Cross 125/250 2t/4t jakiego kupić?
-
Autor tematuKarolNoTak
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: czw, 9 maja 2019, 13:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Cross 125/250 2t/4t jakiego kupić?
Przeznaczenie: ma być to motocykl (cross) na łąki, pola, lasy, piachy czasami na jakieś dosyć strome podjazdy
Kwota: +/- 8000 PLN
Czy już kiedyś jeździłeś? Tak, miałem już okazję polatać różnymi sprzętami np. honda cr 125, obecnie jestem posiadaczem PitBike MRF 140RC i jeżdżę nim ok. 15 miesięcy.
Gdzie dokładnie będziesz jeździł? Tak jak napisałem wyżej będą to głównie drogi szutrowe, pola, lasy różnego rodzaju wąwozy i strome skarpy.
Info o sobie: Wiek: 22, Wzrost: 183cm, Waga: 80kg
W jaką celujesz pojemność i myślisz, że będzie odpowiednia dla ciebie? Skłaniam się bardziej w kierunku pojemności 125 lecz jeżeli będzie fajny egzemplarz może też być jak najbardziej 250, pozostaje kwestia tego czy ma być to 2t czy 4t ja osobiście chciałbym spróbować 2t podobno bardziej uczy pokory do sprzętu jeżeli piszę źle poprawcie mnie niżej.
Czy będziecie startować w jakiś zawodach czy też jeździć rekreacyjnie? Będzie to tylko jazda rekreacyjna.
Czy motocykl ma mieć homologację czy też nie? Może lecz nie musi.
Czy ma być tani w utrzymaniu? Dobrze wiemy że remonty w takiego typu motocyklach robi się co i rusz więc chyba już odpowiedziałem na to pytanie.
Wszystkie znaczące informację które potrzeba napisałem, ja chciałbym tylko podziękować z góry wszystkim tym którzy w jakiś sposób pomogą mi w wybraniu odpowiedniej maszynki.
Pozdrawiam całą społeczność MotoX
Kwota: +/- 8000 PLN
Czy już kiedyś jeździłeś? Tak, miałem już okazję polatać różnymi sprzętami np. honda cr 125, obecnie jestem posiadaczem PitBike MRF 140RC i jeżdżę nim ok. 15 miesięcy.
Gdzie dokładnie będziesz jeździł? Tak jak napisałem wyżej będą to głównie drogi szutrowe, pola, lasy różnego rodzaju wąwozy i strome skarpy.
Info o sobie: Wiek: 22, Wzrost: 183cm, Waga: 80kg
W jaką celujesz pojemność i myślisz, że będzie odpowiednia dla ciebie? Skłaniam się bardziej w kierunku pojemności 125 lecz jeżeli będzie fajny egzemplarz może też być jak najbardziej 250, pozostaje kwestia tego czy ma być to 2t czy 4t ja osobiście chciałbym spróbować 2t podobno bardziej uczy pokory do sprzętu jeżeli piszę źle poprawcie mnie niżej.
Czy będziecie startować w jakiś zawodach czy też jeździć rekreacyjnie? Będzie to tylko jazda rekreacyjna.
Czy motocykl ma mieć homologację czy też nie? Może lecz nie musi.
Czy ma być tani w utrzymaniu? Dobrze wiemy że remonty w takiego typu motocyklach robi się co i rusz więc chyba już odpowiedziałem na to pytanie.
Wszystkie znaczące informację które potrzeba napisałem, ja chciałbym tylko podziękować z góry wszystkim tym którzy w jakiś sposób pomogą mi w wybraniu odpowiedniej maszynki.
Pozdrawiam całą społeczność MotoX
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cross 125/250 2t/4t jakiego kupić?
Czyli potrzebujesz enduro. Teraz pytanie czy bardziej pokroju Yamahy dt czy ktma exc. Z pytaniem czy 2t czy 4t jest jak z pytaniem Pepsi czy coca cola ale jeśli szukasz czegoś co będzie służyć do extremalnej jazdy to szukaj ktma exc lub Husqvarny wr.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 3381
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 10:33
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ladzin (Krosno)/Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 10 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cross 125/250 2t/4t jakiego kupić?
Również polecam motocykl enduro. Ma on inne przełożenia, charakterystykę zawieszenia i geometrię w porównaniu do motocykla crossowego. Da Ci to nieporównywalnie większą przyjemność z jazdy i w wielu przypadków możliwość rejestracji. Enduro zwykle są trochę droższe, ale warto. Bierz to, co jest w najlepszym stanie technicznym.
-
Autor tematuKarolNoTak
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: czw, 9 maja 2019, 13:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline