Strona 1 z 2

Honda Cr 125 99r Pytanko

: wt, 21 paź 2014, 19:25
autor: BartekKOSO
Witam u szukałem się i nie zanalazłem odpowiedzi na moje pytania.A więc chciałem wiedzieć czy do cr 125 z 99 r wejdzie do tyłu opona o szerokości 110 zamiast oryginalnej 100. A drugie pytanie to jak dobrze ustawić obroty biegu jałowego problem jest taki że jak moto już rozgrzane chwilkę postoi to przygasa aż zgaśnie. Nie wiem co jest grane regulacje obrotów zgodnie z manualem to pokrętło ssania.

Re: Honda Cr 125 99r Pytanko

: śr, 22 paź 2014, 14:33
autor: pt77
Witam. Opona 110 wejdzie. obroty to moze kwestia lewego powietrza, złego poziomu paliwa lub zuzycia tloka

Re: Honda Cr 125 99r Pytanko

: pt, 24 paź 2014, 10:03
autor: BartekKOSO
co do oponki dzięki :prayer: za informacje zamówię sobie 110 będzie to w końcu wyglądało .
A obroty to wszystko jest szczelne co do tłoka to nie wiem w jakim jest stanie ale moto ładnie odpala od pierwszego kopa. ładnie się zbiera :D tylko te obroty :( .

Re: Honda Cr 125 99r Pytanko

: sob, 20 gru 2014, 18:16
autor: BartekKOSO
Witam piszę w sprawie tych obrotów, dzisiaj pożyczyłem od kumpla manometr do mierzenia ciśnienia sprężania wyszło 11 bar. Przez kanał wylotowy i dolotowy obejrzałem tłok jest jak nowy. Wyczyściłem gaźnik, kupiłem nową świece irydową a honda dalej coś nie chce trzymać obrotów już nie wiem co robić.

Re: Honda Cr 125 99r Pytanko

: sob, 20 gru 2014, 18:34
autor: kris514
no to skoro silnik dobry to pozostaje gaźnik, membranę też wartało by przy okazji obejrzeć.

Re: Honda Cr 125 99r Pytanko

: ndz, 21 gru 2014, 19:33
autor: BartekKOSO
kris514 nom gaźnik wyczyściłem, membrana jest jak nowa. Jeszcze mnie jedno zastanawia bo jak jadę na luzie to ten problem nie występuje tylko jak się zatrzymam to od razu przygasa i gaśnie

Re: Honda Cr 125 99r Pytanko

: ndz, 21 gru 2014, 19:55
autor: kris514
no to skoro gaźnik wyczyściłeś to trzeba by go wyregulować jak należy, a skoro masz problem z niskimi to sprawdź czy regulacja śrubką od składu mieszanki nie będzie wystarczająca. A może problem z poziomem pływaka?

Re: Honda Cr 125 99r Pytanko

: pn, 22 gru 2014, 22:10
autor: BartekKOSO
gaźnik właśnie jest dobrze wyregulowany kolor świecy kawa z mlekiem. Na obroty się ładnie wkręca i wogóle śmiga super. A co do poziomu pływaka to nie wiem w manualu pokazane jest jak gość coś mieży ma być 16 mm ale co i gdzie to nie wiem bo mało znam angielski :)

Re: Honda Cr 125 99r Pytanko

: pn, 22 gru 2014, 23:00
autor: amator
BartekKOSO pisze:gaźnik właśnie jest dobrze wyregulowany kolor świecy kawa z mlekiem. Na obroty się ładnie wkręca i wogóle śmiga super. A co do poziomu pływaka to nie wiem w manualu pokazane jest jak gość coś mieży ma być 16 mm ale co i gdzie to nie wiem bo mało znam angielski :)
Kolor swiecy kawa z mlekiem świadczy że moto dobrze pracuje na wyższych obrotach ale ty masz problemy z wolnymi obrotami co nie znaczy ze masz dobrze wyregulowany ten gaźnik. Trzeba odpowiednio zgrać srubę regulacji składu mieszanki ze śrubą regulacji wolnych obrotów(pokrętło ssania). Jesli te ustawienia są prawidlowe to dyszę wolnych obrotów trzeba przepchać drutem, jesli i to w porządku to sprawdź czy linka gazu ma luz na rolgazie . Linka nie moze podciagać przepustnicy . Poziom paliwa pozostaw w spokoju.

Re: Honda Cr 125 99r Pytanko

: wt, 23 gru 2014, 08:48
autor: pt77
Między półtora a dwa obroty reguluj śrubą składu, reszta pokrętło ssania. Jak jedziesz na luzie to zawsze obroty ciut wyższe bo wiecej powietrza w airboxie.

Re: Honda Cr 125 99r Pytanko

: czw, 25 gru 2014, 14:00
autor: BartekKOSO
A więc sprawa ma się tak że próbowałem wyregulować ten gaźnik jakoś bez większej reakcji kręcąc tą śrubką, poszukałem w manualu jak to ma być ustawione i pisze że śruba ma być wykręcona o 2 obroty. A ssanie 3 obroty. Iglica 3 ząbek.Troszkę się poprawiło ale nadal coś jeszcze ją boli. amator o co chodzi z przepychaniem tej dyszy drutem, nie jest zapchana.

Re: Honda Cr 125 99r Pytanko

: pt, 26 gru 2014, 23:10
autor: amator
BartekKOSO pisze:A więc sprawa ma się tak że próbowałem wyregulować ten gaźnik jakoś bez większej reakcji kręcąc tą śrubką, poszukałem w manualu jak to ma być ustawione i pisze że śruba ma być wykręcona o 2 obroty. A ssanie 3 obroty. Iglica 3 ząbek.Troszkę się poprawiło ale nadal coś jeszcze ją boli. amator o co chodzi z przepychaniem tej dyszy drutem, nie jest zapchana.
1)Dokładnie chodzilo mi o przepchanie dyszy w.o drutem poniewaz czasami poderwie malutke ziarno piasku i jak patrzysz pod swiatło to prześwituje a jak chcesz przedmuchac to nie idzie.
2) Nie napisałes co jest z linka gazu ? jest luźna czy napieta?
3) spróbuj odpalić moto i zamknac kranik paliwa na wolnych - zaobserwuj czy tez tak samo zgaśnie?
4) jakie sa wartosci dysz w gaźniku?
5) jakiego oleju uzywasz do filtra?
6) zaglądałeś do membrany? wykręcałes ja ?