Naprawa amortyzatorów lub gabli oraz tuning. Pomogę
-
Autor tematumarek antczak
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 468
- Rejestracja: ndz, 27 lut 2011, 22:19
- Motocykl: rmz
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Niemcy Zülpich
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Naprawa amortyzatorow lub gabli Pomoge
Modyfikacja, tuning oryginalnego zawieszenia Supermoto KTM 450 05.
Na poczatku gable byly oginalne czyli standardowe linearne mocowanie hamulca, oryginalne golenie , oryginalne standardowe simeringi .
Następnie rury goleni zostały utwardzone i pokryte specjalnym złotym tytanem który utwardza powierzchnie rury a po za tym jest ta powierzchnia tak gładka iż w późniejszej eksploatacji zmniejszone jest tarcie co poprawia diametralnie prace gabli . Dodatkowo zostały zmienione stopy gabli i zastąpione stopami Magura po obu stronach mocowanie hamulca ,czyli podwójna tarcza hamulcowa co za tym idzie poprawia sie moc hamowania dla supermoto bardzo ważne. Górne rury aluminiowe zostały przefarbowane na czarno w procesie eloksydowania.
Gable po złożeniu rur, zostały wyposażone w simeringi olejowe oraz kurzowe firmy SKF które podczas pracy stawiają mniejszy opór tarcia
Następnie pozostałe części gabli zostały poddane modyfikacji dla poprawienia charakterystyki pracy z uwzględnieniem wagi kierowcy i jego umiejętności.
Po złożeniu i zalaniu odpowiednim olejem gable wyglądają tak
Na poczatku gable byly oginalne czyli standardowe linearne mocowanie hamulca, oryginalne golenie , oryginalne standardowe simeringi .
Następnie rury goleni zostały utwardzone i pokryte specjalnym złotym tytanem który utwardza powierzchnie rury a po za tym jest ta powierzchnia tak gładka iż w późniejszej eksploatacji zmniejszone jest tarcie co poprawia diametralnie prace gabli . Dodatkowo zostały zmienione stopy gabli i zastąpione stopami Magura po obu stronach mocowanie hamulca ,czyli podwójna tarcza hamulcowa co za tym idzie poprawia sie moc hamowania dla supermoto bardzo ważne. Górne rury aluminiowe zostały przefarbowane na czarno w procesie eloksydowania.
Gable po złożeniu rur, zostały wyposażone w simeringi olejowe oraz kurzowe firmy SKF które podczas pracy stawiają mniejszy opór tarcia
Następnie pozostałe części gabli zostały poddane modyfikacji dla poprawienia charakterystyki pracy z uwzględnieniem wagi kierowcy i jego umiejętności.
Po złożeniu i zalaniu odpowiednim olejem gable wyglądają tak
POWER 4 SUSPENSION
https://www.facebook.com/Power4Suspension?ref=hl
https://www.facebook.com/Power4Suspension?ref=hl
-
Autor tematumarek antczak
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 468
- Rejestracja: ndz, 27 lut 2011, 22:19
- Motocykl: rmz
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Niemcy Zülpich
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Naprawa amortyzatorow lub gabli Pomoge
A teraz w skrócie tuning tylnego amora SM KTM 450 05. Amortyzator jest poddany zwykłej modyfikacji bez specjalnych gadżetów i upiększeń. Na początku amor jest rozbierany i poddany pomiarom . Następnie sztanga jest poddana polerowaniu a zużyte elementy wymianie. (np uszczelniacz). Po dokonaniu modyfikacji całość jest złożona i zalana nowym olejem, oraz nabita azotem,itp Na koniec dobór sprężyny w tym przypadku oryginalna sprężyna linearna 97nm została zastąpiona sprężyną progresywna 90-120 nm
Te gable czekają na swoja kolej!
Te gable czekają na swoja kolej!
POWER 4 SUSPENSION
https://www.facebook.com/Power4Suspension?ref=hl
https://www.facebook.com/Power4Suspension?ref=hl
-
- Mistrz prostej
- Posty: 91
- Rejestracja: czw, 12 mar 2009, 09:44
- Motocykl: EXC-R 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznan
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Naprawa amortyzatorow lub gabli Pomoge
Lanie oleju tylko na podstawie oznaczenia 5W jest dopuszczalne dla malo wymagajacych uzytkownikow (przecietnych riderow). Nie chce tu nikogo urazac mam na mysli jedynie ze 80% lag w tym kraju to i tak zuzyty zlom wewnatrz i wiekszosc jezdzi for fun wiec mega roznicy to nie robi co tam lejecie.. Co jest najwazniejsze? szczelnosc i spasowanie elementow.. skoro to ma utrzymywac cisnienie i pracowac.. co sie sprawdza i robi u nas ? zmienia uszczelniacz w garazu u kumpla i tak te zawiasy chodza po 10 lat.. ;D To zadajcie sobie pytanie co tam jest spasowane jak po pierwszym sezonie na 100% sa czesci do wymiany u kogos kto naprawde DAJE po manecie
Mialem klienta ktory jezdzil z urwanym zaworem w ladze.. i do dzis jezdzi bez.. bo uszkodzona tuba kosztowala 1500zl i nie chcial robic zrobilismy mu cos na wzor nowego zawiasu z KAWI 2011.. jeden zawor ale skompensowany inna sprezyna i olejem po taniosci.. ale co wazne koles w miare pomyka po lesie i nie czul ze ma urwany zawor... w ladze.. Ilu z NAS by to wyczulo (amatorow) ciezko powiedziec.. przyjechal bo laga ciekla..
Jedynie Ecik jak pamietam zblizyl sie do problemu nieco.. przytaczajac inne parametry . W tuningowanych zawieszeniach to jest kompletnie nie do przyjecia, mozna trafic plus minus i jakos bedzie dzialac.. ale zazwyczaj jest gorzej. Przykladem moze byc znany u nas Promax (wybieram marke spoza naszej oferty zeby nie bylo) zalany putolinem pracowal znacznie gorzej niz olejem dedykowanym przez tunera
Dla przykladu pare parametrow z oleju uzywanego przez RG3 (legenda tuningu)
GradeLightMediumHeavy
ColorD 1500RedPurpleClear
Gravity°A.P.I. 30.531.5632.01
ViscositySUS @ 100°F 75.8105.7144.0
ViscositySUS @ 210°F 43.550.457.6
ViscositycSt @ 40°C 13.920.7628.94
ViscositycSt @ 100°C 5.27.289.36
PourPoint, °F-40F-35F-35F
FlashPoint, °F207212219
FirePoint, °F285235235
ViscosityIndex 359338300
SAEViscosity 3wt 7wt 10wt
Co z tego wynika. Ano jedno.. Nie mozna mowic zalej amor tylni olejem 2,5W.. lub nie wiecej niz 5W itp. Jakim 5W? oleje sie bardzo roznia miedzy soba jak widzimy wyzej. Miesza sie je ze soba etc. Dla przykladu Ohlins zalejemy SAE10W na podstawie parametrow oleju pokazanego wyzej.
Roznic jest wiele ktory olej byscie nalali do KYB?
Pomijajac ze najlepszym olejem do KYB bedzie firmowy Podobnie do WP tylniego.. mozna dopasowac zamienniki ale trzeba znac wszystkie parametry oleju by zrobic to profesjonalnie. I tu sie robia schody wiekszosc producentow i tunerow nie poda wam "specyfikacji oleju" bo kupicie gdzie indziej.. np do tego promaxa
Co sie liczy najbardziej i tu uklon w strone temperatury pracy amortyzatora (azot vs tlen) to jak olej traci swoje wlasciwosci w zakresie temperatur.. To samo jest w olejach silnikowych dlatego najlepsze oleje sa mega drogie.. nie traca parametrow przy wysokiej temperaturze.. niektore popularne na rynku PL (nie bede robil antyreklamy) z 10W50 robia sie 10W40.. a nawet 10W30 jak moto w pizd.. dostaje.. wystarczy poszukac badan naukowych na ten temat Tak samo jest z olejem w amorku.. temp= wrog. Obrona: Jakosc oleju, dopasowanie, tunigowe ekrany oslaniajace od temperatury dla maniakow
Wysokosc poziomu oleju zmienia sie w zaleznosci np od wagi ridera i uzytej sprezyny (stad rozne zakresy sa podawane przez producenta). Moze byc inna nawet przy duzej roznicy wzrostu to sa juz detale wlasnie za ktore sie placi firmom tuningujacym
Poduszka powietrzna jest elementem tlumiacym jak sprezyna stad jej waznosc (olej sie nie sciska i nie zmienia generalnie objetosci, wiec pracuje powietrze)
Wiec jak pytacie ile nalac nie piszac nic o sobie odpowiedz powinna byc jedna - tyle co podaje serwisówka koniec kropka.
Co do nabijania azotu w WP , robi sie to z pomoca specjalnego adaptera (pomijajac ultra drogie gadzety WP) koszt od 100-200 USD + duperele za nastepne pare stowek PLN . Wiec faktycznie lepiej dac komus. Mozna wkrecic specjalne zaworki ale tez pasuja do 1 typu koncowki.
WP wymaga prozniowej obslugi , bo jak wiadomo lubia kombinowac jak KTM Zeby bylo trudniej.
Co do samego serwisu np lag przednich to wymiana uszczelniaczy i oleju to nie jest chyba 1/10 pracy niezbędnej do profesjonalnego serwisu lagi
Podkladki shims: Jak znajde czas to opisze plus minus co ktora robi to i tak jest tak skomplikowane ze odpada zabawa wieksza z tym bo oznacze wielokrotne rozbierania lag i testowanie tu korzysta sie z wiedzy i skomplikowanego oprogramowania tunerskiego, czego nikt za darmo nie odda bo na zupe musi robic
Podsumowujac nawet wiekszosc polskich zawodnikow nie robi pelnego prawdziwego serwisu lag w sezonie , wiec nie musicie sie mega stresowac jesli wam odpowiada co macie Bo serwis to nie jest wymiana uszczelniaczy i oleju jedynie
Tu mozecie sobie zobaczyc jak wyglada zawias KYB 46mh pierwszy przeglad... jak widac spozniony
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 098&type=3
*pisane na szybko do sniadania moglem popelnic bledy heheh wiec nie chwytac za slowa..
Mialem klienta ktory jezdzil z urwanym zaworem w ladze.. i do dzis jezdzi bez.. bo uszkodzona tuba kosztowala 1500zl i nie chcial robic zrobilismy mu cos na wzor nowego zawiasu z KAWI 2011.. jeden zawor ale skompensowany inna sprezyna i olejem po taniosci.. ale co wazne koles w miare pomyka po lesie i nie czul ze ma urwany zawor... w ladze.. Ilu z NAS by to wyczulo (amatorow) ciezko powiedziec.. przyjechal bo laga ciekla..
Jedynie Ecik jak pamietam zblizyl sie do problemu nieco.. przytaczajac inne parametry . W tuningowanych zawieszeniach to jest kompletnie nie do przyjecia, mozna trafic plus minus i jakos bedzie dzialac.. ale zazwyczaj jest gorzej. Przykladem moze byc znany u nas Promax (wybieram marke spoza naszej oferty zeby nie bylo) zalany putolinem pracowal znacznie gorzej niz olejem dedykowanym przez tunera
Dla przykladu pare parametrow z oleju uzywanego przez RG3 (legenda tuningu)
GradeLightMediumHeavy
ColorD 1500RedPurpleClear
Gravity°A.P.I. 30.531.5632.01
ViscositySUS @ 100°F 75.8105.7144.0
ViscositySUS @ 210°F 43.550.457.6
ViscositycSt @ 40°C 13.920.7628.94
ViscositycSt @ 100°C 5.27.289.36
PourPoint, °F-40F-35F-35F
FlashPoint, °F207212219
FirePoint, °F285235235
ViscosityIndex 359338300
SAEViscosity 3wt 7wt 10wt
Co z tego wynika. Ano jedno.. Nie mozna mowic zalej amor tylni olejem 2,5W.. lub nie wiecej niz 5W itp. Jakim 5W? oleje sie bardzo roznia miedzy soba jak widzimy wyzej. Miesza sie je ze soba etc. Dla przykladu Ohlins zalejemy SAE10W na podstawie parametrow oleju pokazanego wyzej.
Roznic jest wiele ktory olej byscie nalali do KYB?
Pomijajac ze najlepszym olejem do KYB bedzie firmowy Podobnie do WP tylniego.. mozna dopasowac zamienniki ale trzeba znac wszystkie parametry oleju by zrobic to profesjonalnie. I tu sie robia schody wiekszosc producentow i tunerow nie poda wam "specyfikacji oleju" bo kupicie gdzie indziej.. np do tego promaxa
Co sie liczy najbardziej i tu uklon w strone temperatury pracy amortyzatora (azot vs tlen) to jak olej traci swoje wlasciwosci w zakresie temperatur.. To samo jest w olejach silnikowych dlatego najlepsze oleje sa mega drogie.. nie traca parametrow przy wysokiej temperaturze.. niektore popularne na rynku PL (nie bede robil antyreklamy) z 10W50 robia sie 10W40.. a nawet 10W30 jak moto w pizd.. dostaje.. wystarczy poszukac badan naukowych na ten temat Tak samo jest z olejem w amorku.. temp= wrog. Obrona: Jakosc oleju, dopasowanie, tunigowe ekrany oslaniajace od temperatury dla maniakow
Wysokosc poziomu oleju zmienia sie w zaleznosci np od wagi ridera i uzytej sprezyny (stad rozne zakresy sa podawane przez producenta). Moze byc inna nawet przy duzej roznicy wzrostu to sa juz detale wlasnie za ktore sie placi firmom tuningujacym
Poduszka powietrzna jest elementem tlumiacym jak sprezyna stad jej waznosc (olej sie nie sciska i nie zmienia generalnie objetosci, wiec pracuje powietrze)
Wiec jak pytacie ile nalac nie piszac nic o sobie odpowiedz powinna byc jedna - tyle co podaje serwisówka koniec kropka.
Co do nabijania azotu w WP , robi sie to z pomoca specjalnego adaptera (pomijajac ultra drogie gadzety WP) koszt od 100-200 USD + duperele za nastepne pare stowek PLN . Wiec faktycznie lepiej dac komus. Mozna wkrecic specjalne zaworki ale tez pasuja do 1 typu koncowki.
WP wymaga prozniowej obslugi , bo jak wiadomo lubia kombinowac jak KTM Zeby bylo trudniej.
Co do samego serwisu np lag przednich to wymiana uszczelniaczy i oleju to nie jest chyba 1/10 pracy niezbędnej do profesjonalnego serwisu lagi
Podkladki shims: Jak znajde czas to opisze plus minus co ktora robi to i tak jest tak skomplikowane ze odpada zabawa wieksza z tym bo oznacze wielokrotne rozbierania lag i testowanie tu korzysta sie z wiedzy i skomplikowanego oprogramowania tunerskiego, czego nikt za darmo nie odda bo na zupe musi robic
Podsumowujac nawet wiekszosc polskich zawodnikow nie robi pelnego prawdziwego serwisu lag w sezonie , wiec nie musicie sie mega stresowac jesli wam odpowiada co macie Bo serwis to nie jest wymiana uszczelniaczy i oleju jedynie
Tu mozecie sobie zobaczyc jak wyglada zawias KYB 46mh pierwszy przeglad... jak widac spozniony
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 098&type=3
*pisane na szybko do sniadania moglem popelnic bledy heheh wiec nie chwytac za slowa..
Autoryzowany serwis i tuning zawieszeń KYB, Ohlins // Serwis: WP, Showa, Elka.Tuning marek: Racetech, Pro Circuit, Factory Connection<br>
http://www.lastlap.pl THOR, FOX, ASTERISK, SIDI, EVS, GAERNE, AIROH, 661 w super cenach!</br>
http://www.lastlap.pl THOR, FOX, ASTERISK, SIDI, EVS, GAERNE, AIROH, 661 w super cenach!</br>
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Naprawa amortyzatorow lub gabli Pomoge
Dołączam zestaw informacji o lepkości olei. Jak widać oleje oznaczone lepkością np. 5W znacznie różnią się od siebie rzeczywistą lepkością. Także zalanie pierwszego lepszego oleju nie jest dobrym rozwiązaniem. Jeśli chce się jeździć na dobrym zawieszeniu (dobrym dla siebie) lepiej skorzystać z wiedzy i doświadczenia osób będących mocno w temacie.
- Załączniki
-
- Suspension oil Chart.rar
- (49.66 KiB) Pobrany 555 razy
- Suspension oil Chart.rar
- (49.66 KiB) Pobrany 555 razy
-
Autor tematumarek antczak
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 468
- Rejestracja: ndz, 27 lut 2011, 22:19
- Motocykl: rmz
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Niemcy Zülpich
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
Autor tematumarek antczak
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 468
- Rejestracja: ndz, 27 lut 2011, 22:19
- Motocykl: rmz
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Niemcy Zülpich
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Naprawa amortyzatorow lub gabli Pomoge
BYŁ SOBIE AMORTYZATOR :axe:
Ku przestrodze dla nie świadomych użytkowników sprzętu wyczynowego .
Na początku wydawało się wszystko OK Klient skarżył się ze amor mu coś nie działa i coś się pewnie dzieje ( brak tłumienia odbicia)
Pierwsza kontrola przed rozebraniem, brak dużej ilości oleju w amortyzatorze (klient nic podejrzanego nie zauważył??????)
Pierwsza reakcja po rozebraniu (o moj Boze!!!!)
Następnie rozebrałem amora na części aby skontrolować stan całego amortyzatora. W normalnym przypadku wymienia sie uszczelniacz ,myje sie części, poleruje sztangę tłoczyska i przystępuje do składania . A tu zonk !!
Wewnętrzna cześć obudowy amora , w miejscu gdzie znajduje się blok uszczelniający, przetarcie!! Powodem takiego stanu jest duży brak oleju, brak ciśnienia wewnętrznego i blok uszczelniający ruszał się "góra-dol " i wytarło gładź . W tym miejscu istnieje niebezpieczeństwo iż zmiany średnicy są takie duże ze nowy oring zewnętrzny oraz nowy blok uszczelniający nie dadzą rade uszczelnić amora ( 10 atm + wahania temperatur + ciągle drgania i wibracje)
Blok uszczelniający również uszkodzony " zdajecia tego nie pokazują dokładnie " tulejka ślizgowa przetarta , na zewnątrz również ślady zużycia
Całość można było załatwić o wiele łatwiej , szybciej i co ważne taniej , ale nie w tym przypadku. Po dokonaniu szczegółowych pomiarów został wymieniony blok uszczelniaczy wraz z uszczelka ,ringiem , i tulejka ślizgowa. Obudowa amortyzatora mimo przetarcia nadaje sie jeszcze do użycia ale klient nie otrzyma na ta usługę gwarancji (duże ryzyko ponownego rozszczelnienia) W takim przypadku należy dokonać zakupu nowej obudowy
MOŻNA BY TEGO UNIKNĄĆ GDY BY KLIENT CZASAMI SCHYLIŁ SIĘ I POPATRZAŁ NA SZTANGĘ AMORTYZATORA I W PORĘ ROZPOZNAŁ WYCIEK :finga:
Istnieją jeszcze bardziej drastyczne przypadli kiedy zakup nowych części podchodzi pod cenę nowego amortyzatora ale to może kiedy indziej
Ku przestrodze dla nie świadomych użytkowników sprzętu wyczynowego .
Na początku wydawało się wszystko OK Klient skarżył się ze amor mu coś nie działa i coś się pewnie dzieje ( brak tłumienia odbicia)
Pierwsza kontrola przed rozebraniem, brak dużej ilości oleju w amortyzatorze (klient nic podejrzanego nie zauważył??????)
Pierwsza reakcja po rozebraniu (o moj Boze!!!!)
Następnie rozebrałem amora na części aby skontrolować stan całego amortyzatora. W normalnym przypadku wymienia sie uszczelniacz ,myje sie części, poleruje sztangę tłoczyska i przystępuje do składania . A tu zonk !!
Wewnętrzna cześć obudowy amora , w miejscu gdzie znajduje się blok uszczelniający, przetarcie!! Powodem takiego stanu jest duży brak oleju, brak ciśnienia wewnętrznego i blok uszczelniający ruszał się "góra-dol " i wytarło gładź . W tym miejscu istnieje niebezpieczeństwo iż zmiany średnicy są takie duże ze nowy oring zewnętrzny oraz nowy blok uszczelniający nie dadzą rade uszczelnić amora ( 10 atm + wahania temperatur + ciągle drgania i wibracje)
Blok uszczelniający również uszkodzony " zdajecia tego nie pokazują dokładnie " tulejka ślizgowa przetarta , na zewnątrz również ślady zużycia
Całość można było załatwić o wiele łatwiej , szybciej i co ważne taniej , ale nie w tym przypadku. Po dokonaniu szczegółowych pomiarów został wymieniony blok uszczelniaczy wraz z uszczelka ,ringiem , i tulejka ślizgowa. Obudowa amortyzatora mimo przetarcia nadaje sie jeszcze do użycia ale klient nie otrzyma na ta usługę gwarancji (duże ryzyko ponownego rozszczelnienia) W takim przypadku należy dokonać zakupu nowej obudowy
MOŻNA BY TEGO UNIKNĄĆ GDY BY KLIENT CZASAMI SCHYLIŁ SIĘ I POPATRZAŁ NA SZTANGĘ AMORTYZATORA I W PORĘ ROZPOZNAŁ WYCIEK :finga:
Istnieją jeszcze bardziej drastyczne przypadli kiedy zakup nowych części podchodzi pod cenę nowego amortyzatora ale to może kiedy indziej
POWER 4 SUSPENSION
https://www.facebook.com/Power4Suspension?ref=hl
https://www.facebook.com/Power4Suspension?ref=hl
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 320
- Rejestracja: czw, 20 paź 2011, 20:23
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Naprawa amortyzatorow lub gabli Pomoge
do czego służy ten pierścień?
- Załączniki
-
- tuninggabli019.jpg (39.48 KiB) Przejrzano 15273 razy
- tuninggabli019.jpg (39.48 KiB) Przejrzano 15273 razy
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 524
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 22:30
- Motocykl: mechaniczna pomarancza
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sta
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Naprawa amortyzatorow lub gabli Pomoge
Mam pytanko jak mają iść shimy odpowiedzialne za powrót w amorze tylnym WP PDS 5018? W serwisówce nie ma rozpisane.
-
Autor tematumarek antczak
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 468
- Rejestracja: ndz, 27 lut 2011, 22:19
- Motocykl: rmz
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Niemcy Zülpich
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Naprawa amortyzatorow lub gabli Pomoge
Ten pierścień jest jako ochrona rury aluminiowej przed przetarciem przez ochraniacze goleni.253barek pisze:do czego służy ten pierścień?.
Jeśli dobrze zrozumiałem cie to chodzi ci o pakiet blaszek (Shims), wiec układają one sie w piramidę, tak w skrócie mówiąc :finga:Mam pytanko jak mają iść shimy odpowiedzialne za powrót w amorze tylnym WP PDS 5018? W serwisówce nie ma rozpisane.
POWER 4 SUSPENSION
https://www.facebook.com/Power4Suspension?ref=hl
https://www.facebook.com/Power4Suspension?ref=hl
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Mistrz prostej
- Posty: 116
- Rejestracja: ndz, 9 lis 2008, 13:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Naprawa amortyzatorow lub gabli Pomoge
Dlatego kocham swoją YZtke
Nikt tam jeszcze nie gmerał
Tylko ja Ale widze jak sie wszysko w oczach zużywa
A jak przyjdzie czas na zawieszenie to oddam do zrobienia puki co zmieniłem olej w przednich lagach
Nikt tam jeszcze nie gmerał
Tylko ja Ale widze jak sie wszysko w oczach zużywa
A jak przyjdzie czas na zawieszenie to oddam do zrobienia puki co zmieniłem olej w przednich lagach