Honda CR 250 wersja HM
-
Autor tematuMikser
- Mistrz prostej
- Posty: 151
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 16:49
- Motocykl: Honda CR 250Rr (94)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Honda CR 250 wersja HM
Orientuje się ktoś jakie są różnice między CR w wersji HM a zwykłą CR?
Szczególnie interesuje mnie rocznik 94.
Szczególnie interesuje mnie rocznik 94.
-
- VIP
- Posty: 349
- Rejestracja: czw, 19 maja 2005, 15:31
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CR 250 wersja HM
Troche inaczej zestrojone zawieszenie, oswietlenie, inny wydech, inny modul zaplonowy, z lewej strony silnika dokrecony dekiel od elektryki, kolo 18 z tylu z szeroka obrecza - chyba na tyle. Opisalem rocznik 06, jak bylo z 94 to nie mam pojecia.
-
Autor tematuMikser
- Mistrz prostej
- Posty: 151
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 16:49
- Motocykl: Honda CR 250Rr (94)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Honda CR 250 wersja HM
Dzięki za info.
Kupiłem właśnie taką CR z 94 roku, ale jako fullcrossa i jedyne co może tam zostało z widocznych rzeczy, to koło 18, chyba że wszystkie CR z tamtych lat miały 18.
A mógłbyś mi jeszcze powiedzieć jak tam jest rozwiązane z tą elektryką? Tzn. skąd jest prąd na oświetlenie? Bo kiedyś chętnie założyłbym tam oświetlenie.
Kupiłem właśnie taką CR z 94 roku, ale jako fullcrossa i jedyne co może tam zostało z widocznych rzeczy, to koło 18, chyba że wszystkie CR z tamtych lat miały 18.
A mógłbyś mi jeszcze powiedzieć jak tam jest rozwiązane z tą elektryką? Tzn. skąd jest prąd na oświetlenie? Bo kiedyś chętnie założyłbym tam oświetlenie.
-
- VIP
- Posty: 349
- Rejestracja: czw, 19 maja 2005, 15:31
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CR 250 wersja HM
Tak jak pialem wyzej po lewej stronie silnika mam dokrecany dekiel o grubosci ok 3cm od elektryki, ktory kreci sie razem z magnetem. Nie wiem jak dokladnie nazywa sie bo nie znam sie na elektryce