Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne.
: pn, 28 lis 2011, 17:00
Postanowiłem aby zmienić temat na: "Ciekawostki z garażu. Usterki techniczne."
Gdy będzie ktoś chciał się podzielić swoimi materiałami to proszę przestrzegać poniższych punktów.
1. Materiały winny dotyczyć wyłącznie motocykli Cross, Enduro i Supermoto.
2. Jeśli jest to możliwe to proszę o krótki komentarz do zdjęcia mówiący o przyczynie usterki. Bez przetaczania życiowych historii.
3. Proszę utrzymywać taką rozdzielczość zdjęć, aby nie było potrzeby przewijania strony w poziomie.
4. Proszę nie komentować na darmo materiałów użytkowników, chyba że jasno i zwięźle wniesiemy przyczynę usterki (której może brakować).
Życzę miłego oglądania
Witam.
Do stworzenia tego tematu natchnęła mnie ostatnia naprawa WR 400 i jej stan techniczny.
Zapodam tutaj kilka zdjęć z małym opisem. Gdy napotkam też w międzyczasie jakieś ciekawe usterki to odświeżę temat.
Jak wiadomo obraz czasem może powiedzieć więcej niż sto słów.
Oto Yamaha WR 400. Rozbierana z powodu braku piątego biegu.
Uszkodzenia:
Skrzywiony wodzik:
Uszkodzone sprzęgło koła zębatego:
Kolejne uszkodzone sprzęgło koła zębatego:
Widoczne rysy na tłoku, prawdopodobnie przyczyną były resztki z kół zębatych, które nie zatrzymały się jeszcze na filtrach:
Mocno zużyty sworzeń tłoka, widoczny efekt spallingu (na główce korby widoczne były takie same uszkodzenia):
Przegrzane przekładki sprzęgła (tarcze wyglądały lepiej). Moto eksploatowany w hardcorowym enduro:
Gdy będzie ktoś chciał się podzielić swoimi materiałami to proszę przestrzegać poniższych punktów.
1. Materiały winny dotyczyć wyłącznie motocykli Cross, Enduro i Supermoto.
2. Jeśli jest to możliwe to proszę o krótki komentarz do zdjęcia mówiący o przyczynie usterki. Bez przetaczania życiowych historii.
3. Proszę utrzymywać taką rozdzielczość zdjęć, aby nie było potrzeby przewijania strony w poziomie.
4. Proszę nie komentować na darmo materiałów użytkowników, chyba że jasno i zwięźle wniesiemy przyczynę usterki (której może brakować).
Życzę miłego oglądania
Witam.
Do stworzenia tego tematu natchnęła mnie ostatnia naprawa WR 400 i jej stan techniczny.
Zapodam tutaj kilka zdjęć z małym opisem. Gdy napotkam też w międzyczasie jakieś ciekawe usterki to odświeżę temat.
Jak wiadomo obraz czasem może powiedzieć więcej niż sto słów.
Oto Yamaha WR 400. Rozbierana z powodu braku piątego biegu.
Uszkodzenia:
Skrzywiony wodzik:
Uszkodzone sprzęgło koła zębatego:
Kolejne uszkodzone sprzęgło koła zębatego:
Widoczne rysy na tłoku, prawdopodobnie przyczyną były resztki z kół zębatych, które nie zatrzymały się jeszcze na filtrach:
Mocno zużyty sworzeń tłoka, widoczny efekt spallingu (na główce korby widoczne były takie same uszkodzenia):
Przegrzane przekładki sprzęgła (tarcze wyglądały lepiej). Moto eksploatowany w hardcorowym enduro: