Dorabianie uszczelki do ktm
-
- Mistrz prostej
- Posty: 63
- Rejestracja: pn, 20 mar 2017, 10:15
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dorabianie uszczelki do ktm
Ryzykujesz dużo więcej niż jest to warte. I pamiętaj że jak składasz coś na silikon to on wychodzi na zewnątrz ale i do środka silnika i z czasem sie odrywa i zaczyna podróż.niewiadw pisze:a co jeśli złoże na sam sylikon ,bez uszczelki ? tak chyba mam obecnie zdaje mi sie ,bo taki biały sylikon skrobałem (nadmiary)
Dodatkowo w w skrzynki korbowej zawsze jest ciśnienie które może wydmuchać silikon a Ty jadąc nawet nie będziesz o tym wiedział jak wrócisz bez oleju.
-
Autor tematuniewiadw
- Mistrz prostej
- Posty: 54
- Rejestracja: wt, 24 maja 2016, 16:44
- Motocykl: ktm exc 400 rfs
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kleszczów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Dorabianie uszczelki do ktm
W ten sposób ,no okej juz rozumiem o co chodzi ,można dać uszczelke ,ale cieńkąwarstwę ,ale zastąpić uszczelką odpowiednią.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 98
- Rejestracja: śr, 7 cze 2017, 13:49
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: Dorabianie uszczelki do ktm
Kolego najwięcej zaoszczędzisz jeżeli kupisz uszczelkę.
Wyjątkami od reguły są silniki do których ciężko dostać taką uszczelkę (np motory zabytkowe)
Ciśnienia nie ma tam dużego więc na upartego ktoś z odpowiednim doświadczeniem mógłby to zrobić na silkon - i nie będzie on biały czy bezbarny lecz czarny lub czerwony odporny na temp.
D
Wyjątkami od reguły są silniki do których ciężko dostać taką uszczelkę (np motory zabytkowe)
Ciśnienia nie ma tam dużego więc na upartego ktoś z odpowiednim doświadczeniem mógłby to zrobić na silkon - i nie będzie on biały czy bezbarny lecz czarny lub czerwony odporny na temp.
D