Rozmiar tłoka - jak sprawdzić i dopasować właściwy wymiar?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » ndz, 6 maja 2007, 17:03

Kolego... poczytaj sobie forum, w tym i kilku innych tematach są wyczerpujące odpowiedzi na Twoje pytania.
Tłok do tego motocykla jest pewnie taki sam jak do normalnej MTX.

Karol STWA
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: śr, 27 gru 2006, 15:04
Motocykl: Kawasaki Kx 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stalowa Wola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Karol STWA » wt, 8 maja 2007, 19:59

No Wiec tak Kupiłem do swojego moto nowy tłok 41.00mm + Łożysko Sworznia - i mam pytanie stary tłok na dole ma 40.85 Pod ten nowy trzeba zrobic szlif na ile kazac typowi go spasowac :?: :?: i ile bede musiał moto docierać :?: :?: a Moto to Suzuki Ts 50 chłodzone powietrzem 5 -manual

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » wt, 8 maja 2007, 20:04

Niby tuleja ale na 0,02mm , ja mam tak w dt 80 i jest spoko :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » wt, 8 maja 2007, 21:12

kotmx a nie masz przypadkiem na 0,2 ? bo w tulei szlif sie ponoc robi co 0,25 a na tym pasowaniu 0,02 nie wydaje mi sie zeby ci DT chodziła :/ Raczej jestem pewny ze masz 0,2 luzu.

Karol Stwa niech ci go spasuje na 0,05 lub nawet na 0,06 i bedzie ok.

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » wt, 8 maja 2007, 21:25

Sam sie kurde dziwiłem i dopytywałem czy to jest 0,02 czy 0,2mm> jednak 0,02mm. tłok miał strasznie ciasno :wink:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » wt, 8 maja 2007, 21:31

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: kurde masakra ogólnie bo wyczyna jak spasujesz na 0,02 to napewno nie bedzie chodził bo bedzie za ciasno a co dopiero DT na tulei ?:o

No nic jak tak masz to sie nie bede kłucił. Ja jednak preferuje to co napisalem w poprzednim poscie :).

Karol STWA
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: śr, 27 gru 2006, 15:04
Motocykl: Kawasaki Kx 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stalowa Wola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Karol STWA » wt, 8 maja 2007, 21:56

a jak go zacząć go docierać :?: pierwsze odpalenie :?: jestem kpl.laikiem w dziedzinie motocykli Cross Enduro jak by ktos chciał porozmawiac na temat Aut to nie ma sprawy 8)

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » wt, 8 maja 2007, 22:50

Docieranie no musisz wyjezdzic pare baków na niskich,średnich obrotach i powinno być ok.

Terance
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 55
Rejestracja: czw, 8 mar 2007, 19:13
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lidzbark warm
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Terance » wt, 21 sie 2007, 22:13

Panowie pytanie takie całkiem od czapy :oops:


Debile pseudo kupcy zatarli mi łożysko na korbie.
Wymieniam łożyska i korbe a tłok chce wsadzić ten sam, idealny to on nie jest ale dziur nie ma i pierścienie sie nie zapiekły, tylei też nic sie nie stało
jak wszdze ten stary tłok to musze go jakoś specjalnie docierać na rzecz tych łożysk?
Kawasaki KMX `96

Honda CR `01--->mały potworek

razz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pn, 30 kwie 2007, 17:09
Motocykl: CR 125 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sporniak ( ~ Lublin)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: razz » wt, 21 sie 2007, 22:23

Wymień pierścień i będzie ok.
Terance pisze:jak wszdze ten stary tłok to musze go jakoś specjalnie docierać na rzecz tych łożysk?
Tłoka nie, ale lożysko korbowodu musisz dotrzeć.



Terance
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 55
Rejestracja: czw, 8 mar 2007, 19:13
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lidzbark warm
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Terance » śr, 22 sie 2007, 10:45

A jak dotrzeć łożyska?
Kawasaki KMX `96

Honda CR `01--->mały potworek

Kropek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 254
Rejestracja: czw, 5 kwie 2007, 23:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kropek » śr, 22 sie 2007, 11:19

LoooL jeszcze nie słyszałem o docieraniu łożysk...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”