Pytania zielonego w tym temacie. [ROZWIĄZANY]
: wt, 30 cze 2015, 13:50
Siema!Jakiś czas temu kupiłem KTM SX 250 2001r.Mam kilka wątpliwości z nim związanych a mianowicie:
Na cylindrze jest chyba spaw.Możecie mnie upewnić co to takiego jest?Identyczne jest po drugiej stronie cylindra.(Do środka jeszcze nie zaglądałem).
http://zapodaj.net/1c3fc2a897ed9.jpg.html
http://zapodaj.net/9aed6bfb808f5.jpg.html
Moto jest z 2001 a co oznaczają te oznaczenia na amortyzatorze?
http://zapodaj.net/e4d9217a8f147.jpg.html
Mój dyfuzor jest chyba nieszczelny i powgniatany.Leci z niego chyba olej czy coś.Wszędzie przy dyfuzorze i pod silnikiem jest brudno.Jak to mogę naprawić?Dodatkowo są na nim jakieś dziwne spawy.Czy da się to jakoś zeszlifować i samemu porządnie zaspawać?
http://zapodaj.net/bc0dfeccf0c50.jpg.html
http://zapodaj.net/85b8b48c9c5bd.jpg.html
http://zapodaj.net/f777dcae2d66e.jpg.html
http://zapodaj.net/ccf58641a3f91.jpg.html
Często z tłumika mi troszkę poleci oleju po jeździe.Nie kręcę zbyt mocno moto.Robię bogatą mieszankę i podejrzewam także ,że wata w wydechu już nie istnieje.
http://zapodaj.net/bcf9c84ecc597.jpg.html
Mam wgniecenie w przednim kole(obręcz). Muszę to prostować?
http://zapodaj.net/51135b38e60be.jpg.html
Mam też dla was film.Chciałbym abyście ocenili kilka spraw.Włączcie adnotacje na YT.
https://www.youtube.com/watch?v=Ouc4y0I4IpQ
BTW.Moim poprzednim moto był Chiński wytwór crosso podobny i kiedy mówiłem wszystkim ,że chcę kupić 250 to każdy mi mówił ,że mnie sponiewiera a tym czasem radzę sobie całkiem dobrze i ogarniam moto nawet przy odkręconej manecie.(bezdroża,las,piachy)Czy to jest kwestia umiejętności czy moto ma jakiś spadek mocy?(Oczywiście moto kopie nie mówię ,że nie).
Pozdro.
Na cylindrze jest chyba spaw.Możecie mnie upewnić co to takiego jest?Identyczne jest po drugiej stronie cylindra.(Do środka jeszcze nie zaglądałem).
http://zapodaj.net/1c3fc2a897ed9.jpg.html
http://zapodaj.net/9aed6bfb808f5.jpg.html
Moto jest z 2001 a co oznaczają te oznaczenia na amortyzatorze?
http://zapodaj.net/e4d9217a8f147.jpg.html
Mój dyfuzor jest chyba nieszczelny i powgniatany.Leci z niego chyba olej czy coś.Wszędzie przy dyfuzorze i pod silnikiem jest brudno.Jak to mogę naprawić?Dodatkowo są na nim jakieś dziwne spawy.Czy da się to jakoś zeszlifować i samemu porządnie zaspawać?
http://zapodaj.net/bc0dfeccf0c50.jpg.html
http://zapodaj.net/85b8b48c9c5bd.jpg.html
http://zapodaj.net/f777dcae2d66e.jpg.html
http://zapodaj.net/ccf58641a3f91.jpg.html
Często z tłumika mi troszkę poleci oleju po jeździe.Nie kręcę zbyt mocno moto.Robię bogatą mieszankę i podejrzewam także ,że wata w wydechu już nie istnieje.
http://zapodaj.net/bcf9c84ecc597.jpg.html
Mam wgniecenie w przednim kole(obręcz). Muszę to prostować?
http://zapodaj.net/51135b38e60be.jpg.html
Mam też dla was film.Chciałbym abyście ocenili kilka spraw.Włączcie adnotacje na YT.
https://www.youtube.com/watch?v=Ouc4y0I4IpQ
BTW.Moim poprzednim moto był Chiński wytwór crosso podobny i kiedy mówiłem wszystkim ,że chcę kupić 250 to każdy mi mówił ,że mnie sponiewiera a tym czasem radzę sobie całkiem dobrze i ogarniam moto nawet przy odkręconej manecie.(bezdroża,las,piachy)Czy to jest kwestia umiejętności czy moto ma jakiś spadek mocy?(Oczywiście moto kopie nie mówię ,że nie).
Pozdro.