Strona 65 z 73

Re: Naprawa amortyzatorów lub gabli oraz tuning. Pomogę

: wt, 4 sie 2015, 00:04
autor: motodiabel
Do Marzocchi 45 mm zalecany jest z tego co pamiętam 7,5W spróbuj taki olej zalać powinno lekko spowolnić pracę, jednak zacznij od rozebrania całości i sprawdzenia czy wszystko przy zaworach jest ok, czy nic się nie rozkręciło lub połamało.

Re: Naprawa amortyzatorów lub gabli oraz tuning. Pomogę

: pn, 17 sie 2015, 20:26
autor: robsztix
Koledzy proszę o podanie wymiaru uszczelniaczy olejowych/kurzowych do yzf 250 2009. Czy jest sens zalewać olej 2,5W, jeżeli latam głownie enduro? (Zawsze używałem 5W i nie wiem czy różnica będzie odczuwalna). Pozdro

Re: Naprawa amortyzatorów lub gabli oraz tuning. Pomogę

: wt, 18 sie 2015, 01:00
autor: motodiabel
48 X 58,2 X 8,5/10,5 lej 5w, amortyzator przy 2,5 będzie mniej tłumił więc efekt będzie taki, że będzie bardziej "nerwowy".

Re: Naprawa amortyzatorów lub gabli oraz tuning. Pomogę

: wt, 18 sie 2015, 07:33
autor: robsztix
Ok dzięki motodiable ;) jeszcze tylko pytanko czy litr oleju mi wystarczy, bo z tego co pamiętam na lage ok 300ml ale nie wiem ile wejdzie w kartridż.

Re: Naprawa amortyzatorów lub gabli oraz tuning. Pomogę

: wt, 25 sie 2015, 22:02
autor: marek antczak
Litr oleju jest toche za malo kiedy bedziemy stosowali oginalny zalecany poziom oleju , wiec najlepiej zabezpieczyc sie i 2 litry zamowic

Re: Naprawa amortyzatorów lub gabli oraz tuning. Pomogę

: śr, 26 sie 2015, 18:04
autor: robsztix
Dzięki Marek. Pytałem w innym temacie, ale nikt nie znał odpowiedzi. Może Ty będziesz wiedział jaki rozmiar klucza pasuje do kapsla wewnątrz, 35mm czy 36mm? Pozdro

Re: Naprawa amortyzatorów lub gabli oraz tuning. Pomogę

: wt, 1 wrz 2015, 23:06
autor: marek antczak
36 mm

Re: Naprawa amortyzatorów lub gabli oraz tuning. Pomogę

: śr, 2 wrz 2015, 00:04
autor: robsztix
Zgadza się już doszedłem do wymiarów, dla potomnych: wewnątrz kapsla 36mm, na zewnątrz klucz 49mm. Pozdrawiam

Re: Naprawa amortyzatorów lub gabli oraz tuning. Pomogę

: śr, 2 wrz 2015, 20:51
autor: michu13
Siemka, na samym dole lewej lagi mam mały odprysk na goleniu. Jak kupowałem moto lagi nie ciekły niedawno były zmieniane uszczelniacze. Jak zacząłem trochę skakać i dobijać zawias to po pewnym czasie lewa laga zaczęła się pocić, myślałem że po prostu wpadł jakiś syf, ale po dokładnych oględzinach lagi zobaczyłem ten odprysk, który zapewne uszkodził uszczelniacz ;( I pytanko, czy sama polerka lag przy zmianie uszczelniaczy załatwi sprawę, czy trzeba to jakoś regenerować, jak tak to jak, anodowanie? Odprysk jest średnicy 1mm i jest leciutkie wgłębienie. I jeszcze pytanko co do oleju, może być motul fork oil półsyntetyczny czy lepiej dołożyć do full syntetyka? moto yz 125 2005r


Re: Naprawa amortyzatorów lub gabli oraz tuning. Pomogę

: wt, 15 wrz 2015, 18:20
autor: crouch196
Witam. Potrzebuje serwisówki, manuala do zawieszenia WP w KTM EXC300 z 2009r, albo chociaż inf. ile oleju trzeba wlać w lagi. Pozdrawiam

Re: Naprawa amortyzatorów lub gabli oraz tuning. Pomogę

: wt, 29 wrz 2015, 22:44
autor: marek antczak
michu13 pisze:Siemka, na samym dole lewej lagi mam mały odprysk na goleniu. Jak kupowałem moto lagi nie ciekły niedawno były zmieniane uszczelniacze. Jak zacząłem trochę skakać i dobijać zawias to po pewnym czasie lewa laga zaczęła się pocić, myślałem że po prostu wpadł jakiś syf, ale po dokładnych oględzinach lagi zobaczyłem ten odprysk, który zapewne uszkodził uszczelniacz ;( I pytanko, czy sama polerka lag przy zmianie uszczelniaczy załatwi sprawę, czy trzeba to jakoś regenerować, jak tak to jak, anodowanie? Odprysk jest średnicy 1mm i jest leciutkie wgłębienie. I jeszcze pytanko co do oleju, może być motul fork oil półsyntetyczny czy lepiej dołożyć do full syntetyka? moto yz 125 2005r
Wystarczy wypolerować , co do oleju wydaje mi się ze nie będzie dla ciebie większego problemu jak kupisz olej syntetyczny .
crouch196 pisze:Witam. Potrzebuje serwisówki, manuala do zawieszenia WP w KTM EXC300 z 2009r, albo chociaż inf. ile oleju trzeba wlać w lagi. Pozdrawiam
Do jednej lagi wchodzi około 600 -650 ml dokładniej mówiąc trzeba nalać olej do pełna a następnie odpowietrzyć system a następnie ustawić poduszkę powietrzną na 100-130 mm czyli od krawędzi zsuniętych rur (bez sprężyny ) do lustra oleju powinno być 10- 13 cm.

Re: Naprawa amortyzatorów lub gabli oraz tuning. Pomogę

: pt, 9 paź 2015, 18:41
autor: crouch196
Dziękuje Marku.Już któryś raz korzystam z Twojej pomocy i jestem bardzo wdzięczny. Pozdrawiam