Strona 2 z 2

Re: Husqa Wr 250 2006 pali świeczki ???

: wt, 16 gru 2014, 18:24
autor: superpimp
Jasne , wiem o tym i nie liczę na to.

Ustawienia gaźnika mają się następująco dysza główna 380 , pilot 35
Serwiswówka przewiduję główną 400 i pilot 35 , u mnie mieszanka jest za bogata spróbuję zmienić pilota na 30 może da to jakiś efekt. Gdyż taki pilot jest najmniejszym przewidzianym dla tego moto. Co do głównej 380 to również jedna z mniejszych :)

Także albo faktycznie ciągnie coś z silnika , śladowe ilości ale ciągnie. Tylko nie wiem jak to zweryfikować?
Albo coś nie tak z elektryką.

Po przepaleniu i oczyszczeniu świecy powtórzyła się sytuacja odpalił i zgasł po 10 sekundach.
Podejrzewam że jak włożę kolejną nową pojeździ chwile i znów padnie.

Re: Husqa Wr 250 2006 pali świeczki ???

: wt, 16 gru 2014, 20:12
autor: Majster128
Jaki masz stosunek oleju do paliwa i jaki olej używasz?

Re: Husqa Wr 250 2006 pali świeczki ???

: wt, 16 gru 2014, 21:21
autor: wojtek916
Zmień firmę świecy na odpowiednik Denso, teraz NGK klepie straszne gówno, na dodatek nie lubiące niskich obrotów przez które sypie się jeszcze bardziej ;)

Re: Husqa Wr 250 2006 pali świeczki ???

: śr, 17 gru 2014, 01:15
autor: superpimp
Hej , że tak powiem od zarania dziejów czyli odkąd na crossach śmigam. Leję 25ml oleju na litr benzyny. Olej to Ipone samurai

Co do sugestii z Denso. Spróbuję.

Re: Husqa Wr 250 2006 pali świeczki ???

: śr, 17 gru 2014, 16:03
autor: klubowicz
A jak rozbierałes gaźnik nie zauważyłes wody albo mętnego paliwa na dnie komory?. Spróbuj zmienic paliwo bo kropla wody w paliwie moze psuć swiece. Motorek nie kopci lekko białym dymem?

Re: Husqa Wr 250 2006 pali świeczki ???

: śr, 17 gru 2014, 17:30
autor: Ricky
Nie sądzę że założenie Denso coś pomoże. NGK nie jest aż tak złe żeby po godzinie jazdy iskrę straciło lub miało przebicie. Lejesz 1:40 ja bym lał 1:45 spokojnie chociaż to napewno nie jest przyczyną.

Re: Husqa Wr 250 2006 pali świeczki ???

: czw, 18 gru 2014, 20:27
autor: superpimp
Też mi się wydaje że Denso wiele szyku nie zada. Bo w crossówkach na NGK jeździłem bardzo techniczne wolnoobrotowe odcinki i problemów nie było. 1 świeca na sezon i to zmieniana profilaktycznie nie z przymusu.

Co do paliwa sprawdzę ale raczej jest ok , biały dym może i jest minimalnie ale na zimnym. Z chłodnicy nic nie ubywa.

Kabel fajka i świeca Denso jak narazie rozwiązały sprawę. 4 wyjazdy dopiero. Ale świeca ideał kawa z mlekiem. I nic nie muli.