyć ten pozostawiony rant?