Strona 1 z 1

crf250x 2004 r. ciężko pali

: ndz, 3 maja 2015, 15:17
autor: maka20
Witam.
Zacznę od tego że rozbierałem silnik aby wymienić Kartery, łożyska na wale i łańcuszek rozrządu. Tłok cylinder, zawory w stanie dobrym więc nie wymieniałem, tłok wymieniany 71 mth temu.Po złożeniu silnika, miałem problem z instalacja elektryczną, może ktoś z was bd miał jakiś schemat, bo ten w serwisówce mi nie pomógł zbytnio. A co do silnika to ciężko pali, strzela z wydechu, po 10 minutach kopania odpalił, pochodził z minutę zgasiłem go i znowu ciężko było odpalić więc zostawilem bo nie ma co kopać na siłę. Gaźnika nie ruszałem ponieważ przed naprawą palił od kopa zimny jak i ciepły.Honda stała rok.A i mam jeszcze takie pytanie: czy gaźnik może się rozregulować podczas transportu ? Może wy ppdejrzewacie co może być tego przyczyną ?.

Re: crf250x 2004 r. ciężko pali

: pn, 4 maja 2015, 08:58
autor: fokus2005
spróbuj skorygować skład paliwo powietrze na gaźniku , miałem kiedyś 250 crf i one generalnie na ciepło lubią być kapryśne

Re: crf250x 2004 r. ciężko pali

: pn, 4 maja 2015, 14:14
autor: maka20
To ta czerwona, co idzie na dole gaźnika ?

Re: crf250x 2004 r. ciężko pali

: pn, 4 maja 2015, 15:09
autor: tomasz12
Czy w silniku jest tuleja, jakie są luzy zaworowe, z jakim luzem jest spasowany tłok?

Re: crf250x 2004 r. ciężko pali

: wt, 5 maja 2015, 07:19
autor: fokus2005
maka20 pisze:To ta czerwona, co idzie na dole gaźnika ?

tak własnie ta generalnie to jest tak ze na zimno inny skład paliwo powietrze i na cieplo inny , musisz wyregulować optymalnie , ja zawsze grzałem motocykl pośmigałem godzinkę wracałem do garażu gasiłem i kopalem regulowałem do momentu jak palił na strzała góra 3, mniej potu i nerwów wylanych w terenie :-) (generalnie w kacie tez reguluje co zmiana filtra) i tobie tez radze z racji tego ze mam kilka filtrów powietrza jedne mniej inne bardziej świeże każdorazowo dokręcam lub odkręcam na gaźniku w zależności od potrzeby, radze tez po takim zabiegu profilaktycznie odkrecic swiece po jakis 15 minutach i skontrolowac czy jest okey, ja wiem ze to duzo roboty ale warto :-)

Wracajac do CRF tam masz 2 rozruchy zimny i ciepły jesli na ciepłym ci nie pali do 3-4 kopów to wywietrz trochę i daj ostygnąć ciut maszynie , zobaczysz pomoże
Dodatkowo ja zawsze nie zależnie czy 2pak czy 4 pak zawsze przelewam przez gaźnik pochylając moto, potem pompuje lekko kopniak wyczuwam tłok strzał i wszystko gra :-)
tomasz12 pisze:Czy w silniku jest tuleja, jakie są luzy zaworowe, z jakim luzem jest spasowany tłok?[/quote

luzy ustawiasz płytkami , mierzysz szczelinomierzem wartości masz podane w serwisów ce , robisz to co 5-8 moto godzin w zależności jak ostro dajesz

generalnie sa to moje osobiste doświadczenia i zapewne każdy z was ma swoje uważam wiec ze warto się nimi wymieniac

Re: crf250x 2004 r. ciężko pali

: czw, 4 cze 2015, 13:25
autor: maka20
Wszystko wyregulowałem i ładnie palił od kopa. Ale jak go zgasiłem i na drugi dzień chciałem jechać, zablokowała mi się kopka. Pomyślałem że znowu te łożyska na wale, ale wymieniałem je teraz. I z ciekawości odkręciłem dekiel magenta żeby zobaczyć rozrząd, i przekręciłem magnetem 2 razy i kopka się odblokowała i się nie blokuje. A i mam pytanie, wymienia się zębatke od rozrządu tą dolną ? Bo o ile mi wiadomo to ona jest chyba na stałe do wału przymocowana .