Cr 125 98r problemy które spać nie dają
-
Autor tematuOgarNee
- Mistrz prostej
- Posty: 83
- Rejestracja: pn, 25 wrz 2017, 21:24
- Motocykl: Honda CR 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Cr 125 98r problemy które spać nie dają
Witam, 2 miesiące temu kupiłem Honde CR 125 z 1998r kupiłem ją jako totalny amator i teraz gdy wyjeździłem 11mth mam wrażenie że moto nie działa jak trzeba otóż:
1. Mam problem z gazem, na początku jak się moto zagrzało to mi gasło więc podkręciłem sobie na lince i niby teraz jest ok (teraz czytając tematy wiem że tak się nie robi) aby naprawić swój błąd muszę poluzowac linkę od gazu i obroty jałowe ustawić tym pokrętłem od sania (obraca się lewo prawo)? Drugi problem to nie wiem jak poprowadzić linkę gazu od rolgazu do gaźnika (w serwisuwce te zdjęcia sa słabej jakości) czuje że jest źle poprowadzona ponieważ gdy skręcę kierownicą w lewo to obroty strasznie skaczą a w prawo znowu maleją, gdy zjeżdżam z góry i przednie zawieszenie się troche ugnie to też strasznie maleja obroty. Może być to spowodowanie tym że niepotrzebnie naciągnąłem tą linkę?
2. problem to sprzęgło mam tak że jak moto nie chodzi i jest na biegu naciskam na klamkę to tak jak by nie działało, chce gdzieś przepchnąć na sprzęgle to koło trzyma jak by było na biegu , wajcha biegów chodzi normalnie i da się wbijac biegi. Może to głupie pytanie ale sprzegło działa tak że jak silnik działa to się tam kręci i siła odśrodkowa wypycha to do przodu? Mam problem bo nie potrafię zdiagnozować czy sprzegło działa poprawnie ale na tym forum znalazłem taki test: 5 bieg, 3/4 gazu i strzał ze sprzęgła jak motor zgaśnie to sprzęgło ok a jak pojedzie to nadaje się do wymiany/remontu. co o tym myślicie?
3. Podczas jednego z wypadu zaliczyłem glebę i złamałem dźwignie od hamulca przedniego, mam założone klamki od firmy ZAP (dodam zdjęcie klamki od sprzęgła https://drive.google.com/open?id=12KE9x ... FiQYqVJ5CC w bo tej starej od hamulca nie mogliśmy znaleźć) problem polega na tym że nie wiem jaką kupić aby pasowała z tego co szukam to niby to są te ,,nie łamiące się" (ale jednak się złamała) i kosztują po 250 zł i uważam że trochę za dużo jak na klamkę i znacie może jakieś tańsze zamieniki?
1. Mam problem z gazem, na początku jak się moto zagrzało to mi gasło więc podkręciłem sobie na lince i niby teraz jest ok (teraz czytając tematy wiem że tak się nie robi) aby naprawić swój błąd muszę poluzowac linkę od gazu i obroty jałowe ustawić tym pokrętłem od sania (obraca się lewo prawo)? Drugi problem to nie wiem jak poprowadzić linkę gazu od rolgazu do gaźnika (w serwisuwce te zdjęcia sa słabej jakości) czuje że jest źle poprowadzona ponieważ gdy skręcę kierownicą w lewo to obroty strasznie skaczą a w prawo znowu maleją, gdy zjeżdżam z góry i przednie zawieszenie się troche ugnie to też strasznie maleja obroty. Może być to spowodowanie tym że niepotrzebnie naciągnąłem tą linkę?
2. problem to sprzęgło mam tak że jak moto nie chodzi i jest na biegu naciskam na klamkę to tak jak by nie działało, chce gdzieś przepchnąć na sprzęgle to koło trzyma jak by było na biegu , wajcha biegów chodzi normalnie i da się wbijac biegi. Może to głupie pytanie ale sprzegło działa tak że jak silnik działa to się tam kręci i siła odśrodkowa wypycha to do przodu? Mam problem bo nie potrafię zdiagnozować czy sprzegło działa poprawnie ale na tym forum znalazłem taki test: 5 bieg, 3/4 gazu i strzał ze sprzęgła jak motor zgaśnie to sprzęgło ok a jak pojedzie to nadaje się do wymiany/remontu. co o tym myślicie?
3. Podczas jednego z wypadu zaliczyłem glebę i złamałem dźwignie od hamulca przedniego, mam założone klamki od firmy ZAP (dodam zdjęcie klamki od sprzęgła https://drive.google.com/open?id=12KE9x ... FiQYqVJ5CC w bo tej starej od hamulca nie mogliśmy znaleźć) problem polega na tym że nie wiem jaką kupić aby pasowała z tego co szukam to niby to są te ,,nie łamiące się" (ale jednak się złamała) i kosztują po 250 zł i uważam że trochę za dużo jak na klamkę i znacie może jakieś tańsze zamieniki?
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cr 125 98r problemy które spać nie dają
1. Za krótka linka gazu? Pokaż jakieś foty jak ją poprowadziłeś. Rolgaz musi momentalnie wracać do pozycji początkowej po jego puszczeniu.
Nie rozreguluj czasem gaźnika kręcac bez celu..
2. Wyjmij sprzęgło to chwila roboty, ocenisz kosz i cała reszte - wystarczy pomierzyc i bedzie wiadomo czy do wywalenia jest. Wystarczy sprawdzic tez podczas jazdy. Dajesz gaz do końca jeśli przyspiesza to jest ok, jesli nie to znaczy, ze sie slizga.
3. Żeby się nie złamała ona nie może być dorkęcona do kierownicy ma mieć delikatny luz, że w razie gleby ona się przesunie. Niestety nie wiem co by pasowało, szukaj jakieś uzywki na allegro a jak nic sensownego nie znajdziesz to zamontuj normalne klamki + uchwyty. Pamietaj o nie dokrecaniu mocno klamek do kierownicy.
Nie rozreguluj czasem gaźnika kręcac bez celu..
2. Wyjmij sprzęgło to chwila roboty, ocenisz kosz i cała reszte - wystarczy pomierzyc i bedzie wiadomo czy do wywalenia jest. Wystarczy sprawdzic tez podczas jazdy. Dajesz gaz do końca jeśli przyspiesza to jest ok, jesli nie to znaczy, ze sie slizga.
3. Żeby się nie złamała ona nie może być dorkęcona do kierownicy ma mieć delikatny luz, że w razie gleby ona się przesunie. Niestety nie wiem co by pasowało, szukaj jakieś uzywki na allegro a jak nic sensownego nie znajdziesz to zamontuj normalne klamki + uchwyty. Pamietaj o nie dokrecaniu mocno klamek do kierownicy.
-
Autor tematuOgarNee
- Mistrz prostej
- Posty: 83
- Rejestracja: pn, 25 wrz 2017, 21:24
- Motocykl: Honda CR 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 98r problemy które spać nie dają
1. Linka się wydaje ok w żadnym miejscu nie jest naprężona ani nigdzie nie zagięta, na manetkę reaguje poprawnie i gdy ja puszczę to szybko wraca do pozycji startowej. Zrobiłem kilka zdjęć ale nie wiem czy to pomoże https://drive.google.com/open?id=1dMgSb ... -_QxaSiikN . Spędziłem pół dnia czytając forum i tłumacząc serwisówkę w gogle (słaby jestem z angielskiego) i zrobiłem tak: napięcie linki tak aby było słychać pykniecie w gaźniku (wcześniej tego nie było) wstępnie odkręciłem tą śrubkę od sania na dwa obroty. Rozumiem że ustawiać te obroty jak moto będzie ciepłe tak? Jeźeli tak to muszę poczekać do soboty to się przejadę i bede kręcił ,,na wyczucie".
2. Co do wyjmowania sprzęgła to znalazłem taki o to filmik: https://youtu.be/uHiuOhkp5WA w którym koleś pokazuje co i jak tylko że w modelu z 2004 bardzo się to różni od modelu mojego czyli 1998r? Z tego co jeździłem to zauważyłem że honda jak się rozpędzi i wkręci na obroty to jakoś idzie ale jak już mam gdzieś ruszyć pod górkę to pozostaje mi tylko strzelić że sprzęgła (i koło idzie do góry heh) albo zjeźdzać na dół (co zawsze czynie)
Na filmie koleś ma specjalny klucz do blokowania kosza, ja takiego nie posiadam, jakieś pomysły jak go zastąpić ?
3. Właśnie z ta klamką to jest problem bo są tylko nowe. Ciekawe czy taka by pasowała: http://allegro.pl/dzwignia-klamka-hamul ... 29943.html Najlepiej to bym chciał taką : http://allegro.pl/dzwignia-hamulca-kuta ... 38274.html bo nie szkoda jak się złamie heh. Problem polega na tym że nie wiem czy to są orginalne seryjne uchwyty do hondy czy ktoś wymienił uchwyty razem z dzwignią na te ZAP.
Dzięki za odpowiedz bo najgorsze uczucie jak nikt nic nie napisze i się czeka.
2. Co do wyjmowania sprzęgła to znalazłem taki o to filmik: https://youtu.be/uHiuOhkp5WA w którym koleś pokazuje co i jak tylko że w modelu z 2004 bardzo się to różni od modelu mojego czyli 1998r? Z tego co jeździłem to zauważyłem że honda jak się rozpędzi i wkręci na obroty to jakoś idzie ale jak już mam gdzieś ruszyć pod górkę to pozostaje mi tylko strzelić że sprzęgła (i koło idzie do góry heh) albo zjeźdzać na dół (co zawsze czynie)
Na filmie koleś ma specjalny klucz do blokowania kosza, ja takiego nie posiadam, jakieś pomysły jak go zastąpić ?
3. Właśnie z ta klamką to jest problem bo są tylko nowe. Ciekawe czy taka by pasowała: http://allegro.pl/dzwignia-klamka-hamul ... 29943.html Najlepiej to bym chciał taką : http://allegro.pl/dzwignia-hamulca-kuta ... 38274.html bo nie szkoda jak się złamie heh. Problem polega na tym że nie wiem czy to są orginalne seryjne uchwyty do hondy czy ktoś wymienił uchwyty razem z dzwignią na te ZAP.
Dzięki za odpowiedz bo najgorsze uczucie jak nikt nic nie napisze i się czeka.
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cr 125 98r problemy które spać nie dają
1 to właśnie powód dlaczego obroty ustawia się na gaźniku a nie na lince.
2 To norma że motocykl nie wysprzęgla na zgaszonym silniku.
3 klamki niełamki kupuje się do oryginalnych uchwytów, więc wymieniasz klamki na tanie i jeśli wybrałeś je do dobrego roku to wszystko ma pasować.
2 To norma że motocykl nie wysprzęgla na zgaszonym silniku.
3 klamki niełamki kupuje się do oryginalnych uchwytów, więc wymieniasz klamki na tanie i jeśli wybrałeś je do dobrego roku to wszystko ma pasować.
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Cr 125 98r problemy które spać nie dają
Bo 125 ma bardzo kiepski dół i dopóki nie wejdzie na obroty to można powiedzieć, że nie jedzie. Ty nie musisz wyjmować całego kosza - wystarczy,że wyjmiesz tylko przekładki, tarcze i sprezyny. No i zerkniesz na kosz czy nie ma wyżłobień. Także, sprzęgło możesz mieć dobre.
Co do linki to musisz to definitywnie poprawić - ustawić ją tak aby przy skręcaniu kierownicy nie zmieniały się obroty. Chyba, że ktoś włożył inną krótszą. Tego nie wiadomo. Pokombinuj - na pewno Ci się uda praktycznie jest tylko kilka możliwości jej poprowadzenia Jak masz jakiegoś znajomego z innym motocyklem krosowym to zobacz jak to idzie u niego - tu jest zawsze praktycznie tak samo.
Co do klamki to raczej powinna pasować pokaż zdjęcie to będzie wiadomo.
Co do linki to musisz to definitywnie poprawić - ustawić ją tak aby przy skręcaniu kierownicy nie zmieniały się obroty. Chyba, że ktoś włożył inną krótszą. Tego nie wiadomo. Pokombinuj - na pewno Ci się uda praktycznie jest tylko kilka możliwości jej poprowadzenia Jak masz jakiegoś znajomego z innym motocyklem krosowym to zobacz jak to idzie u niego - tu jest zawsze praktycznie tak samo.
Co do klamki to raczej powinna pasować pokaż zdjęcie to będzie wiadomo.
-
Autor tematuOgarNee
- Mistrz prostej
- Posty: 83
- Rejestracja: pn, 25 wrz 2017, 21:24
- Motocykl: Honda CR 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 98r problemy które spać nie dają
Teraz zrobiłem tak jak powinno być czyli że linka ma kilka mm luzu a nie jest napięta, w sobote może trochę może pośmigam i dam znać czy coś to pomogło, sprzęgło też zobacze
Dodano po 3 dniach 3 godzinach 44 minutach 37 sekundach:
Więc dziś pojeździłem troszkę i jest masakra z tym motorem, ale po kolei.
1. Ta moja regulacja linki i obrotów za pomocą wajchy od sania działało dopóki motor dobrze się zagrzał później nie dało się tego wyregulować jak przykręciłem to honda gasła a jak odkręciłem to ja tak jakby zalewało i muliło
2. Zrobił się tez wyciek z tego elementu https://drive.google.com/open?id=1__HWS ... UYyWmvPKcK wcześniej troszeczkę co jakiś czas ciekło ale nie aż tak, co to za element i jak pozbyć się wycieku? Czy jest to skomplikowana naprawa? Odkręciłem tą śrubkę od poziomu oleju i nic tam nie ciekło wiec wyciekła mi znaczna ilość oleju.
3. W karterze zrobiła się dziura!!! https://drive.google.com/open?id=1zot3g ... iy94rmm0MD dziurka jest malutka wielkości 1mm gdzieś. Co z tym zrobić? Zalepić jakimś klejem do aluminium?
4. Uchwyt klamki hamulca chyba jest orginalny więc jak kupię klamkę zamienik to powina pasować https://drive.google.com/open?id=1SaGhb ... PdflB_BcYX
Sorry że daję linki do google dysku ale nie mogę wstawić zdjęć na forum ponieważ wyskakuje komunikat że plik za duży.
Proszę o pomoc bo już tracę cierpliwość a wiecie jak to jest jak chcesz pojeździć a nie możesz heh
Dodano po 3 dniach 3 godzinach 44 minutach 37 sekundach:
Więc dziś pojeździłem troszkę i jest masakra z tym motorem, ale po kolei.
1. Ta moja regulacja linki i obrotów za pomocą wajchy od sania działało dopóki motor dobrze się zagrzał później nie dało się tego wyregulować jak przykręciłem to honda gasła a jak odkręciłem to ja tak jakby zalewało i muliło
2. Zrobił się tez wyciek z tego elementu https://drive.google.com/open?id=1__HWS ... UYyWmvPKcK wcześniej troszeczkę co jakiś czas ciekło ale nie aż tak, co to za element i jak pozbyć się wycieku? Czy jest to skomplikowana naprawa? Odkręciłem tą śrubkę od poziomu oleju i nic tam nie ciekło wiec wyciekła mi znaczna ilość oleju.
3. W karterze zrobiła się dziura!!! https://drive.google.com/open?id=1zot3g ... iy94rmm0MD dziurka jest malutka wielkości 1mm gdzieś. Co z tym zrobić? Zalepić jakimś klejem do aluminium?
4. Uchwyt klamki hamulca chyba jest orginalny więc jak kupię klamkę zamienik to powina pasować https://drive.google.com/open?id=1SaGhb ... PdflB_BcYX
Sorry że daję linki do google dysku ale nie mogę wstawić zdjęć na forum ponieważ wyskakuje komunikat że plik za duży.
Proszę o pomoc bo już tracę cierpliwość a wiecie jak to jest jak chcesz pojeździć a nie możesz heh
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 177
- Rejestracja: śr, 26 kwie 2017, 19:32
- Motocykl: Yamaha YZ 250 2005r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 98r problemy które spać nie dają
2. W cr 125 to częste zjawisko na łączeniu cylindra i kartera tam gdzie chodzi mechanizm zaworu wydechowego powinna być gumowa uszczelka, często ona nie trzyma albo często ludzie gubią ten element i kombinują z dorabianiem tego, jeśli nie chce ci się zdejmować cylindra możesz spróbować najpierw dobrze odtłuścić a potem uszczelnić to silikonem często tak się robi.
4.Kupuj normalną klamke do cr 125 96 na allegro będzie pasować (pompy hamulcowe przód w Japończykach często są takie same, nie ważne czy to rm,cr,kx ale dla pewności i tak kup do cr
4.Kupuj normalną klamke do cr 125 96 na allegro będzie pasować (pompy hamulcowe przód w Japończykach często są takie same, nie ważne czy to rm,cr,kx ale dla pewności i tak kup do cr
-
Autor tematuOgarNee
- Mistrz prostej
- Posty: 83
- Rejestracja: pn, 25 wrz 2017, 21:24
- Motocykl: Honda CR 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 98r problemy które spać nie dają
Aktualizacja tematu na dzień dzisiejszy troche rozebrałem i pogrzebałem
1. Rozebrałem gaźnik i dysza główna okazała się przytkana (mam dysze 175mm) teraz złożyłem gaźnik i czeka mnie ustawianie mieszanki paliwo/powietrze (dysza nie ma żadnych oznaczeń) wstępnie ustawiłem na 2,5 obrotu ale nie wiem jak to będzie w praktyce. Nie wiem na którym rowku jest iglica bo za bardzo nie wiem jak ją rozebrać bo nie widzę żadnego zabezpieczenia. Gaźnik to Keihin PJ15 MAL
2. Mógł bym zdjąć cylinder ale nie mam odpowiednich narzędzi (klucz dynamometryczny), po przeczyszczeniu faktycznie okazało się że ktoś nawalił tam od groma silikonu i go wydmuchało. Kupiłbym tą gumę ale nie wiem jaki ma numer katalogowy bo ciężko mi określić co to za element
2a. Aby mieć dobre podejście do tego zaworu wydechowego zdemontowałem dyfuzor i okazało się że jest w nim spora warstwa nagaru wiec postanowiłem go wyczyścić czy kret, wrzątek a później linka z wiertarką to dobre rozwiązanie? Dyfuzor był zamocowany za pomocą nakrętek z mosiądzu to konieczność czy mogę zamienić na stalowe?
3. Dziura okazała niby nie groźna ponieważ z drugiej strony jest tylko otwór od śruby co trzyma membrane ale w przyszłości może odpaść c całym mocowaniem
3a. Zdemontowałem membrane i wydaję się okej żadnych ubytków i prześwitów jedynie co to w opłkakanym stanie były uszczelki, muszę kupić orginalne czy mogę sobie wyciąć z tego uniwersalnego materiału do uszczelek co się kupuje w sklepach motoryzacyjnych?
4. Klamkę zamówiłem jakąś najtańszą za 20 zł jak cos nie będzie pasować to nie bedzie szkoda kasy
5. Co do sprzęgła to spuściłem olej około 550 ml był bez zanieczyszczeń ale kolor to jak smoła, jutro wyjmę te przekładki i pomierzę i dam znać
1. Rozebrałem gaźnik i dysza główna okazała się przytkana (mam dysze 175mm) teraz złożyłem gaźnik i czeka mnie ustawianie mieszanki paliwo/powietrze (dysza nie ma żadnych oznaczeń) wstępnie ustawiłem na 2,5 obrotu ale nie wiem jak to będzie w praktyce. Nie wiem na którym rowku jest iglica bo za bardzo nie wiem jak ją rozebrać bo nie widzę żadnego zabezpieczenia. Gaźnik to Keihin PJ15 MAL
2. Mógł bym zdjąć cylinder ale nie mam odpowiednich narzędzi (klucz dynamometryczny), po przeczyszczeniu faktycznie okazało się że ktoś nawalił tam od groma silikonu i go wydmuchało. Kupiłbym tą gumę ale nie wiem jaki ma numer katalogowy bo ciężko mi określić co to za element
2a. Aby mieć dobre podejście do tego zaworu wydechowego zdemontowałem dyfuzor i okazało się że jest w nim spora warstwa nagaru wiec postanowiłem go wyczyścić czy kret, wrzątek a później linka z wiertarką to dobre rozwiązanie? Dyfuzor był zamocowany za pomocą nakrętek z mosiądzu to konieczność czy mogę zamienić na stalowe?
3. Dziura okazała niby nie groźna ponieważ z drugiej strony jest tylko otwór od śruby co trzyma membrane ale w przyszłości może odpaść c całym mocowaniem
3a. Zdemontowałem membrane i wydaję się okej żadnych ubytków i prześwitów jedynie co to w opłkakanym stanie były uszczelki, muszę kupić orginalne czy mogę sobie wyciąć z tego uniwersalnego materiału do uszczelek co się kupuje w sklepach motoryzacyjnych?
4. Klamkę zamówiłem jakąś najtańszą za 20 zł jak cos nie będzie pasować to nie bedzie szkoda kasy
5. Co do sprzęgła to spuściłem olej około 550 ml był bez zanieczyszczeń ale kolor to jak smoła, jutro wyjmę te przekładki i pomierzę i dam znać
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 177
- Rejestracja: śr, 26 kwie 2017, 19:32
- Motocykl: Yamaha YZ 250 2005r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 98r problemy które spać nie dają
skrecając cylek i głowice w 2t nigdy nie używałem klucza dynamometrycznego i zawsze było ok. W 4t dokładnie w crf są 4 śrubki na głowice więc trzeba było dokładnie przykręcić i tam już użyłem klucz dyn. Będziesz musiał kupić uszczelki top end ok. 50zł, jeśli chodzi o tą gumową uszczelkę to ją się nie wymienia przy każdym rozebraniu ona jest duża i gruba więc sądze że jak będziesz miał problem z nabyciem nowej kup używaną i lekko przysmaruj sylikonem będzie ok. Jak będziesz miał rozebrany cylek to przy okazji zdemontuj cały zawór wydechowy (jak coś to znajdziesz gdzieś filmik na yt) wyczyść z nagaru przysmaruj lekko i złóż.
-
Autor tematuOgarNee
- Mistrz prostej
- Posty: 83
- Rejestracja: pn, 25 wrz 2017, 21:24
- Motocykl: Honda CR 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 98r problemy które spać nie dają
Jedyne uszczelki top end jakie znalazłem do modelu z 98r sa za 135 zł i nie ma tam informacji czy są uszczelki do membrany więc kupie i może się okazać że niepotrzebnie. Co do tej gumy to potrzebuje elementu nr 7 https://www.partzilla.com/catalog/honda ... aust-valve i znalazłem w stanach cały koszt (guma+wysyłka) tego to 40$ więc odpada
A tych uszczelek do membrany nie mogę wyciąć z klingerytu?
Uroki starych motocykli że nic nigdzie nie idzie dostać
A tych uszczelek do membrany nie mogę wyciąć z klingerytu?
Uroki starych motocykli że nic nigdzie nie idzie dostać
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 177
- Rejestracja: śr, 26 kwie 2017, 19:32
- Motocykl: Yamaha YZ 250 2005r.
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 98r problemy które spać nie dają
http://allegro.pl/uszczelki-top-end-sil ... 02768.html
ale teraz zobaczyłem by dojść do tej uszczelki nie trzeba sćiągać cylindra tylko ten dekielek, ściągnij ten dekielek i zobacz czy wogóle jest tam gumowa uszczelka
Dodano po 59 minutach 17 sekundach:
jak coś to tu masz tą uszczelke za 50 zł
http://honda.sklep.pl/bike
ale teraz zobaczyłem by dojść do tej uszczelki nie trzeba sćiągać cylindra tylko ten dekielek, ściągnij ten dekielek i zobacz czy wogóle jest tam gumowa uszczelka
Dodano po 59 minutach 17 sekundach:
jak coś to tu masz tą uszczelke za 50 zł
http://honda.sklep.pl/bike
-
Autor tematuOgarNee
- Mistrz prostej
- Posty: 83
- Rejestracja: pn, 25 wrz 2017, 21:24
- Motocykl: Honda CR 125
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Cr 125 98r problemy które spać nie dają
dzwonekcr250 dzięki że się udzielasz masz u mnie piwko hehe
Pod membrane dałem uszczelkę która wyciąłem z Gambitu AF-CD (innego nie mogłem dostać w moim zapyziałym mieście) zobaczymy czy się sprawdzi
Co do zaworu to masakra wszystko na silikon, stara uszczelka w kawałkach ta guma a raczej jej pozostałości nawet nie potrafię odróżnić gdzie jest guma a gdzie silikon. Zdjęcia z Google dysku dla zainteresowanych https://drive.google.com/open?id=1WBrtb ... DcZvZbQdkQ
Dzięki za linka do tej strony Sokół Lublin wylądowała w zakładkach bo czuje że się przyda, chciał czy nie to muszę zamówić tą gumę i uszczelkę złożyć i zobaczyć jak to się sprawuje.
Wiecie ile może iść ta guma z tego sklepu?
Pod membrane dałem uszczelkę która wyciąłem z Gambitu AF-CD (innego nie mogłem dostać w moim zapyziałym mieście) zobaczymy czy się sprawdzi
Co do zaworu to masakra wszystko na silikon, stara uszczelka w kawałkach ta guma a raczej jej pozostałości nawet nie potrafię odróżnić gdzie jest guma a gdzie silikon. Zdjęcia z Google dysku dla zainteresowanych https://drive.google.com/open?id=1WBrtb ... DcZvZbQdkQ
Dzięki za linka do tej strony Sokół Lublin wylądowała w zakładkach bo czuje że się przyda, chciał czy nie to muszę zamówić tą gumę i uszczelkę złożyć i zobaczyć jak to się sprawuje.
Wiecie ile może iść ta guma z tego sklepu?