GAS GAS motocykle-informacje
-
Autor tematugajowy
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
GAS GAS motocykle-informacje
GAS GAS enduro hard
GAS GAS enduro light
GAS GAS trial
GAS GAS quady sportowe
GAS GAS quady użytkowe
GAS GAS supermoto
GAS GAS news
GAS GAS katalogi części i manuale
GAS GAS tapety, avatary
GAS GAS tapety, avatary II
GAS GAS linki
GAS GAS dealerzy
GAS GAS enduro light
GAS GAS trial
GAS GAS quady sportowe
GAS GAS quady użytkowe
GAS GAS supermoto
GAS GAS news
GAS GAS katalogi części i manuale
GAS GAS tapety, avatary
GAS GAS tapety, avatary II
GAS GAS linki
GAS GAS dealerzy
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
Autor tematugajowy
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Następna garść linków do GAS GAS otrzymana od GreyCinnamona (z podziekowaniem Grey!)
GAS GAS amerykańskie, mocne forum. Konkretne problemy, przykłady ich rozwiązywania, porady praktyczne
GAS GAS Strona miłośników-j.w
GAS GAS sklep z częściami on-line, Kanada
GAS GAS niemiecki dealer, on-line. Grey pisze: "sprawdzony przeze mnie sklep online, chyba najrozsądniejsze źródło części oryginalnych dla polskich użytkowników"
GAS GAS amerykańskie, mocne forum. Konkretne problemy, przykłady ich rozwiązywania, porady praktyczne
GAS GAS Strona miłośników-j.w
GAS GAS sklep z częściami on-line, Kanada
GAS GAS niemiecki dealer, on-line. Grey pisze: "sprawdzony przeze mnie sklep online, chyba najrozsądniejsze źródło części oryginalnych dla polskich użytkowników"
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: pn, 5 mar 2007, 23:43
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Cześć,
Z czasem, przychylam się do opinii, że, o ile masz blisko kogoś kto sprzedaje części do Gasgasa, czyli w praktyce znasz kogoś takiego i pewnie mieszka gdzieś w pobliżu, albo przynajmniej wiesz gdzie mieszka/urzęduje, to warto brać. Jeździ nie gorzej niż inne maszyny i psuje się nie częściej niż inne. Wyróżnia się lekkością prowadzenia i poręcznością. Doskonały do jazdy pomiędzy drzewami, naprawdę dawał mi dużo frajdy. Honda mi nigdy tak świetnie nie jeździła.
To o co pytasz to są dane katalogowe, zupełnie nieistotne.
Żeby nie było wątpliwości, znane źródło części nie będzie Ci potrzebne ze względu na awaryjność, tylko zwykłe użytkowanie.
Na pewno nie polecam dealera w Bielsku w kontakcie pocztowym:_)
Pozdrawiam.
Z czasem, przychylam się do opinii, że, o ile masz blisko kogoś kto sprzedaje części do Gasgasa, czyli w praktyce znasz kogoś takiego i pewnie mieszka gdzieś w pobliżu, albo przynajmniej wiesz gdzie mieszka/urzęduje, to warto brać. Jeździ nie gorzej niż inne maszyny i psuje się nie częściej niż inne. Wyróżnia się lekkością prowadzenia i poręcznością. Doskonały do jazdy pomiędzy drzewami, naprawdę dawał mi dużo frajdy. Honda mi nigdy tak świetnie nie jeździła.
To o co pytasz to są dane katalogowe, zupełnie nieistotne.
Żeby nie było wątpliwości, znane źródło części nie będzie Ci potrzebne ze względu na awaryjność, tylko zwykłe użytkowanie.
Na pewno nie polecam dealera w Bielsku w kontakcie pocztowym:_)
Pozdrawiam.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 209
- Rejestracja: wt, 5 cze 2007, 20:48
- Motocykl: Yz125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ/Klikuszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 47
- Rejestracja: pn, 26 mar 2007, 10:00
- Motocykl: XR 600r, HH900
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Siemiatycze
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
SIemka. Gas Gas cieszy sie dobra opinia szczegolnie jesli mowa o trialowkach. A co do maszyn motocrossowych i enduro to rowniez nie spotkalem sie z pogardliwymi opiniami no moze tylko co do jakosci wykonania plastikow a po za tym to mysle ze GasGas jest OK
Motocross->trochę luzu w tym sztywnym świecie
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 25
- Rejestracja: sob, 14 mar 2009, 12:15
- Motocykl: bmw g450x
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re:
lol wiekszej bzdury jeszcze nie slyszalem, te silniki maja takie same moce jak odpowiedniki japonskie czy europejskie czyli pod 36-38 koni dla setek i pod 50 dla 250 - na kolegorceYz125 pisze:Jesli chodzi o moc w gas gas to to zarowno w 125 jak i w 250 moc jest zblizona do 50 KM. W setach jest to cos w granicach 40-46 a w 250 tak mniej wiecej kolo 56 KM
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: GAS GAS motocykle-informacje
może i ja coś napisze:]
od niedawna jestem posiadaczem GasGas EC 250 2006r.
Zachciało mi sie enduro 250 2t zarejestrowanego, wiec był w okazyjnej cenie i niedaleko wiec kupiłem :]
Po moich niedawnych KDX 220, CR 125 pierwsze odczucie było takie, że motor jest strasznie cięzki!! nawet niedawno w łapy dorwałem CR 250 i różnica wagowa jest niestety znaczna :] jak dla mnie do tych katalogowych 101kg GasGasa dodał bym jakies 10kg. I to wrzucone na główke ramy, bo przod tego motoru jest strasznie ciezki... zawieszenie motorku - przód poprzedni właściciel zaraz wymienił na inny zawias, bo seryjny podobno jest beznadziejny tylko nie wiem czemu, teraz jest teraz taki niski z przodu z resztą cały motor jest ogólnie dosyc niski. Jest kilka cm wzgledem crossówek rożnicy :/ tylny zawiasz jak dla mnie troche słabo sie trzyma drogi, ale widocznie ten typ tak ma :]
co do hamulców - nie wiem co to za klocki są założone, ale wyglądają na oryginały i jak dla mnie tragedia!! zwłaszcza przod!! w CR bez problemu motor stawiało na przednim kole, tutaj tego nie ma...
a co najgorsze do tych hamulców to jest połączenie ich z mocą silnika!! bo silnik poprostu jak dla mnie to jest zap****alacz :] mocy w tym motorku napewno nie braknie!! mocy jest poprostu jak w typowej crossówce 250ccm 2t!! poprostu poezja mi to troche nawet przeszkadza na torze, bo nie daje rady czasem utrzymac tego motorku!!
skrzynia 6 biegowa pieknie działa, sprzęgło hydrauliczne - poezja leciutko chodzi, ze można jednym paluszkiem wcisnąć tylko najgorsze jest to, ze nie idzie nigdzie dostac klamki od sprzęgła :/ nie pasuje od żadnego motoru innego, wiec w razie czego pozostaje tylko serwis...
Na temat spalania cięzko mi mowic, bo mam dysze zmienione ze 120 seryjnej na 180 ale opuscilem iglice calkiwicie i zaczął palic całkiem znośnie :] jak to 2t dodatkowo do kompletu mam zmieniony cały wydech - dyfuzor i końcówke - wymieniono zaraz po zakupie.
Motor kupiłem na zapłonie założonym od crossówki gasgas. Po 3 tygodniach padł zapłon (cewka wzbudzenia prawdopodobnie) ale na szczeście dostałem przy zakupie oryginalny zapłon - znaaaacznie większe magneto i cewki. Ale rożnica w jezdzie jest ogromna! Bedę musiał stary zapłon dać do naprawy poprostu motor lepiej się kręcił i miał moc od połowy do konca obrotów jak szatan :] teraz na seryjnym zapłonie ciągnie jak diabełek od samego dołu, ale nie ma tego kopa pod koniec!!
jak cos mi sie przypomnie jeszcze to dopisze
od niedawna jestem posiadaczem GasGas EC 250 2006r.
Zachciało mi sie enduro 250 2t zarejestrowanego, wiec był w okazyjnej cenie i niedaleko wiec kupiłem :]
Po moich niedawnych KDX 220, CR 125 pierwsze odczucie było takie, że motor jest strasznie cięzki!! nawet niedawno w łapy dorwałem CR 250 i różnica wagowa jest niestety znaczna :] jak dla mnie do tych katalogowych 101kg GasGasa dodał bym jakies 10kg. I to wrzucone na główke ramy, bo przod tego motoru jest strasznie ciezki... zawieszenie motorku - przód poprzedni właściciel zaraz wymienił na inny zawias, bo seryjny podobno jest beznadziejny tylko nie wiem czemu, teraz jest teraz taki niski z przodu z resztą cały motor jest ogólnie dosyc niski. Jest kilka cm wzgledem crossówek rożnicy :/ tylny zawiasz jak dla mnie troche słabo sie trzyma drogi, ale widocznie ten typ tak ma :]
co do hamulców - nie wiem co to za klocki są założone, ale wyglądają na oryginały i jak dla mnie tragedia!! zwłaszcza przod!! w CR bez problemu motor stawiało na przednim kole, tutaj tego nie ma...
a co najgorsze do tych hamulców to jest połączenie ich z mocą silnika!! bo silnik poprostu jak dla mnie to jest zap****alacz :] mocy w tym motorku napewno nie braknie!! mocy jest poprostu jak w typowej crossówce 250ccm 2t!! poprostu poezja mi to troche nawet przeszkadza na torze, bo nie daje rady czasem utrzymac tego motorku!!
skrzynia 6 biegowa pieknie działa, sprzęgło hydrauliczne - poezja leciutko chodzi, ze można jednym paluszkiem wcisnąć tylko najgorsze jest to, ze nie idzie nigdzie dostac klamki od sprzęgła :/ nie pasuje od żadnego motoru innego, wiec w razie czego pozostaje tylko serwis...
Na temat spalania cięzko mi mowic, bo mam dysze zmienione ze 120 seryjnej na 180 ale opuscilem iglice calkiwicie i zaczął palic całkiem znośnie :] jak to 2t dodatkowo do kompletu mam zmieniony cały wydech - dyfuzor i końcówke - wymieniono zaraz po zakupie.
Motor kupiłem na zapłonie założonym od crossówki gasgas. Po 3 tygodniach padł zapłon (cewka wzbudzenia prawdopodobnie) ale na szczeście dostałem przy zakupie oryginalny zapłon - znaaaacznie większe magneto i cewki. Ale rożnica w jezdzie jest ogromna! Bedę musiał stary zapłon dać do naprawy poprostu motor lepiej się kręcił i miał moc od połowy do konca obrotów jak szatan :] teraz na seryjnym zapłonie ciągnie jak diabełek od samego dołu, ale nie ma tego kopa pod koniec!!
jak cos mi sie przypomnie jeszcze to dopisze
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: czw, 17 gru 2009, 20:44
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: GAS GAS motocykle-informacje
wiecie skąd wziość części elektryki (moduł cofka itp)
jakiś sklep internetowy czy coś będę wdzięczny za link
jakiś sklep internetowy czy coś będę wdzięczny za link
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: GAS GAS motocykle-informacje
olekmotocykle powinni mieć elektryke. A ja oddałem dodatkowy zapłon z modułem do motoru gratis :]