Kawasaki kxf250 2013 nie odpala [ROZWIĄZANY]
-
Autor tematumocna kawa
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: sob, 13 paź 2018, 08:37
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kxf250 2013 nie odpala
Nie motor nie zapalil. Wysle dzis zdjecia tych kostek oraz zobacze zawory czy maja cos z tym wspolnego
Dodano po 1 dniu 3 godzinach 52 minutach 5 sekundach:
Rozkrecilem troche silnik i widze juz ze mialem racje ze to stukot tloka. Glowica jest lekko uszczerbiona tak samo jak tlok. Zanim to rozkrecilem to chcialem sprawdzic luzy zaworowe i kupilem blaszki do mierzenia. Zawory ssace maja tolerancje 0.1-0.15mm ale blaszka 0.1mm nawet mi sie tam nie miescila i nie wiem czy to znak ze sa w dobrym stanie czy za ciasno siedza.
Bede zdejmowac cylinder zeby zobaczyc jak to tam dalej wyglada. Czy jest mozliwe ze byl za duzy luz na korbowodzie i przez to tlok szedl za wysoko do gory powodujac takie uszkodzenia?
PS probuje wrzucic zdjecia ale jakos nie chce mi ich zaladowac
Dodano po 1 dniu 3 godzinach 52 minutach 5 sekundach:
Rozkrecilem troche silnik i widze juz ze mialem racje ze to stukot tloka. Glowica jest lekko uszczerbiona tak samo jak tlok. Zanim to rozkrecilem to chcialem sprawdzic luzy zaworowe i kupilem blaszki do mierzenia. Zawory ssace maja tolerancje 0.1-0.15mm ale blaszka 0.1mm nawet mi sie tam nie miescila i nie wiem czy to znak ze sa w dobrym stanie czy za ciasno siedza.
Bede zdejmowac cylinder zeby zobaczyc jak to tam dalej wyglada. Czy jest mozliwe ze byl za duzy luz na korbowodzie i przez to tlok szedl za wysoko do gory powodujac takie uszkodzenia?
PS probuje wrzucic zdjecia ale jakos nie chce mi ich zaladowac
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz, 31 paź 2010, 11:10
- Motocykl: KTM sx 150 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 5 razy
- Podziękowania: 11 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki kxf250 2013 nie odpala
Rozrząd nie przeskoczył?
PandaMoto serwis motocyklowy
www.pandamoto.pl
www.pandamoto.pl
-
Autor tematumocna kawa
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: sob, 13 paź 2018, 08:37
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kxf250 2013 nie odpala
Jak moge to sprawdzic?
PS niema luzu na korbowodzie, a pierscienie na tloku sa cale
PS niema luzu na korbowodzie, a pierscienie na tloku sa cale
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Kawasaki kxf250 2013 nie odpala
zdejmij pokrywę zaworów i zrób zdjęcie tego elementu: przed zrobieniem czegokolwiek
całkiem prawdopodobne, że tłok uderzył w zawór ale żeby to ocenić to zrób i pokaż zdjęcia
całkiem prawdopodobne, że tłok uderzył w zawór ale żeby to ocenić to zrób i pokaż zdjęcia
-
Autor tematumocna kawa
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: sob, 13 paź 2018, 08:37
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Kawasaki kxf250 2013 nie odpala
Jezeli to ustawienie rozrzadu to tak byl on poprawnie ustawiony. Gdy ustawialem wszystko do mierzenia luzow to kropki na walkach byly w poprawnych miejscach (lewy walek kropka po lewej na rowni z plaszczyzna glowicy i kropka na gorze, prawy walek kropka na gorze i na plaszczyznie glowicy po prawej stronie) a po odkreceniu korka na magnecie kropka tam tez pokrywala sie z kreskami przy gwincie zakretki.
Jedyny pomysl ktory mi zostaje to zawory, chociaz nie wiem czy one wyjasniaja uderzanie tloka w glowice, same zawory nie maja na sobie jakichs uszkodzen tylko glowica i tlok. Zamowie mikromierz i plytki do zaworow i bede probowal je sam ustawic. Ogladalem filmiki z bmsmoto ktorzy dobrze tlumacza jak to wszystko sie robi. Myslicie ze to dobry pomysl probowac robic to samemu?
PS zauwazylem tez ze gniazda walkow sa lekko wytarte, na zdjeciu widac spore rysy aczkolwiek naprawde nie sa one az tak powazne, paznokiec mi nawet nie zachacza sie o to. Czy jest to jakis problem czy to normalne?
Dodano po 18 godzinach 4 minutach 46 sekundach:
dzis zdjalem zawory z glowicy i nareszcie znalazlem przyczyne calego problemu. Prowadnica zaworu sie ulamala i jakims cudem trafila do komory spalania powodujac te uszkodzenia. Niestety to juz nie jest cos co moge naprawic sam i potrzebuje jakiegos dobrego warsztatu ktory zajmuje sie wlasnie planowaniem glowic i wymienianiem prowadnic zaworowych. Macie moze jakies sprawdzone miejsca?
Niestety nie mieszkam w polsce i musze to wyslac jakims kurierem i motor bede mogl zlozyc dopiero na nastepny weekend przy dobrych wiatrach.
Jedyny pomysl ktory mi zostaje to zawory, chociaz nie wiem czy one wyjasniaja uderzanie tloka w glowice, same zawory nie maja na sobie jakichs uszkodzen tylko glowica i tlok. Zamowie mikromierz i plytki do zaworow i bede probowal je sam ustawic. Ogladalem filmiki z bmsmoto ktorzy dobrze tlumacza jak to wszystko sie robi. Myslicie ze to dobry pomysl probowac robic to samemu?
PS zauwazylem tez ze gniazda walkow sa lekko wytarte, na zdjeciu widac spore rysy aczkolwiek naprawde nie sa one az tak powazne, paznokiec mi nawet nie zachacza sie o to. Czy jest to jakis problem czy to normalne?
Dodano po 18 godzinach 4 minutach 46 sekundach:
dzis zdjalem zawory z glowicy i nareszcie znalazlem przyczyne calego problemu. Prowadnica zaworu sie ulamala i jakims cudem trafila do komory spalania powodujac te uszkodzenia. Niestety to juz nie jest cos co moge naprawic sam i potrzebuje jakiegos dobrego warsztatu ktory zajmuje sie wlasnie planowaniem glowic i wymienianiem prowadnic zaworowych. Macie moze jakies sprawdzone miejsca?
Niestety nie mieszkam w polsce i musze to wyslac jakims kurierem i motor bede mogl zlozyc dopiero na nastepny weekend przy dobrych wiatrach.
- Załączniki
-
- 2.jpg (71.82 KiB) Przejrzano 11951 razy
- 2.jpg (71.82 KiB) Przejrzano 11951 razy
-
- 3.jpg (72.92 KiB) Przejrzano 11951 razy
- 3.jpg (72.92 KiB) Przejrzano 11951 razy
-
- 4.jpg (61.16 KiB) Przejrzano 11950 razy
- 4.jpg (61.16 KiB) Przejrzano 11950 razy
-
- 5.jpg (45.67 KiB) Przejrzano 11939 razy
- 5.jpg (45.67 KiB) Przejrzano 11939 razy