TYKANIE W SILNIKU
-
Autor tematuwiercik
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz, 31 maja 2015, 21:51
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
TYKANIE W SILNIKU
Witam, cz takie tykanie jest normalne czy raczej nie ? Motocykl to Husqvarna te 410, a oto filmik o co chodzi:
https://www.youtube.com/watch?v=1VhL_lQQ4Qs&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=1VhL_lQQ4Qs&feature=youtu.be
-
- Admin
- Posty: 1872
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 18:04
- Motocykl: aktualnie brak
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: B-nia
- Podziękował: 2 razy
- Podziękowania: 12 razy
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: TYKANIE W SILNIKU
Może napisz co już tam przy niej robiłeś/wymieniałeś? Może to być łańcuch rozrządu.
PS. Nikt tu nie ma szklanej kuli.
PS. Nikt tu nie ma szklanej kuli.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 878
- Rejestracja: pn, 9 cze 2008, 18:05
- Motocykl: KXF 250 2006
- Styl jazdy: Cross Country
- Lokalizacja: Żywiec / Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: TYKANIE W SILNIKU
Ostatnio miałem podobny przypadek przy pękniętej sprężynie zaworowej. Podobnie to brzmiało.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 301
- Rejestracja: sob, 3 kwie 2010, 21:28
- Motocykl: Crf 250x
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Naprawa/Jordanów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: TYKANIE W SILNIKU
albo szklanki albo zły luz zaworowy . Chodź co może być bez rozbiórki i oględzin napewno sie nie obejdzie i odpowiedź na twoje pytanie : Nie powinno tak TYKAĆ .. a przypadkiem kopnik nie zawiesza sie albo nie odbija do końca? bo dopóki nie złożyłeś kopki na właściwą pozycje było wporzo dopiero jak ja złożyłeś to dźwiek wystąpił
Obecnie Honda CRF 250x 2006
-
- Mechanik hobbysta
- Posty: 691
- Rejestracja: śr, 9 lut 2011, 22:10
- Motocykl: WR450F
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: TYKANIE W SILNIKU
Nie ma co gdybać, tym bardziej, że nie wiesz co tam siedzi. Zacznij od kontroli luzów zaworowych i łańcuszka, jeżeli tu nic nie znajdziesz, to zrzuć głowicę i cylinder żeby sprawdzić układ tłokowo korbowy. Ogólnie szukaj jakichkolwiek luzów, bo nawet wyjechany kosz sprzęgłowy może stukać. Nie bagatelizuj tego, zanim coś się urwie i narobi bigosu.