Dysze KTM GS 250
: pn, 24 lis 2014, 22:34
Witam
Mam problem z moim KTM'em. Wymieniłem silnik z 125 na 250 2t (rok 1989) i początkowo miałem problem z zapłonem, zastosowałem inny zapłon, który działa i odpala od pierwszego kopnięcia na zimnym silniku. Ale nie może utrzymać wolnych obrotów i regulacja otwarcia przepustnicy nie pomaga i przy wyższych obrotach się dusi, tak jakby nie mógł przepalić całego paliwa.
Zastosowałem gaźnik od 125 Dellarto bo jest o wiele lepszym stanie, a z gaźnika 250 Mikuni nie mogę odczytać wartości dysz bo są mocno zniszczone.
Dlatego zgłaszam się z prośbą o podpowiedzenie mi lub udostępnienie serwisówki do tego silniki żebym wymienił dysze.
Aktualnie mam 205/40/60.
Mam problem z moim KTM'em. Wymieniłem silnik z 125 na 250 2t (rok 1989) i początkowo miałem problem z zapłonem, zastosowałem inny zapłon, który działa i odpala od pierwszego kopnięcia na zimnym silniku. Ale nie może utrzymać wolnych obrotów i regulacja otwarcia przepustnicy nie pomaga i przy wyższych obrotach się dusi, tak jakby nie mógł przepalić całego paliwa.
Zastosowałem gaźnik od 125 Dellarto bo jest o wiele lepszym stanie, a z gaźnika 250 Mikuni nie mogę odczytać wartości dysz bo są mocno zniszczone.
Dlatego zgłaszam się z prośbą o podpowiedzenie mi lub udostępnienie serwisówki do tego silniki żebym wymienił dysze.
Aktualnie mam 205/40/60.