Strona 1 z 1

Wyciek płynu chłodniczego kawasaki kx 250 f

: czw, 5 mar 2015, 01:07
autor: leaderfox1993
Witam. Jak w temacie mam problem z wyciekiem płynu chłodniczego przez wąż przelewowy w kxf250 2010r. Płyn zaczyna wyciekać około po 5 minutach po odpaleniu gdy silnik jest gorący z częstotliwością wycieku około 1 kropli na sekundę, dwie. Czy przyczyna może być walnięta pompa wody? Proszę o sugestie.

PS. Na zimnym silniku aby odpalić moto muszę uderzyć około 10-15 razy( na ciepłym pali za pierwszym) plus dość często strzela z wydechu ogniem gdy schodzi z obrotów, plus czasem zdarza się także strzelić gdy chodzi na wolnych obrotach.

PS. 2. Jestem nowy na forum liczę na wyrozumiałość :) Skoro jesteś nowy to pilnuj pisowni bo nikt za Ciebie poprawiać tego nie będzie

Re: Wyciek płynu chłodniczego kawasaki kx 250 f

: czw, 5 mar 2015, 06:37
autor: Majster128
Należy wykonać:
1. Regulację luzów zaworowych.
2. Regulację gaźnika.

Jeśli to nie pomoże, należy zbadać szczelność uszczelki pod głowicą.

Ps. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Silnik pracuje przez 5 min. na biegu jałowym?

Re: Wyciek płynu chłodniczego kawasaki kx 250 f

: czw, 5 mar 2015, 18:20
autor: leaderfox1993
Majster128 pisze:Należy wykonać:
1. Regulację luzów zaworowych.
2. Regulację gaźnika.

Jeśli to nie pomoże, należy zbadać szczelność uszczelki pod głowicą.

Ps. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Silnik pracuje przez 5 min. na biegu jałowym?
Tak silnik pracuje na biegu jałowym gdy w koncu sie nagrzewa zaczyna wypluwac wezykiem czysty, goracy plyn chlodniczy jak to pisalem wyzej.

Jeszcze jedno pytanie : Czy nagrzewanie sie kolanka do czerwonosci na ssaniu na postoju jest normalne czy raczej silnik juz domaga sie remontu?

PS.Jest to moje pierwsze 4t z poprzednikami 2t nie mialem takich problemow stad te pytania. Pozdrawiam :)

Re: Wyciek płynu chłodniczego kawasaki kx 250 f

: czw, 5 mar 2015, 19:05
autor: robsztix
Nie jest to normalne, silnik nie koniecznie musi się domagać remontu. Zastosuj się najpierw do wskazówek Majstra, bo przyczyna może leżeć w regulacji zaworów lub gaźnika, lub obu naraz ;)